Welke OTA's accepteren PayPal?

Chris
Chris
edited januari 2017 in Algemene discussies
Tagged:

Ik heb me vorige week na mega gekloot met CheapOAir (aka OneTravel ed.) rot zitten zoeken naar OTA's die PayPal accepteren. Sommige wel sommige niet sommige alleen voor USA klanten (bv. wilde ik direct bij UNITED boeken maar omdat ik een NL PayPal rekening heb ging dat niet).

Iemand tips? Welke accepteren PayPal rekeningen uit NL/BE?

(voor de mods: mss een OTA categorie maken?)

PS> probleem met CheapOAir was dat ze wel pre-authorisatie deden in PayPal maar daarna het niet incasseren. Ze belden mij dan voor verificatie creditcard gegevens........ ik betaalde met PayPal funds. kortom: grote onzin dat ze die nodig hebben. Heb ook klacht bij PayPal ingediend dat ze PayPal accepteren maar dan vragen om gegevens die ze niet mogen vragen.

Tagged:

Berichten

  • Aaron
    Aaron

    Ik denk dat je op TripAir wel kunt betalen met Paypal, maar ben niet 100% zeker.

  • mgo72
    mgo72

    Open een USA paypal ? En stort door.

    Weet niet of je een Amerikaanse CC nodig hebt. Ik heb dat toevallig. Is bij bankof America heel simpel te krijgen. Heb een 1,5% cashbakck

  • Chris
    Chris

    @mgo72 said:
    Open een USA paypal ? En stort door.

    Weet niet of je een Amerikaanse CC nodig hebt. Ik heb dat toevallig. Is bij bankof America heel simpel te krijgen. Heb een 1,5% cashbakck

    hoe heb je een amerikaanse CC gedaan?

  • Katrien
    Katrien

    Ik dacht dat Edreams ook paypal aanvaardt.

  • Chris
    Chris

    @Katrien said:
    Ik dacht dat Edreams ook paypal aanvaardt.

    zover mij bekend niet?

  • mgo72
    mgo72

    @Chris said:

    @mgo72 said:
    Open een USA paypal ? En stort door.

    Weet niet of je een Amerikaanse CC nodig hebt. Ik heb dat toevallig. Is bij bankof America heel simpel te krijgen. Heb een 1,5% cashbakck

    hoe heb je een amerikaanse CC gedaan?

    @Chris said:

    @mgo72 said:
    Open een USA paypal ? En stort door.

    Weet niet of je een Amerikaanse CC nodig hebt. Ik heb dat toevallig. Is bij bankof America heel simpel te krijgen. Heb een 1,5% cashbakck

    hoe heb je een amerikaanse CC gedaan?

    Simpel eigenlijk :smile:

    1) stap in america een bank binnen van Bank of America
    2) open een rekening
    3) laat geld elke maand op de rekening komen.

    Ik had vanaf dag 1 een C/C gevraagd bij hen en ik kreeg dat niet. Na paar maanden heb ik nog eens gemaild en hebben ze me wel gegeven. Na 3 maanden hebben ze me zelfs een hogere limiet van 3000 USD gegeven, en zit nu aan 6000 limiet zonder te vragen.

    Ik laat wel geld door Microsoft waar wij partner van zijn op die rekening storten. Misschien dat dat ook positief werkt natuurlijk.

    Helaas vrees ik dat ik nergens een credithistory aan het bijbouwen ben

  • Chris
    Chris

    @mgo72 said:

    Simpel eigenlijk :smile:

    1) stap in america een bank binnen van Bank of America
    2) open een rekening
    3) laat geld elke maand op de rekening komen.

    Ik had vanaf dag 1 een C/C gevraagd bij hen en ik kreeg dat niet. Na paar maanden heb ik nog eens gemaild en hebben ze me wel gegeven. Na 3 maanden hebben ze me zelfs een hogere limiet van 3000 USD gegeven, en zit nu aan 6000 limiet zonder te vragen.

    Ik laat wel geld door Microsoft waar wij partner van zijn op die rekening storten. Misschien dat dat ook positief werkt natuurlijk.

    Helaas vrees ik dat ik nergens een credithistory aan het bijbouwen ben

    hmmmm. Ik zou wel graag een IHG kaart willen :-) maar goed. eerst maar eens afwachten wat meneer trump doet ook voor buitenlanders. alhoewel zijn banden met poetin voor mij persoonlijk wel goed zijn. betere zaken met rusland nu al. Rouble alweer richitng 63 ipv eerder wel eens 90. hoop dat weer naar 40 gaat.

  • mgo72
    mgo72

    Ik ook al dat snoep in destates. Maar vrees ervoor.

  • Koja78
    Koja78

    hmm misschien eens proberen als ik in april in de states ben. Sturen ze dan naderhand je CC naar je europees adres?

  • Jeroen
    Jeroen

    En je geeft dan een Belgisch adres? Zou me verbazen dat het zo makkelijk is.

  • mgo72
    mgo72

    Had een adres is de states waar ik post kon ontvangen.

    Ze sturen nu idd de post naar BErchem.

    Heb wel meer dan 10.000 USD op de rekzinggzhad voor ik CC kreeg.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!