IHG Best Price Guarantee - Ervaringen

1212224262734

Berichten

  • gregorycop
    gregorycop

    Totaal tegenovergestelde van mijn ervaringen in het Amstel: keer op keer supervriendelijk behandeld, bijna altijd een upgrade, vaak onthaald met Champagne..

  • Chris
    Chris

    @gregorycop said:
    Totaal tegenovergestelde van mijn ervaringen in het Amstel: keer op keer supervriendelijk behandeld, bijna altijd een upgrade, vaak onthaald met Champagne..

    Mijn ervaring ook; vorig jaar dan. Is al > 1 jaar dat ik er was. Ben benieuwd.

  • daruda
    daruda

    Het was ook niet zo erg hoor. De eerste keer upgrade gehad naar penthouse suite, de 2de x geen upgrade en gewoon river view suite.

    2x op 2 jaar geweest, dus zeker niet overdreven.
    Maar ze moesten beide x vermelden dat ik een bpg gast was...
    En 2de x zei persoon tijdens check in daadwerkelijk, u weet dat uw bpg is afgekeurd? Die stay was ook vreemd genoeg reimbursed. Vermoed foute goedkeuring bpg desk en hotel geweigerd. Anyway des te beter, was rate van 850€. Veel punten en mooie cashback. Maar toch ff stress gehad of ik mijn geld terug ging zien.

    Bij alle andere ic's zijn ze in mijn opzicht veel professioneler op dat vlak. Zeker Parijs en dusseldorf naar mijn ervaring.

  • Chris
    Chris

    Het blijft natuurlijk het hotel dat het elders goedkoper heeft staan. Dan moeten ze zelf goedkoper aanbieden. Probleem opgelost.

  • mgo72
    mgo72

    Een vraag:

    Als Spire Ambassador zijn ze dan verplicht een upgrade te geven in De Crowne Plaza? Ben nu in Antwerpen en blijkbaar officieel klagen over geld dat ze onterecht van visa afhalen, zorgt voor de slechtste kamer in 50 stays!

  • claenen
    claenen

    @mgo72 said:
    Een vraag:

    Als Spire Ambassador zijn ze dan verplicht een upgrade te geven in De Crowne Plaza? Ben nu in Antwerpen en blijkbaar officieel klagen over geld dat ze onterecht van visa afhalen, zorgt voor de slechtste kamer in 50 stays!

    Nee

  • flrvt
    flrvt
    edited januari 2017

    CP Antwerpen is inderdaad een hard beleid aan het voeren tegen BPG/LPP gasten.. met wat geluk heb je er geen last van als je stay niet adjusted is, maar meestal heb je pech.

    Vaak downgraden ze je zelfs. Ben er al meermaals tegenin gegaan, maar ze blijven het doen en IHG corporate doet niks.
    Dus het enige wat je kan doen is je erbij neerleggen, is toch een gratis nacht, en extra veel gratis nachten daar verblijven om ze een lesje te leren. Want ik word van deze praktijken niet ontmoedigd, eerder wraakzuchtig :smiley:

  • mgo72
    mgo72

    Ik heb geen BPG!

    Maar ga dat vanaf nu elke keer zoeken. Om te crashen na avondje uit, heb ik niet veel nodig!

    Dus je mag me altijd message sturen als er een BPG is in Antwerpen. Ga ze elke keer boeken uit principe :-)

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    edited januari 2017

    Vanavond in CP Antwerp. Paid night als Spire RA. Heb er nooit geBPGed.

    Krijg twijfelaar van 1.6m. :-1: disgusted.

  • michelvst
    michelvst

    Waarschijnlijk "alle deluxe kamers zijn vanavond gereserveerd voor een grote groep".

  • Chris
    Chris

    @disillusionedTM said:
    Vanavond in CP Antwerp. Paid night als Spire RA. Heb er nooit geBPGed.

    Krijg twijfelaar van 1.6m. :-1: disgusted.

    ik zou dan dus uitchecken en niet betalen.......... heb daar reeds 2x elders gedaan ivm geen airco in de kamer terwijl er andere "luxere" kamers wel waren met airco.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Zou ik ook gedaan hebben. Probleem is dat ik vannacht hotel nodig heb op kruipafstand. Dus geen andere keuze.

  • Chris
    Chris

    @disillusionedTM said:
    Zou ik ook gedaan hebben. Probleem is dat ik vannacht hotel nodig heb op kruipafstand. Dus geen andere keuze.

    ander hotel? of een doos onder een brug ;-p

  • Dennis
    Dennis

    Ook al enkele malen voorgehad in CP Antwerpen. Irritante airco, veel te kleine bedden,...

  • RubenH
    RubenH

    Ik denk niet dat het specifiek tegenover BPG is hoor. Als je algemene reviews van betalende klanten bekijkt op internet, dan valt het op dat het hotel héél lage beoordelingen krijgt.

  • Darrow
    Darrow
    edited januari 2017

    2x verbleven op BPG (toen ontbijt erbij nog mocht) en telkens was het een discussie bij het ontbijt/checkout dat het ontbijt niet inbegrepen was :D Uiteindelijk toch nooit betaald..

  • mgo72
    mgo72

    @Darrow said:
    2x verbleven op BPG (toen ontbijt erbij nog mocht) en telkens was het een discussie bij het ontbijt/checkout dat het ontbijt niet inbegrepen was :D Uiteindelijk toch nooit betaald..

    Bij ons hebben ze dat gewoon van de visa achteraf gehaald!

  • Chris
    Chris

    Klopt het dat amstel bij reimbursed non qualifying is zonder punten tegenwoordig?

  • flrvt
    flrvt

    @Chris said:
    Klopt het dat amstel bij reimbursed non qualifying is zonder punten tegenwoordig?

    Ik heb alles al gehad, YMMV. Laatste keer was het reimbursed non-qualifying inderdaad. De reservatie was in holidex echter niet als complimentary aangeduid waardoor ik de punten gemakkelijk alsnog kon retroclaimen :-)

  • Jeroen
    Jeroen

    @flrvt said:

    @Chris said:
    Klopt het dat amstel bij reimbursed non qualifying is zonder punten tegenwoordig?

    Ik heb alles al gehad, YMMV. Laatste keer was het reimbursed non-qualifying inderdaad. De reservatie was in holidex echter niet als complimentary aangeduid waardoor ik de punten gemakkelijk alsnog kon retroclaimen :-)

    Heb je de punten al? Hoeveel zijn het er?

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!