Hong Kong

2»

Berichten

  • Glenn
    Glenn

    IC Hong Kong kan ik zeker aanraden:
    https://www.ihg.com/intercontinental/hotels/gb/en/hong-kong/hkghc/hoteldetail
    Ligt aan de Avenue of Stars, dus prachtig zicht als je Harbor view room krijgt. En anders gewoon aan het zwembad gaan liggen 's avonds :) Staat tegenwoordig wel aan 60k punten per nacht.

    De Indigo Hong Kong Island vond ik matig. Kleine pool en pool area. Wel moderne kamers en goeie ligging.

  • claenen
    claenen

    Altijd leuk als je je ervaringen deelt :)

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    @Darrow said:
    Iemand een goed adresje om een kostuum of blazer te laten maken? Sam's is natuurlijk de populairste maar er zijn er natuurlijk nog andere..

    Hoe valt die prijs mee? Duurder dan Hoi An (Vietnam) of hetzelfde?
    In Hoi An destijds kostuum voor $80 laten maken.

  • claenen
    claenen

    @Gigi2m02 said:
    In Hoi An destijds kostuum voor $80 laten maken.

    En dat is er aan te zien :smiley: ;)

  • Darrow
    Darrow
    edited september 2016

    @Gigi2m02 Ben naar Sam's Tailor geweest.. Verre van zo goedkoop de $80 van Vietnam, maar bij Sam's zal je ook wel de naam mee betalen. Sam's doet veel celebs, recent nog Kate Moss..

    Verder geen ervaringen met andere custom made kostuums dus.. ;)

  • kristof
    kristof

    Alles is altijd afhankelijk van de kwaliteit vd stof en de naam vd tailor.

    In Vietnam en Thailand betaal je meestal iets minder dan in HKG of Indonesië, maar de kwaliteit is meestal ook iets minder.

  • Antoine
    Antoine

    @Glenn said:
    IC Hong Kong kan ik zeker aanraden:
    https://www.ihg.com/intercontinental/hotels/gb/en/hong-kong/hkghc/hoteldetail
    Ligt aan de Avenue of Stars, dus prachtig zicht als je Harbor view room krijgt. En anders gewoon aan het zwembad gaan liggen 's avonds :) Staat tegenwoordig wel aan 60k punten per nacht.

    De Indigo Hong Kong Island vond ik matig. Kleine pool en pool area. Wel moderne kamers en goeie ligging.

    Had je toen status bij IHG en heb je upgrade gehad of gevraagd?

  • Glenn
    Glenn

    @Antoine Ik was platinum zonder AMB en verbleef er 2 nachten op punten. Mijn charmes uitgespeeld aan de receptie, met resultaat dus :)

  • timmeken2
    timmeken2

    In maart dit jaar en vorig jaar voor telkens 1 week geweest in Hong Kong. Heel leuke stad die makkelijk met metro te doen is. In indigo upgrade gekregen van superior naar deluxe en in de ic upgrade van gewone kamer naar suite. Beide met maar gold status bij ihg.
    Ik vond indigo wel in een veel leukere buurt liggen.

  • Antoine
    Antoine

    @Darrow said:
    @Gigi2m02 Ben naar Sam's Tailor geweest.. Verre van zo goedkoop de $80 van Vietnam, maar bij Sam's zal je ook wel de naam mee betalen. Sam's doet veel celebs, recent nog Kate Moss..

    Verder geen ervaringen met andere custom made kostuums dus.. ;)

    wat heb je dan betaald voor een pak?

  • Antoine
    Antoine

    IC Hong Kong heeft me via mail geantwoord dat ik geen recht heb op upgrade als Spire Ambassador omdat ik met punten boek. (staat idd zo in de T&C). Wat is jullie ervaring in dit hotel? Ik had echt gehoopt op Harbourview

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Nog geen persoonlijke ervaring, mr gebaseerd op vele review:
    De officiële communicatie is strikt volgens de regels. De praktijk is zeer royaal, mr natuurlijk afh van beschikbaarheid.

  • Jelle
    Jelle

    ik zit er in maart 3 dagen op punten. upgrade gekregen. contact gehad via HKGHC.Reservations@ihg.com

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!