@Jeroen said:
De throne seats zijn juist heerlijk Heel veel ruimte en plaats om je spullen te leggen en je moet niet over je buurman/vrouw kruipen om naar toilet te gaan, wat al helemaal onmogelijk is tijdens de maaltijd. Enkel is de ruimte voor je voeten in bedpositie iets kleiner bij deze stoelen.
To each his own
Ik ben ca 2m groot, lukt me echt niet om daar comfortabel in te slapen.
@Frosch said:
Er werd mij overigens ingefluisterd door SN personeel dat in de A332 en A333 seats 3A/K en 5A/K tot 5cm meer ruimte hebben, geen idee of het klopt.
Interessant 1,95 hier !
@Gigi2m02 said:
Via wat hebben jullie geboekt? SN zelf of OTA?
Hier nog geen melding gekregen van changed flights en vertrok normaal 27 maart.
Als ik boeking laad op SN ziet alles er ook nog normaal uit.
@Jeroen said:
De throne seats zijn juist heerlijk Heel veel ruimte en plaats om je spullen te leggen en je moet niet over je buurman/vrouw kruipen om naar toilet te gaan, wat al helemaal onmogelijk is tijdens de maaltijd. Enkel is de ruimte voor je voeten in bedpositie iets kleiner bij deze stoelen.
To each his own
Ik ben ca 2m groot, lukt me echt niet om daar comfortabel in te slapen.
Lol... circa 2m... Zit jij nog in de 1m.... club?
'k wacht nog ff en ik neem volgende week contact op. Eén probleem, ik heb "gefoefeld" met m'n laatste leg naar Athene en die paar maand in de toekomst gezet, jij ook?
@Jeroen said:
De throne seats zijn juist heerlijk Heel veel ruimte en plaats om je spullen te leggen en je moet niet over je buurman/vrouw kruipen om naar toilet te gaan, wat al helemaal onmogelijk is tijdens de maaltijd. Enkel is de ruimte voor je voeten in bedpositie iets kleiner bij deze stoelen.
To each his own
Ik ben ca 2m groot, lukt me echt niet om daar comfortabel in te slapen.
Lol... circa 2m... Zit jij nog in de 1m.... club?
'k wacht nog ff en ik neem volgende week contact op. Eén probleem, ik heb "gefoefeld" met m'n laatste leg naar Athene en die paar maand in de toekomst gezet, jij ook?
Op papier vul ik altijd 1m99 in. Vooraan een 2 zetten, dat voelt te raar
Ik heb niet gefoefeld, ik ben zo iemand die steevast bij de fully integrated m&m partners braaf alles afvliegt. Ik vlieg ook gewoon graag en brei er dan meteen nog wat extra segmenten aan
Net Presidental Suite geboekt in Crowne Plaza Kochi voor 30k points.
Heb zowel op 30 als de week nadien gedaan, rekeninghoudende met de flight change http://extremehoteldeals.com/crowne-plaza-kochi/
Expedia heeft me vandaag opgebeld voor vluchtwijziging.
Wat zouden jullie keizen? Vlucht verzetten naar later de week om toch 2x SN A330 te vliegen.
Of op LH B747-800 upperdeck vliegen in-bound en A330 outbound? (beide business class uiteraard)
@fbruno said:
LH 747-8 upperdeck is wel leuk, voelt alsof je in een klein vliegtuigje zit.
LX J kun je ook nog proberen, blijkbaar herboeken ze ook daarin.
Heb ook gedacht aan LX J, dacht wel dat het mogelijk zou zijn, cool dat het effectief zo blijkt!
Harde keuze.... Expedia is nu bij SN gaan horen of ze m'n vlucht op 30 march (inaugural?) kunnen plaatsen.
Oorspronkelijk had ik periode van 27/03 - 03/04 in India, maar met de SN change zou ik:
1) zelfde periode LX J op Bombardier CS100 & A330
2) zelfde periode LH J op A319 + B747
3) periode veranderen van 30/03 - 10/04 en zo stuk langer in India, maar SN J A330 én Inaugural?
Je kunt deze denkwijze ook anders gebruiken, zoek eens in ITA (of beter in expertflyer) bij welke van de 3 vluchtopties het minste aantal boekingsklasses in Business nog beschikbaar zijn.
