Sie erhalten bis zum 08.12. 999 Prämienmeilen, bis zum 22.12. 799 Prämenmeilen und vom 23. bis 31.12.2016 599 Prämienmeilen, die Sie in attraktive Flug-, Upgrade- und Sachprämien umwandeln können. Um Ihre Prämienmeilen gutgeschrieben zu bekommen, tragen Sie bitte Ihre Servicekartennummer im Feld "Adresszusatz" ein.
Bedankt voor de tip! Is trouwens ook niet slecht om mijn duits wat te oefenen, want bij holidaycheck krijg je nog steeds 100 m&m miles per duitse recensie.
Waarom, o waarom, wonen wij niet in Duitsland?
Of nog.
Waarom verzorgen ze hun buren niet ietsje beter, kijk wat een aanbiedingen ze ginder allemaal hebben? (Zoals 60.000 mijlen voor een jaar aan 835 euro met de krant erbij...)
@Klingsor said:
Waarom, o waarom, wonen wij niet in Duitsland?
Of nog.
Waarom verzorgen ze hun buren niet ietsje beter, kijk wat een aanbiedingen ze ginder allemaal hebben? (Zoals 60.000 mijlen voor een jaar aan 835 euro met de krant erbij...)
Maar dank voor de tip, is ook al iets!
Je kan ook profiteren van Duitse aanbiedingen hoor, gewoon inventief zijn naar het verzend adres toe
@Jelle said:
Vind ook niet waar je dit kan opzeggen?
Ze hebben toch ook nooit ergens CC gegevens gevraagd?
Ik zag op flyertalk dit ook ergens voorbijkomen, maar nergens in de T&C staat dit van het aanbod, noch op miles&more noch op faz. Ik denk dat ze mss de gewoen T&C hebben genomen van het trial aanbod zonder miles of zo.
Wat is nu de beste manier om te annuleren? Ik heb zaterdag besteld, en gisteren krijg ik een mail van vertrieb@faz.de met mijn kundennummer en een formulier in bijlage om te annuleren. In de email staat
Sollte Sie das F.A.Z. Digitalpaket nicht überzeugen, genügt eine kurze schriftliche Mitteilung eine Woche vor
Lieferende dieses Kurzabonnements.
Dus heb ik dat formulier in bijlage ingevuld en verstuurd naar widerruf@faz.de, alsook naar vertrieb@faz.de.
Dat is genoeg?
In dat formulier moet je onderaan precies wel 2 data invullen, alhoewel er een sterretje bij staat, en dat verwijst naar "schrappen wat niet past". Versta ik niet.
Berichten
Interesting! Maar bij registratie heb ik nergens mijn M&M nummer moeten ingeven?
Goed lezen ! :-)
Sie erhalten bis zum 08.12. 999 Prämienmeilen, bis zum 22.12. 799 Prämenmeilen und vom 23. bis 31.12.2016 599 Prämienmeilen, die Sie in attraktive Flug-, Upgrade- und Sachprämien umwandeln können. Um Ihre Prämienmeilen gutgeschrieben zu bekommen, tragen Sie bitte Ihre Servicekartennummer im Feld "Adresszusatz" ein.
Bedankt voor de tip!
Bedankt voor de tip! Is trouwens ook niet slecht om mijn duits wat te oefenen, want bij holidaycheck krijg je nog steeds 100 m&m miles per duitse recensie.
Waarom, o waarom, wonen wij niet in Duitsland?
Of nog.
Waarom verzorgen ze hun buren niet ietsje beter, kijk wat een aanbiedingen ze ginder allemaal hebben? (Zoals 60.000 mijlen voor een jaar aan 835 euro met de krant erbij...)
Maar dank voor de tip, is ook al iets!
Je kan ook profiteren van Duitse aanbiedingen hoor, gewoon inventief zijn naar het verzend adres toe
Wel opletten: je moet het testabo een week voor het verlopen opzeggen of je neemt automatisch een betalend abo.
Ik hoop dat ze mijn abbo nog opzeggen, zat in mijn tweede week:( Hopelijk weet ik snel iets
Waar staat dit ergens? En hoe kan je opzeggen? Wil geen onnodig abbo aan mn broek
Vind ook niet waar je dit kan opzeggen?
Ze hebben toch ook nooit ergens CC gegevens gevraagd?
Ik zag op flyertalk dit ook ergens voorbijkomen, maar nergens in de T&C staat dit van het aanbod, noch op miles&more noch op faz. Ik denk dat ze mss de gewoen T&C hebben genomen van het trial aanbod zonder miles of zo.
Miljaar...
Selbstverständlich respektieren wir die Gründe, die zu der Entscheidung geführt haben und beenden das
Abonnement zum 31. Januar 2017.
zat helaas al in mijn tweede week
Wie had je gemaild Vincent om dit stop te zetten?
En nogmaals hoe gaan ze dit afdwingen als ge nergens CC gegevens hebt gegeven
En vind dit ook nergens terug in de kleine lettertjes
Bij je mail zit een widerrufsformular, al kan je gewoon ook die tekst plakken in een email.
Zie het formulier nu inderdaad. Moet dit worden verstuurd naar een email adres of met post? Mijn Duits is niet super :d
Zie het formulier nu inderdaad. Moet dit worden verstuurd naar een email adres of met post? Mijn Duits is niet super :d
Het adres staat bovenaan het formulier widerruf@faz.de
Ik heb nergens die nummers kundenummer gekregen enkel een mail met mijn bestelling maar die nummers staan er niet op
Wat is nu de beste manier om te annuleren? Ik heb zaterdag besteld, en gisteren krijg ik een mail van vertrieb@faz.de met mijn kundennummer en een formulier in bijlage om te annuleren. In de email staat
Sollte Sie das F.A.Z. Digitalpaket nicht überzeugen, genügt eine kurze schriftliche Mitteilung eine Woche vor
Lieferende dieses Kurzabonnements.
Dus heb ik dat formulier in bijlage ingevuld en verstuurd naar widerruf@faz.de, alsook naar vertrieb@faz.de.
Dat is genoeg?
In dat formulier moet je onderaan precies wel 2 data invullen, alhoewel er een sterretje bij staat, en dat verwijst naar "schrappen wat niet past". Versta ik niet.