Nieuwe IHG Accelerate voorjaar 2017

24

Berichten

  • Leo
    Leo
    edited december 2016

    @Koja78 said:
    Lap met de oude promo weer een app booked stay niet als app booked aanzien.. nonde

    Heb ik ook gehad. Herhaaldelijk cs gecontacteerd, die telkens beweren dat ik via de mobile IHG-site geboekt zou hebben, terwijl ik die nog NOOIT gebruikte voor reserveringen. Het enige nut van m.ihg.com was het controleren van adjusted bpg's die niet meer te openen waren via de gewone site, helaas dit voordeel van de mobile site is ondertussen ook al even niet meer mogelijk.

    Heb tijdens de 2016 Q3 promo 7 app-boekingen gedaan waarvan enkel de laatste van 2/12 begin deze week zichtbaar was met een 33% progress cirkeltje ernaast. Ambassador Serv. gemailed, en na ca. 11h bericht gekregen dat de punten van de App-challenge manueel werden bijgeschreven... onmiddellijk gevolgd door een survey met de vraag of ik het gemakkelijk vind om met IHG te werken. NO WAY IN HELL!

  • thom
    thom

    Niet geweldig maar wel haalbaar

    Zijn dit qualifying points?

    2,000 Book and stay Once Get 2,000
    7,500 Get closer to the rewards you want when you stay 5 night(s) and earn 7,500 bonus points
    4,800 Book 2 stay(s) with the IHG® App and earn 4,800 bonus points.
    16,800 staying at 2 IHG hotel(s) outside of your country of residence. You’ll earn for one hotel stay per country.
    3,600 book 1 Bonus Points Package stay(s) and get to your next reward faster.
    14,000 Complete 4 of the 5 offers and earn (an additional) 14,000 bonus points. Terms
    1,000 Book and stay once in January and get 1,000 bonus points. Terms

  • Jeroen
    Jeroen

    Nee niet qualifying.

  • xaerts
    xaerts

    Hier ook 41000, maar ik ben best tevreden over IHG en hun vrijgevigheid. De Accelerates zijn ook makkelijk haalbaar. SPG is veel moeilijk om punten te vergaren en heel dure redemptions IMO.

  • claenen
    claenen

    Easy 60K met stays die ik al gepland heb:

    5,000 Book and stay Once Get 5,000
    10,000 Get closer to the rewards you want when you stay 5 night(s) and earn 10,000 bonus points.
    3,500 Book 4 stay(s) with the IHG® App and earn 3,500 bonus points. Terms
    4,000 Stay with us for the weekend and earn 4,000 bonus points. A Friday and Saturday or Saturday and Sunday night stay required.
    14,400 Earn 14,400 bonus points for staying at 3 IHG hotel(s) outside of your country of residence. You’ll earn for one hotel stay per country.
    1,000 You earned your points, now use them! Redeem your points for anything, from a digital download to a Reward Night, and you’ll earn 1,000 bonus points.
    5,000 Earn 5,000 bonus points when you renew your Ambassador Membership.
    16,000 Complete 6 of the 7 offers and earn (an additional) 16,000 bonus points.
    1,000 Book and stay once in January and get 1,000 bonus points.

  • Chris
    Chris

    Letop de T&C, bv deze: Book and stay once in January and get 1,000 bonus point
    deze keer moet het "book" deel OOK in january zijn.

    verder zijn er veel tracking issues dus hou alles goed in de gaten.

  • Koja78
    Koja78

    @Chris ah vandaar dat hij bij mij niet aantikte..

    Sowieso na één stay worden sommige elementen aangetikt en andere (stay once.. ) dan weer niet. Mail je dat naar customer service.. krijg je de standaardmail dat je x dagen moet wachten... terwijl dus al half geregistreerd is... IHG IT.. Grrr

  • daruda
    daruda

    bij de vorige accelerate had ik een week na het eindigen gestuurd dat mijn globetrotter bonus nog niet gepost was. Punten onmiddellijk gekregen.

    3 weken later kreeg ik ze nog eens automatisch door het systeem :D

  • Chris
    Chris

    @daruda said:
    3 weken later kreeg ik ze nog eens automatisch door het systeem :D

    daarom altijd even dubbel vragen ;-) die IT is echt slecht.

  • Jeroen
    Jeroen

    Jep, zo heb ik bij een van de eerste Big Wins eens 32K gratis gekregen :)

  • Koja78
    Koja78

    Dankzij het feit dat nu ook het boeken in de periode moet liggen heb ik 3000 puntjes mislopen :(

  • Chris
    Chris

    @Koja78 said:
    Dankzij het feit dat nu ook het boeken in de periode moet liggen heb ik 3000 puntjes mislopen :(

    ja sneaky van IHG

  • Koja78
    Koja78

    Ik heb via FB eens een klaagje gedaan bij IHG rewards club. Over dat sneaky deeltje. Mochten er nu eens wat meer mensen dit beginnen doen ...... ...... .....

  • claenen
    claenen

    Als het in de T&C staat is er niks sneaky aan toch? Best eerst nalezen. Best wel shit, maar niks aan te doen.

  • Koja78
    Koja78

    In de kleine lettertjes is in de kleine lettertjes en het breekt met de traditie van vorige acties..... ik vind het wel sneaky.

  • claenen
    claenen

    Bij IHG is het altijd een fuck-up. Gewoon ff klagen via IHGcare. Lukt het niet, so be it .Het gaat immers om slechts 1000 punten... Niet de moeite in mijn ogen.

  • Koja78
    Koja78

    Voor jou misschien niet maar voor mij wel... En het is wel iets meer. De Stay once en de stay once in jan

  • Emmy
    Emmy

    ik heb de 5000 ptn voor vernieuwing AMB gekregen zonder te vernieuwen....... :# :p

  • Leo
    Leo

    Ik heb Amb op 1 jan hernieuwd, online status geupdate, de punten ook al binnen... maar blijf wekelijks e-mails krijgen om mijn Amb te verlengen voor de vervaldag 31/01 !?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!