Normaalgezien herboeken ze je in de laagste nog beschikbare boekingsklasse, dus mocht dit bij een van de mogelijkheden dit J, C, D of eventueel Z zijn ga je een pak meer miles krijgen dan normaal in P
(Ze kunnen in theorie ook de lagere boekingsklasse's waitlisten en/of aan hun revenue management vragen om die open te zetten, maar vermoed dat ze dat niet gaan doen).
Berichten
Ok, dan snap ik dat
Interessant 1,95 hier !
SN
Lol... circa 2m... Zit jij nog in de 1m.... club?
'k wacht nog ff en ik neem volgende week contact op. Eén probleem, ik heb "gefoefeld" met m'n laatste leg naar Athene en die paar maand in de toekomst gezet, jij ook?
Op papier vul ik altijd 1m99 in. Vooraan een 2 zetten, dat voelt te raar
Ik heb niet gefoefeld, ik ben zo iemand die steevast bij de fully integrated m&m partners braaf alles afvliegt. Ik vlieg ook gewoon graag en brei er dan meteen nog wat extra segmenten aan
Dat is juist het punt Ik heb de laatste leg 2 maand later gezet zodat ik die ook effectief vlieg.
Ik niet. Ging deze skippen maar het is misschien een goed idee deze te verleggen nu ze mijn vluchten toch gewijzigd hebben
Net Presidental Suite geboekt in Crowne Plaza Kochi voor 30k points.
Heb zowel op 30 als de week nadien gedaan, rekeninghoudende met de flight change
http://extremehoteldeals.com/crowne-plaza-kochi/
ik ben ook van plan bru - ath laatste leg te skippen
Verdelen onder de slachtoffers van Alitalia? Wij dus
CP Kochi gaat van 30.000 naar 20.000 vanaf januari
Interesting..> @Darrow said:
Interesting... als presidental dan nog open staat aan 20k dan boek ik wel opnieuw. Merci!
Expedia heeft me vandaag opgebeld voor vluchtwijziging.
Wat zouden jullie keizen? Vlucht verzetten naar later de week om toch 2x SN A330 te vliegen.
Of op LH B747-800 upperdeck vliegen in-bound en A330 outbound? (beide business class uiteraard)
LH 747-8 upperdeck is wel leuk, voelt alsof je in een klein vliegtuigje zit.
LX J kun je ook nog proberen, blijkbaar herboeken ze ook daarin.
Heb ook gedacht aan LX J, dacht wel dat het mogelijk zou zijn, cool dat het effectief zo blijkt!
Harde keuze.... Expedia is nu bij SN gaan horen of ze m'n vlucht op 30 march (inaugural?) kunnen plaatsen.
Oorspronkelijk had ik periode van 27/03 - 03/04 in India, maar met de SN change zou ik:
1) zelfde periode LX J op Bombardier CS100 & A330
2) zelfde periode LH J op A319 + B747
3) periode veranderen van 30/03 - 10/04 en zo stuk langer in India, maar SN J A330 én Inaugural?
First world problems...
als je 1 of 2 hebt ge heen LX of LH en terug SN?
Dan kunt ge ze allebei proberen
Als de booking class P is en je zit bij M&B of M&S dan is er een groot verschil tussen LX of LH/SN
Je kunt deze denkwijze ook anders gebruiken, zoek eens in ITA (of beter in expertflyer) bij welke van de 3 vluchtopties het minste aantal boekingsklasses in Business nog beschikbaar zijn.
Normaalgezien herboeken ze je in de laagste nog beschikbare boekingsklasse, dus mocht dit bij een van de mogelijkheden dit J, C, D of eventueel Z zijn ga je een pak meer miles krijgen dan normaal in P
(Ze kunnen in theorie ook de lagere boekingsklasse's waitlisten en/of aan hun revenue management vragen om die open te zetten, maar vermoed dat ze dat niet gaan doen).
Interessant gegeven ! Zou er enige 'deadline' zijn waarop je moet reageren? Ik kreeg gewoon nieuwe itinerary van SN zelf toegestuurd.
Iemand al met IndiGo gevlogen?
Vergelijkbaar met Ryanair?
Niemand tips voor Mumbai en Goa?
Iemand hier die ervaring heeft met Bollywood tours?