@SKG1984 said:
Ik heb zojuist mijn postcode geprobeerd aan te laten passen, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn wilde dat niet doen en zei dat de aanvraag alleen door kan gaan als er een Duits adres bekend is bij hun... Ik zei toen, dat ze het maar moest laten zoals het is. Heeft iemand een idee wat ik hiermee moet / hoe ik alsnog het adres kan laten aanpassen?
Ik neem aan dat ze de kaart sturen naar het adres dat tijdens de aanvraag is opgegeven? Ik mijn geval (ik kom uit NL) klopt de postcode niet (missen 2 letters) en uiteraard is het land Duitsland (niet selecteerbaar tijdens aanvraag)... Tijdens de WebID verificatie heb ik wel mijn > @SKG1984 said:
Ik heb zojuist mijn postcode geprobeerd aan te laten passen, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn wilde dat niet doen en zei dat de aanvraag alleen door kan gaan als er een Duits adres bekend is bij hun... Ik zei toen, dat ze het maar moest laten zoals het is. Heeft iemand een idee wat ik hiermee moet / hoe ik alsnog het adres kan laten aanpassen?
Ik neem aan dat ze de kaart sturen naar het adres dat tijdens de aanvraag is opgegeven? Ik mijn geval (ik kom uit NL) klopt de postcode niet (missen 2 letters) en uiteraard is het land Duitsland (niet selecteerbaar tijdens aanvraag)... Tijdens de WebID verificatie heb ik wel mijn volledige, Nederlandse adres kunnen opgeven...
Wanneer heb je de aanvraag gedaan?
Anders nogmaals bellen en proberen.
Aanvraag afgelopen donderdag gedaan, vrijdag pas een bevestigingsmail gehad met een referentienummer... Hoe pak je de adreswijziging aan? Wat kan je wel en wat zou je vooral niet moeten zeggen aan de telefoon?
@SKG1984 said:
Ik heb zojuist mijn postcode geprobeerd aan te laten passen, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn wilde dat niet doen en zei dat de aanvraag alleen door kan gaan als er een Duits adres bekend is bij hun... Ik zei toen, dat ze het maar moest laten zoals het is. Heeft iemand een idee wat ik hiermee moet / hoe ik alsnog het adres kan laten aanpassen?
Ik neem aan dat ze de kaart sturen naar het adres dat tijdens de aanvraag is opgegeven? Ik mijn geval (ik kom uit NL) klopt de postcode niet (missen 2 letters) en uiteraard is het land Duitsland (niet selecteerbaar tijdens aanvraag)... Tijdens de WebID verificatie heb ik wel mijn > @SKG1984 said:
Ik heb zojuist mijn postcode geprobeerd aan te laten passen, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn wilde dat niet doen en zei dat de aanvraag alleen door kan gaan als er een Duits adres bekend is bij hun... Ik zei toen, dat ze het maar moest laten zoals het is. Heeft iemand een idee wat ik hiermee moet / hoe ik alsnog het adres kan laten aanpassen?
Ik neem aan dat ze de kaart sturen naar het adres dat tijdens de aanvraag is opgegeven? Ik mijn geval (ik kom uit NL) klopt de postcode niet (missen 2 letters) en uiteraard is het land Duitsland (niet selecteerbaar tijdens aanvraag)... Tijdens de WebID verificatie heb ik wel mijn volledige, Nederlandse adres kunnen opgeven...
Wanneer heb je de aanvraag gedaan?
Anders nogmaals bellen en proberen.
Aanvraag afgelopen donderdag gedaan, vrijdag pas een bevestigingsmail gehad met een referentienummer... Hoe pak je de adreswijziging aan? Wat kan je wel en wat zou je vooral niet moeten zeggen aan de telefoon?
Wacht tot je van AMEX DE een welkomstmail krijgt. Dan ben je zeker dat de kaart is aangemaakt, en dan zou ik wijzigen via telefoon.
