IHG ambassador

135

Berichten

  • claenen
    claenen

    @aaron is toch normale termijn? En welke vouchers bedoel je? Ik heb er nooit gelegen, tenzij je drankvouchers of punten bedoelt. Maar die zijn niet specifiek voor Spire.

  • Aaron
    Aaron

    @claenen said:
    aaron is toch normale termijn? En welke vouchers bedoel je? Ik heb er nooit gelegen, tenzij je drankvouchers of punten bedoelt. Maar die zijn niet specifiek voor Spire.

    Ik bedoelde de drank- of puntenvouchers die je krijgt bij Gold, Platinum en Spire... Aangezien ik nog Club was, kreeg ik niets, hoewel ik puntengewijs al Spire had moeten zijn.

  • claenen
    claenen

    Als het een troost mag zijn, die vouchers leveren niet veel op hoor ;) En technisch ben je pas elite eens de stays gepost zijn in je account. Jammer dat je binnen die termijn reeds andere stays had.
    Als tip kan ik je aanraden om je AMB te maken, krijg je nog eens 25k punten.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    AMB is echt (zo goed als) niets waard wnr je Spire bent.

  • claenen
    claenen

    Free night is still worth it. Zorgt ook voor minstens 30k extra punten als je daarvoor kiest. Voor mij het zeker waard om AMB te worden.

  • Aaron
    Aaron

    @claenen said:
    Als het een troost mag zijn, die vouchers leveren niet veel op hoor ;) En technisch ben je pas elite eens de stays gepost zijn in je account. Jammer dat je binnen die termijn reeds andere stays had.
    Als tip kan ik je aanraden om je AMB te maken, krijg je nog eens 25k punten.

    Zolang ik geen stays heb in IC's lijkt me dat een beetje overbodig. Misschien volgend jaar :-)

  • daruda
    daruda

    @Aaron van club naar spire in één week.
    Hoe doet ge dat? Ganse week presedential suite fzo.

  • Aaron
    Aaron

    @daruda said:
    Aaron van club naar spire in één week.
    Hoe doet ge dat? Ganse week presedential suite fzo.

    Drie nachten van elk 30.000 bonuspunten die met een beetje geluk en veel volharding (t.o.v. IHG Customer Care) als elite qualifying werden geteld. ;)

  • Tdv
    Tdv

    @Aaron said:
    Ik hoop dit ook gedaan te krijgen in New York (september), dacht dat ze sowieso qualifying waren? :#

  • mgo72
    mgo72

    Ambassadr geeft je ook 10% terugbetaling van de besteedde punten als je gaat voor de betalende versie.

  • daruda
    daruda

    3 opties voor ambassador te vernieuwen momenteel:

    • 24000 pt => krijg je 5.000 pt
    • 150$ => krijg je 10.000 pt
    • 200$ => krijg je 15.000 pt + 10% rebate op rewards

    Die 200$ optie klinkt nog vrij interessant. Als je bvb per jaar voor 150.000 reward nights heb, krijg je 15.000 terug. Dan heb je 30.000 pt voor 200$ + amb status.

    Dan zijn de punten zo goed als even goedkoop als bij een 100% bonus points buy sale?

  • Philippe
    Philippe

    Even inpikken: heeft iemand ervaring met het gebruiken van twee verschillende 1+1 amb vouchers in hetzelfde jaar, wordt dat toegelaten?

    En twee: indien ja, iemand een voucher op overschot? :smile:

  • daruda
    daruda

    Is geen probleem denk ik. Toen ik mijn nieuw amb kaart kreeg omdat ik platinum was geworden, zat er een nieuwe amb voucher bij. Ga hem pas dit jaar gebruiken. Maar verwacht nog een nieuwe te krijgen voor verlenging amb.

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Vermoed niet dat dit een probleem is aangezien ik er twee in 4 maand tijd gekregen heb.
    Eerste bij Gold Ambassador
    Tweede bij Platinum Ambassador

    Op mijn Spire zit ik vol ongeduld te wachten (zal nog wel ff duren IHG kennende)

  • Philippe
    Philippe

    Bijkomende vraag: zou mijn ouders hier graag van willen laten profiteren. Zelfde achternaam dus is al gelukt om hen te laten genieten van AMB benefits door zelf te reserveren en hen te laten inchecken maar zouden ze moeilijk doen als ik er zelf niet bij ben om zo'n voucher te accepteren? Iemand ervaring mee?

  • daruda
    daruda

    lijkt mij risicovol.

  • Chris
    Chris

    @Philippe said:
    Bijkomende vraag: zou mijn ouders hier graag van willen laten profiteren. Zelfde achternaam dus is al gelukt om hen te laten genieten van AMB benefits door zelf te reserveren en hen te laten inchecken maar zouden ze moeilijk doen als ik er zelf niet bij ben om zo'n voucher te accepteren? Iemand ervaring mee?

    Hangt van hotel af. kan risico vol zijn.

  • Chris
    Chris

    Net verlenging van Royal status tot einde 2017.... geen idee op basis van wat zat wel aan circa 60-70 nachten PAID (en 50 non qualifying of reward).

    er stond wel duidelijk in de email:
    Your new status is valid until the end of the year. For 2018 invitations, only activity at InterContinental Hotels & Resorts will be taken into consideration.

  • mgo72
    mgo72

    Allemaal IC?

  • Chris
    Chris

    @mgo72 said:
    Allemaal IC?

    die 60-70? nee.

    circa 30.....

    maar voor 2018 kwalificatie dus alleen op basis van IC. echter?? hoeveel nachten? hoeveel omzet?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!