Nieuwe IHG Accelerate voorjaar 2017

13

Berichten

  • vkpeter
    vkpeter

    @daruda said:
    werkte jullie dashboard nog?

    https://www.ihg.com/content/gb/en/offers/q1accelerate2017/dashboard

    Bij mij vreemd gedoe

    Nee, zie enkel de samenvatting vanboven en niet de detail van de offers

  • claenen
    claenen

    Zie ook enkel bovenste stuk, maar zie dat e er nu iets interessants bijstaat... complete all challenges and earn 2 free nights.
    Denk dat ik even nacht in jan bij boek :)

  • Chris
    Chris

    staat er hier ook @claenen

  • Leo
    Leo

    Kijk nog maar eens goed jongens, bij mij staat er reeds verdiend: 6500 van 63500 NACHTEN. In de huidige situatie moet ik nog slechts 9nachten doen om de resterende 57000 Free Nights te krijgen, en kan ik mijn huis verkopen om voor de rest van mijn leven in IC's te gaan wonen met Free Night certificates... I WISH!

  • claenen
    claenen

    Er staat inderdaad nights overal maar bij mij staat er extra bij dat ik 2 nachten kan verdienen. Dit staat er bovenop mijn punten. Weet dat IHG vaak FU doet, maar Who knows ;) 2 extra nachten lijken me wel interessant

  • Chris
    Chris

    @Leo said:
    Kijk nog maar eens goed jongens, bij mij staat er reeds verdiend: 6500 van 63500 NACHTEN. In de huidige situatie moet ik nog slechts 9nachten doen om de resterende 57000 Free Nights te krijgen, en kan ik mijn huis verkopen om voor de rest van mijn leven in IC's te gaan wonen met Free Night certificates... I WISH!

    LOL. ik zou het amstel kiezen.... die staat al 150 jaar en zal nog wel 150 jaar staan haha

  • daruda
    daruda

    @claenen said:
    Er staat inderdaad nights overal maar bij mij staat er extra bij dat ik 2 nachten kan verdienen. Dit staat er bovenop mijn punten. Weet dat IHG vaak FU doet, maar Who knows ;) 2 extra nachten lijken me wel interessant

    Staat er bij mij ook..

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    @Chris said:

    @Leo said:
    Kijk nog maar eens goed jongens, bij mij staat er reeds verdiend: 6500 van 63500 NACHTEN. In de huidige situatie moet ik nog slechts 9nachten doen om de resterende 57000 Free Nights te krijgen, en kan ik mijn huis verkopen om voor de rest van mijn leven in IC's te gaan wonen met Free Night certificates... I WISH!

    LOL. ik zou het amstel kiezen.... die staat al 150 jaar en zal nog wel 150 jaar staan haha

    Of mss niet. Het Amstel hotel is aan het zinken.

  • Glenn
    Glenn

    Ze hebben het bij IHG ook door:

    "Unfortunately we are experiencing technical difficulties. Please check back later. Thank you!"

  • Chris
    Chris

    @disillusionedTM said:
    Of mss niet. Het Amstel hotel is aan het zinken.

    dat maakt in Nederland niet uit. We zijn wereldleider op gebied van water management ;-)

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    @Emmy said:
    ik heb de 5000 ptn voor vernieuwing AMB gekregen zonder te vernieuwen....... :# :p

    Me ² :)

  • Chris
    Chris

    Lol ja: 6,500 of 70,300 nights

    máár dit zet mij aan het denken. Een technische storing zet er niet opeens nights neer ipv punten.

    zou de Q2 accelerate die natuurlijk na einde april komt niet meer gaan om punten maar om nachten te earnen? dat een IT drol per abuis de huidige accelerate .#$%#

  • Glenn
    Glenn

    Volgens mij krijgen nieuwe accounts bij completion van de offers 2 free nights ipv punten.

  • Chris
    Chris

    @Glenn said:
    Volgens mij krijgen nieuwe accounts bij completion van de offers 2 free nights ipv punten.

    heb ik ook liever als de 66000 punten. ;-)

  • Koja78
    Koja78

    Unfortunately we are experiencing technical difficulties. Please check back later. Thank you!

  • ExtraMile
    ExtraMile

    yippee :smiley: 7 van de 8 is genoeg. De 4 nachten om de laatste 4000 punter eruit te halen, haal ik niet meer, maar ben tevreden! Ik wou dat SPG en HHonors ook vergelijkbare acties deden. Bij hun gaat het veel moeilijker vooruit.

  • mgo72
    mgo72

    Precies wel niet te veel punten gekregen in uw challenge

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Bwah, ik vind het niet slecht, maar ergens heb je wel gelijk, ik heb het gevoel dat de gouden tijden bij IHG met zeer gemakkelijk zeer veel punten verdienen voorbij aan het gaan is

  • mgo72
    mgo72

    Misschien pas als je paar keer mist en toch redelijk wat nachten hebt te doen.

    Denk dat ik rond de 80.000 heb met wel 12 nachten.

  • Emmy
    Emmy

    ik had ook maar iets van 40 000 ptn... waardoor de motivatie om het te halen een beetje verdwijnt...

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!