@Stijn_A said:
Wat is nu de beste manier om te annuleren? Ik heb zaterdag besteld, en gisteren krijg ik een mail van vertrieb@faz.de met mijn kundennummer en een formulier in bijlage om te annuleren. In de email staat
Sollte Sie das F.A.Z. Digitalpaket nicht überzeugen, genügt eine kurze schriftliche Mitteilung eine Woche vor
Lieferende dieses Kurzabonnements.
Dus heb ik dat formulier in bijlage ingevuld en verstuurd naar widerruf@faz.de, alsook naar vertrieb@faz.de.
Dat is genoeg?
In dat formulier moet je onderaan precies wel 2 data invullen, alhoewel er een sterretje bij staat, en dat verwijst naar "schrappen wat niet past". Versta ik niet.
Het proces is mij ook wat onduidelijk. En inderdaad komt je klantennummer pas een dag of twee later. Zou toch niet zo moeten zijn...
Heb het ook zo gedaan, dat formulier ingescand en doorgemaild.
De ene datum gaat over de bestelling, de andere over de leveringsdatum. Bij ons lopen die gelijk, ik vermoed bij een papieren abonnement niet. Heb ze maar allebei gelijk ingevuld.
Eergisteren ingestuurd, ook nog niks van gehoord. Ik vrees dat ik toch aan een maand zal vasthangen, zeker nu in deze periode. Beetje te dure mijlen dan.
En nog iets. Het is helemaal onduidelijk of je met deze widerruf je abonnement pas stopzet na die twee weken, of zogezegd alles annuleert, de hele bestelling, dus ook de mijlen?
Ik heb nooit een email gehad met klantennr helaas.
Had eerste keer aangemeld maar vergeten M&M nummer te schrijven. Dan meteen 2e. Ik kreeg dan vorige week brief om M&M mee te delen voor eerste aanvraag, maar had mijlen al gekregen van 2e aanvraag. Ze hebben die blijkbaar geconsolideerd, want online zie ik maar 1 abonnement staan bij 1 van mijn 2 logins die ik heb gekregen. Maar ik hang dus vast tot eind januari, ben wel benieuwd hoe ze gaan vragen om te betalen. En wat als je dat gewoon negeert?
Berichten
Het proces is mij ook wat onduidelijk. En inderdaad komt je klantennummer pas een dag of twee later. Zou toch niet zo moeten zijn...
Heb het ook zo gedaan, dat formulier ingescand en doorgemaild.
De ene datum gaat over de bestelling, de andere over de leveringsdatum. Bij ons lopen die gelijk, ik vermoed bij een papieren abonnement niet. Heb ze maar allebei gelijk ingevuld.
Eergisteren ingestuurd, ook nog niks van gehoord. Ik vrees dat ik toch aan een maand zal vasthangen, zeker nu in deze periode. Beetje te dure mijlen dan.
En nog iets. Het is helemaal onduidelijk of je met deze widerruf je abonnement pas stopzet na die twee weken, of zogezegd alles annuleert, de hele bestelling, dus ook de mijlen?
ik heb gwn dat formulier getekend, datum van ondertekening en opgestuurd (mail). Al bevestiging gekregen dat het in orde is.
Punten trouwens al gekregen.
Mijlen werden gisteren bijgeschreven.
Verder nog geen bevestiging van annulering gekregen.
Nog eens teruggestuurd...
Ik heb nooit een email gehad met klantennr helaas.
Had eerste keer aangemeld maar vergeten M&M nummer te schrijven. Dan meteen 2e. Ik kreeg dan vorige week brief om M&M mee te delen voor eerste aanvraag, maar had mijlen al gekregen van 2e aanvraag. Ze hebben die blijkbaar geconsolideerd, want online zie ik maar 1 abonnement staan bij 1 van mijn 2 logins die ik heb gekregen. Maar ik hang dus vast tot eind januari, ben wel benieuwd hoe ze gaan vragen om te betalen. En wat als je dat gewoon negeert?
Negeren lukt bij mij tot nu toe met een andere aanbieding van hun
uurtje nadat ik mail heb gestuurd kreeg ik bevestiging van annulering. mijlen ook gekregen
Mijlen gekregen en gewoon mail in engels gestuurd om mijn online abbo te stoppen. Mailtje terug dat het in orde was. Dus toch goed gelopen
Wat krijg je dan, een betaalaanvraag via de post of zo?
Tot op heden enkel per mail de vraag gekregen om een domicilierings document in te vullen.
Vannacht werd de annulering wel netjes bevestigd (zonder extra kosten)!
Ik heb vandaag plots een factuur in mijn elektronische brievenbus steken 127 eur