Welke oneworld FF program kiezen?

2»

Berichten

  • Itachimaru
    Itachimaru
    edited februari 2017

    Heb in april ook eerste Oneworld vluchten met het gezin en denk eraan om Finnair als programma te kiezen. Hebben geen familie account ,maar je kan wel voor 10 euro de miles van een persoon die onder hetzelfde dak woont toevoegen op je account. €30 voor 30000 miles lijkt me dan wel ok (in mijn geval)

    You can transfer Finnair Plus award points to other people living in the same household. Transferred points will not count towards the Finnair Plus tier point balance, but can be used for purchasing all kinds of valuable rewards.A service charge of €10 will be collected for each transfer, when you do it online.

  • Frosch
    Frosch

    @doddel , ik denk dat je ook moet kijken hoeveel je met OW plant te vliegen. Ik zit zelf voor 90% bij *A en vlieg nog een 10% met OW, voornamelijk bargain QR business (de bekende R fares).
    Ik vlieg verder quasi niet met OW en plan ook niet al te veel tijd te spenderen aan het uitvissen wie/wat/waar/hoe, dat doe ik al genoeg met *A. En zoals we allemaal weten - en @LTW terecht bewijst - het is een constante bezigheid om een programma echt tot in de puntjes te beheersen.

    Ik heb zelf besloten om alles bij BA te crediten. Avios lijken me relatief makkelijk in te zetten (goeie info over op FT), en met de QR fares alleen al haal ik jaarlijks vrij makkelijk BA Gold.

  • Chris
    Chris

    @Frosch said:
    @doddel , ik denk dat je ook moet kijken hoeveel je met OW plant te vliegen. Ik zit zelf voor 90% bij *A en vlieg nog een 10% met OW, voornamelijk bargain QR business (de bekende R fares).
    Ik vlieg verder quasi niet met OW en plan ook niet al te veel tijd te spenderen aan het uitvissen wie/wat/waar/hoe, dat doe ik al genoeg met *A. En zoals we allemaal weten - en @LTW terecht bewijst - het is een constante bezigheid om een programma echt tot in de puntjes te beheersen.

    Ik heb zelf besloten om alles bij BA te crediten. Avios lijken me relatief makkelijk in te zetten (goeie info over op FT), en met de QR fares alleen al haal ik jaarlijks vrij makkelijk BA Gold.

    Same here......... en Avios kan je nog wel eens leuk kopen ook.

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Nog tips over waar ik best mijn mijlen zet bij OW?

    Ik vlieg binnenkort txl - doh - akl - doh - psa in business met QR en later dit jaar BRU-DOH-NRT en terug, ook in business met QR.

    Voor de rest vlieg ik eigenlijk geen OW, ook niet veel vliegplannen meer buiten dit voor de rest. Any thoughts?

  • Chris
    Chris

    @Stijn_A ik zou even kijken hoeveel mijlen je krijgt bij QR direct. En kijken of je daarmee iets kan boeken............ just my 5 cents.

    ikzelf zet alles bij Avios..... omdat die family accounts hebben en ik alles kan poolen.

    behalve vlucht volgende maand met QR die 4x mijlen geeft; die blijven bij QR staan.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!