@SKG1984 said:
Ik heb zojuist mijn postcode geprobeerd aan te laten passen, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn wilde dat niet doen en zei dat de aanvraag alleen door kan gaan als er een Duits adres bekend is bij hun... Ik zei toen, dat ze het maar moest laten zoals het is. Heeft iemand een idee wat ik hiermee moet / hoe ik alsnog het adres kan laten aanpassen?
Ik neem aan dat ze de kaart sturen naar het adres dat tijdens de aanvraag is opgegeven? Ik mijn geval (ik kom uit NL) klopt de postcode niet (missen 2 letters) en uiteraard is het land Duitsland (niet selecteerbaar tijdens aanvraag)... Tijdens de WebID verificatie heb ik wel mijn > @SKG1984 said:
Ik heb zojuist mijn postcode geprobeerd aan te laten passen, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn wilde dat niet doen en zei dat de aanvraag alleen door kan gaan als er een Duits adres bekend is bij hun... Ik zei toen, dat ze het maar moest laten zoals het is. Heeft iemand een idee wat ik hiermee moet / hoe ik alsnog het adres kan laten aanpassen?
Ik neem aan dat ze de kaart sturen naar het adres dat tijdens de aanvraag is opgegeven? Ik mijn geval (ik kom uit NL) klopt de postcode niet (missen 2 letters) en uiteraard is het land Duitsland (niet selecteerbaar tijdens aanvraag)... Tijdens de WebID verificatie heb ik wel mijn volledige, Nederlandse adres kunnen opgeven...
Wanneer heb je de aanvraag gedaan?
Anders nogmaals bellen en proberen.
Aanvraag afgelopen donderdag gedaan, vrijdag pas een bevestigingsmail gehad met een referentienummer... Hoe pak je de adreswijziging aan? Wat kan je wel en wat zou je vooral niet moeten zeggen aan de telefoon?
@SKG1984 said:
Ik heb zojuist mijn postcode geprobeerd aan te laten passen, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn wilde dat niet doen en zei dat de aanvraag alleen door kan gaan als er een Duits adres bekend is bij hun... Ik zei toen, dat ze het maar moest laten zoals het is. Heeft iemand een idee wat ik hiermee moet / hoe ik alsnog het adres kan laten aanpassen?
Ik neem aan dat ze de kaart sturen naar het adres dat tijdens de aanvraag is opgegeven? Ik mijn geval (ik kom uit NL) klopt de postcode niet (missen 2 letters) en uiteraard is het land Duitsland (niet selecteerbaar tijdens aanvraag)... Tijdens de WebID verificatie heb ik wel mijn > @SKG1984 said:
Ik heb zojuist mijn postcode geprobeerd aan te laten passen, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn wilde dat niet doen en zei dat de aanvraag alleen door kan gaan als er een Duits adres bekend is bij hun... Ik zei toen, dat ze het maar moest laten zoals het is. Heeft iemand een idee wat ik hiermee moet / hoe ik alsnog het adres kan laten aanpassen?
Ik neem aan dat ze de kaart sturen naar het adres dat tijdens de aanvraag is opgegeven? Ik mijn geval (ik kom uit NL) klopt de postcode niet (missen 2 letters) en uiteraard is het land Duitsland (niet selecteerbaar tijdens aanvraag)... Tijdens de WebID verificatie heb ik wel mijn volledige, Nederlandse adres kunnen opgeven...
Wanneer heb je de aanvraag gedaan?
Anders nogmaals bellen en proberen.
Aanvraag afgelopen donderdag gedaan, vrijdag pas een bevestigingsmail gehad met een referentienummer... Hoe pak je de adreswijziging aan? Wat kan je wel en wat zou je vooral niet moeten zeggen aan de telefoon?
Wacht tot je van AMEX DE een welkomstmail krijgt. Dan ben je zeker dat de kaart is aangemaakt, en dan zou ik wijzigen via telefoon.
Weet iemand of het daadwerkelijk 3 - 5 weken (!!!) duurt om de kaart te ontvangen nadat alles is goedgekeurd en verwerkt? Lijkt me toch een erg lange tijd voor het maken en bezorgen van een kaart... Ik heb deze info zojuist verkregen van de telefonische desk nadat ik toch maar was gaan bellen om de status na te vragen.
