«1

Berichten

  • Glenn
    Glenn

    Interesting! Maar bij registratie heb ik nergens mijn M&M nummer moeten ingeven?

  • Ivan Belgium
    Ivan Belgium

    Goed lezen ! :-)

    Sie erhalten bis zum 08.12. 999 Prämienmeilen, bis zum 22.12. 799 Prämenmeilen und vom 23. bis 31.12.2016 599 Prämienmeilen, die Sie in attraktive Flug-, Upgrade- und Sachprämien umwandeln können. Um Ihre Prämienmeilen gutgeschrieben zu bekommen, tragen Sie bitte Ihre Servicekartennummer im Feld "Adresszusatz" ein.

  • Christophe
    Christophe

    Bedankt voor de tip!

  • Christophe
    Christophe
    edited december 2016

    Bedankt voor de tip! Is trouwens ook niet slecht om mijn duits wat te oefenen, want bij holidaycheck krijg je nog steeds 100 m&m miles per duitse recensie.

  • Klingsor
    Klingsor
    edited december 2016

    Waarom, o waarom, wonen wij niet in Duitsland?
    Of nog.
    Waarom verzorgen ze hun buren niet ietsje beter, kijk wat een aanbiedingen ze ginder allemaal hebben? (Zoals 60.000 mijlen voor een jaar aan 835 euro met de krant erbij...)

    Maar dank voor de tip, is ook al iets!

  • Nico_T_
    Nico_T_

    @Klingsor said:
    Waarom, o waarom, wonen wij niet in Duitsland?
    Of nog.
    Waarom verzorgen ze hun buren niet ietsje beter, kijk wat een aanbiedingen ze ginder allemaal hebben? (Zoals 60.000 mijlen voor een jaar aan 835 euro met de krant erbij...)

    Maar dank voor de tip, is ook al iets!

    Je kan ook profiteren van Duitse aanbiedingen hoor, gewoon inventief zijn naar het verzend adres toe :)

  • wimbor
    wimbor

    Wel opletten: je moet het testabo een week voor het verlopen opzeggen of je neemt automatisch een betalend abo.

  • vincentjanv
    vincentjanv

    @wimbor said:
    Wel opletten: je moet het testabo een week voor het verlopen opzeggen of je neemt automatisch een betalend abo.

    Ik hoop dat ze mijn abbo nog opzeggen, zat in mijn tweede week:( Hopelijk weet ik snel iets

  • batusai
    batusai

    Waar staat dit ergens? En hoe kan je opzeggen? Wil geen onnodig abbo aan mn broek

  • Jelle
    Jelle

    Vind ook niet waar je dit kan opzeggen?

    Ze hebben toch ook nooit ergens CC gegevens gevraagd?

  • vincentjanv
    vincentjanv

    @Jelle said:
    Vind ook niet waar je dit kan opzeggen?

    Ze hebben toch ook nooit ergens CC gegevens gevraagd?

    Ik zag op flyertalk dit ook ergens voorbijkomen, maar nergens in de T&C staat dit van het aanbod, noch op miles&more noch op faz. Ik denk dat ze mss de gewoen T&C hebben genomen van het trial aanbod zonder miles of zo.

  • vincentjanv
    vincentjanv

    Miljaar...

    Selbstverständlich respektieren wir die Gründe, die zu der Entscheidung geführt haben und beenden das
    Abonnement zum 31. Januar 2017.

    zat helaas al in mijn tweede week :(

  • Jelle
    Jelle
    edited december 2016

    Wie had je gemaild Vincent om dit stop te zetten?

    En nogmaals hoe gaan ze dit afdwingen als ge nergens CC gegevens hebt gegeven

  • batusai
    batusai

    En vind dit ook nergens terug in de kleine lettertjes

  • Christophe
    Christophe

    Bij je mail zit een widerrufsformular, al kan je gewoon ook die tekst plakken in een email.

  • Jelle
    Jelle

    Zie het formulier nu inderdaad. Moet dit worden verstuurd naar een email adres of met post? Mijn Duits is niet super :d

  • Jelle
    Jelle

    Zie het formulier nu inderdaad. Moet dit worden verstuurd naar een email adres of met post? Mijn Duits is niet super :d

  • Christophe
    Christophe

    Het adres staat bovenaan het formulier widerruf@faz.de

  • batusai
    batusai

    Ik heb nergens die nummers kundenummer gekregen enkel een mail met mijn bestelling maar die nummers staan er niet op

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Wat is nu de beste manier om te annuleren? Ik heb zaterdag besteld, en gisteren krijg ik een mail van vertrieb@faz.de met mijn kundennummer en een formulier in bijlage om te annuleren. In de email staat

    Sollte Sie das F.A.Z. Digitalpaket nicht überzeugen, genügt eine kurze schriftliche Mitteilung eine Woche vor
    Lieferende dieses Kurzabonnements.

    Dus heb ik dat formulier in bijlage ingevuld en verstuurd naar widerruf@faz.de, alsook naar vertrieb@faz.de.
    Dat is genoeg?
    In dat formulier moet je onderaan precies wel 2 data invullen, alhoewel er een sterretje bij staat, en dat verwijst naar "schrappen wat niet past". Versta ik niet.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!