Promo Tarief: Business Class Brussel/ Amsterdam - Tokio - €620 pp met Qatar

2456

Berichten

  • daruda
    daruda

    dit is idd promosale, geen gezeik over annuleren aub :)

  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans
    edited januari 2017

    ivm quadruple miles, ik krijg altijd 'no offers at this time'

    heb je een werkende link?

  • LTW
    LTW

    Je kan enkel registreren rechtstreeks vanuit je dashboard en is blijkbaar targeted/voor bestaande accounts (geen idee welke cut off datum ze nemen).

  • Jelle
    Jelle
    edited januari 2017

    2 tickets geboekt via uw link @Chrismeister :) thanks for sharing

  • Klingsor
    Klingsor
    edited januari 2017

    Er zijn er blijkbaar nog, voor iedereen, maar je moet wel heel soepel met de data zijn...

    En, zoals steeds, vergeet Brussel maar weer (op een paar overgebleven vluchtjes na), Amsterdam rules!

  • Jeroen
    Jeroen

    Bedankt Christophe! Weekje in oktober geboekt.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Thanks. Christophe + je was er echt snel bij.

  • Frosch
    Frosch

    aaaand it's gone

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Geweldige sale en den deze ligt te slapen :(
    Ging perfect passen in mijn strategie dit jaar zo veel mogelijk AA miles te verzamelen. Fok fok fok.

  • thom
    thom

    Arrrgh zat ik toch wel niet in een vliegtuig zeker :'(

  • Dennis
    Dennis

    Gemist, toch maar eens die jumpseat alert instellen... :)

  • Emmy
    Emmy

    @Gigi2m02 said:
    Geweldige sale en den deze ligt te slapen :(
    Ging perfect passen in mijn strategie dit jaar zo veel mogelijk AA miles te verzamelen. Fok fok fok.

    Rot he,

    Ik zat er zelfs op maar vond geen (voor mij geschikte) data meer...zelfs niet met AMS erbij...leek of alles voor mijn neus verdween, of mijn booking pagina sloeg tielt of ze waren mij daar gewoon aan het pesten.... :p

  • daruda
    daruda

    @daruda said:
    Jongens gaat dit werken? Quadruple miles :D

    Staat bij My Offers onder uw privilege account.
    Ik weet niet of je voor offer moest inschrijven voor boeking, denk het niet.

    Terms and Conditions
    This offer is only applicable to Privilege Club Members main members. Booking period: Double Qmiles : 9th January – 16th January 2017. Booking period: Quadruple Qmiles in Premium Class and Triple Qmiles in Economy Class: 10th January - 16th January 2017 for online booking only. Flights must be taken between 11th January 2017 and 15th December 2017. To be eligible for this offer, members must register at qmiles.com before 16th January 2017. Members whose travel date is before 16th January 2017 should register at least 24 hours prior to travel. Bonus Qmiles will be earned over the base Qmiles earned on Qatar Airways flights during the offer period. Tier bonuses, promotional bonus Qmiles and family accrued Qmiles will not be taken into account in the calculation of the offer bonus. Bonus Qmiles is calculated based on the combination of Booking Date, Flight Date, Cabin, Fare Family Purchased and Booking Channel. Offer is applicable only for flights marketed and operated by Qatar Airways. In case of overlapping campaigns member will get highest bonus Qmiles.Members may use this offer more than once during the offer period.

    Als ik goed tel:

    20,464 qmiles * 4 = 81.856?
    130 qpoints

    Too good to be true.

  • melsenm
    melsenm

    Wat de mijlen betreft: wat kies ik het best voor het verzamelen van mijlen ? Mijn Britisch Airways lidnummer of Qatar Airways lidnummer.

  • melsenm
    melsenm

    @daruda said:

    sommigen zullen het nooit leren ...

    anderzijds goed nieuws voor ons dat ze aangeven dat het geen error betreft

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    Iemand die vandaag naar golden ticket gaat zoeken?

  • Christophe
    Christophe

    Kan je van die quadriple miles promotie nog gebruik maken als je je lid maakt na het boeken (reis is pas in september)? Anders wordt het AA.

  • daruda
    daruda

    blijkbaar enkel als je voorheen privilege member was.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!