Bleek dat ze de WebID verificatie niet goed hadden ontvangen. Is nu in orde, maar de mevrouw zei dus dat het 3 - 5 weken zou duren en dat ik wel nog een e-mail zou ontvangen als alles was verwerkt; ik da ook dan pas weer vragen of ze het adres kunnen aanpassen (op advies van @EK184)...
Week, stond wel een afwijzing in denk ik van de Payback kaart heb ik via mail een goedkeuring ontvangen, maar dat is dus hetzelfde adres probleem. Hopelijk wordt die ook geleverd in Antwerpen, Germany
@Jeroen said:
Week, stond wel een afwijzing is denk ik
??
*in. Ja iets met dat ze niet volledig overtuigd waren. Heb die aanvraag ook in een paar keer ingevuld, bleef twijfelen. Zo ook geen idee of alles wel in orde was, beetje chaotisch. Volgende week nog eens proberen.
Ik heb ondertussen een tweede mail gehad ivm de SEPA domiciliëring die Amex heeft gekoppeld aan mijn N26 rekening. Nog niks in de postbus maar ik verwacht nu wel dat het in orde komt!
Berichten
Wacht tot je van AMEX DE een welkomstmail krijgt. Dan ben je zeker dat de kaart is aangemaakt, en dan zou ik wijzigen via telefoon.
Ok, helder, dank voor de tip!
Nu trouwens 20k mijlen bij Duitse M&M Mastercard Gold World Plus.
Is het dan correct gedacht dat je na de mijlen te hebben ontvangen, je de kaart kan opzeggen en pro rata wordt terugbetaald?
Ps: iemand een goede opzegbrief in het Duits hiervoor. Bij mij zou ik eerder Jean-Marie trots maken.
Weet iemand of het daadwerkelijk 3 - 5 weken (!!!) duurt om de kaart te ontvangen nadat alles is goedgekeurd en verwerkt? Lijkt me toch een erg lange tijd voor het maken en bezorgen van een kaart... Ik heb deze info zojuist verkregen van de telefonische desk nadat ik toch maar was gaan bellen om de status na te vragen.
Bleek dat ze de WebID verificatie niet goed hadden ontvangen. Is nu in orde, maar de mevrouw zei dus dat het 3 - 5 weken zou duren en dat ik wel nog een e-mail zou ontvangen als alles was verwerkt; ik da ook dan pas weer vragen of ze het adres kunnen aanpassen (op advies van @EK184)...
Ik had na aanvraag mijn adres niet aangepast en de brief gericht aan
02060 Antwerpen
Germany
is hier gewoon aangekomen
hoelang heeft het bij u geduurd?
Week, stond wel een afwijzing in denk ik van de Payback kaart heb ik via mail een goedkeuring ontvangen, maar dat is dus hetzelfde adres probleem. Hopelijk wordt die ook geleverd in Antwerpen, Germany
Ben benieuwd of dat voor NL ook gaat werken aangezien onze postcodes ook uit letters bestaat...
??
*in. Ja iets met dat ze niet volledig overtuigd waren. Heb die aanvraag ook in een paar keer ingevuld, bleef twijfelen. Zo ook geen idee of alles wel in orde was, beetje chaotisch. Volgende week nog eens proberen.
Maar kaart toch gekregen, dusja geen prob
Neenee, enkel brief
Update; Amex Payback kaart ontvangen en geactiveerd.
had jij hier nu je adres ook laten wijzigen?
Neen is toegekomen op 3000Leuven, Germany
Heb melding gekregen dat payback kaart is verzonden.
Staat al op de vorige pagina, maar men vond het hier niet de moeite
Ik heb ondertussen een tweede mail gehad ivm de SEPA domiciliëring die Amex heeft gekoppeld aan mijn N26 rekening. Nog niks in de postbus maar ik verwacht nu wel dat het in orde komt!
Jup, hij is binnen. Geleverd op 02640 Mortsel Germany. Met balpen hebben ze er Belgien bijgeschreven :-)
Hat tip aan zij die het hier bekend maakten!