Nieuwe IHG accelerate vanaf september

13

Berichten

  • sylviaschoice
    sylviaschoice

    @Chris said:
    Ik heb ondertussen de accelerate compleet behalve de 33 nachten die ga ik niet halen. Wel de bonus ook. totaal 5 nachten voor nodig gehad 55k punten. Laatste moeten nog posten. Ben benieuwd of dan de Oct/Nov/Dec stay bonus erbij komt (die extra dingen die je kan zien via pdf print).

    Beste Chris,

    ik heb al meerdere malen een pdf print van mijn accelerate gemaakt maar kan geen extra dingen zien. Hoe kom ik daar achter?

  • Chris
    Chris

    @sylviaschoice zie begin van deze thread.

  • Koja78
    Koja78
    edited november 2016

    Ik kan extra dingen zien.. maar wordt blijkbaar niet meegepakt wanneer stays geboekt worden.
    Kzal eens een missing points form invullen.. 5000 punten zijn 5000 punten.

  • claenen
    claenen

    Ziet touwens ook geen extra's. Jammer, maar een ramp :)

  • daruda
    daruda

    ik zie ook de extra october bonus points, heb er voor gemaild, maar ze zijn er toch niet echt happig op.

  • Koja78
    Koja78

    "Foremost, we thank you for bringing this matter to our attention and we sincerely apologize for the inconvenience this may have caused you. We have forwarded your queries to our contacts for further review. Rest assured, we will send you an update once we hear from them.

    Once again, we thank you for raising your concern with us. We thank you for your patience and cooperation regarding this matter."

    Patience tot sint-juttemis vast

  • Chris
    Chris

    Trouwens ik zie dat bij mijn vrouw de weekend stay (zaterdag nacht + 1 andere nacht) glitchy is.
    ze had 1 zaterdag nacht maar 1 nacht stay, geen 2 night stay. en die telde gewoon.
    geen garantie dat dat altijd zo is.

  • Koja78
    Koja78

    Iemand al die 5000 uit de print-view gescoord? Bij mij blijven ze stil...

  • Koja78
    Koja78

    De aanhouder wint.. na een extra reminder:
    | October Bonus Offer 5,000 pts.

  • RubenH
    RubenH

    Ik probeer mijn Accelerate af te werken, en maar heb volgende vraag:
    "A Bonus Weekend Stay

    Stay with us for the weekend and earn 4,000 bonus points. A Friday and Saturday or Saturday and Sunday night stay required. "

    Betekent dit dat ik een stay moet uitvoeren van 2 nachten in hetzelfde hotel, of volstaan 2 stay van telkens 1 nacht in een ander hotel? 2 stays van 1 nacht is natuurlijk interessanter voor het onderdeel ' discover our brands".

  • claenen
    claenen

    Normaal is dat 1 stay van 2 nachten. Bij IHG kan natuurlijk alles :)

  • Chris
    Chris

    @claenen said:
    Normaal is dat 1 stay van 2 nachten. Bij IHG kan natuurlijk alles :)

    exact bij mij vrouw was een stay van 1 nacht met de zaterdag erin voldoende!

  • Leo
    Leo

    @RubenH said:
    Ik probeer mijn Accelerate af te werken, en maar heb volgende vraag:
    "A Bonus Weekend Stay
    Betekent dit dat ik een stay moet uitvoeren van 2 nachten in hetzelfde hotel, of volstaan 2 stay van telkens 1 nacht in een ander hotel? 2 stays van 1 nacht is natuurlijk interessanter voor het onderdeel ' discover our brands".

    Ze snappen het helaas in Makati zelf ook niet zo goed, blijkbaar kennen ze het onderscheidt niet goed tussen weekdag of weekend.

    Ik heb de voorbije weken al talrijke e-mails verstuurd omdat enerzijds een vrij/zat/zon verblijf in HI Resort Le Touquet, en anderzijds een vrij/zat/zon/maa/din/woe verblijf in HI Naples niet registreerd voor de weekend bonus.

    Toen Le Touquet niet registreerde half oktober maakte ik mij geen zorgen omdat ik toch nog een vijf nachten verblijf in Napels had, maar ook die registreerd niet. Na mijn eerste klacht voor Napels kreeg ik te horen dat mijn verblijf niet geldig was omdat het een vrijdag en zaterdag, of zaterdag en zondag verblijf moest zijn. Omdat die nachten volgens de cs rep niet inbegrepen waren in mijn verblijf van vijf nachten was mijn stay dus niet geldig voor die stay!?

    Teruggemaild met kopij factuur en supervisor gevraagd voor herziening, reply... zij stelde vast dat haar collega juist geoordeeld heeft, einde verhaal.

    Dan toch maar terugvallen op weekend Le Touquet, helaas... na eerste mail hierover antwoord: wij hebben u reeds laten weten dat uw verblijf niet de juiste nachten omvat.

    Ondertussen ook al op de meest uiteenlopende uren naar het Amerikaanse Ambassador Service nummer gebeld, maar ik krijg alleen maar Filipino's aan de lijn... daar verspil ik zelfs mijn adem niet meer aan. Probleem is dat ik die weekend bonus challenge nodig heb, want met de app-challenge en de globetrotter bonus is het ook gezeik.

    Als vierde land buiten Belgie had ik de IC Athenaeum Athens, prachtige Deluxe Suite upgrade met gratis Club Lounge toegang EN twee verdiepingen Secret Service agents om mij en een "andere VIP" te beschermen, maar registreerde als non-qualifying vanwege niet betaald... terwijl de betaling wel heel erg duidelijk op mijn credit card rekening staat. Ze zijn het al sinds dinsdag aan't onderzoeken zonder gevolg. Echt moedeloos wordt ik van dat amateuristisch gedoe, maar het gaat voor mij wel over een totaal van 120k Accelerate punten, wat bvb. In de IC NY TS neerkomt op een redemption van ca. €1200.

  • Chris
    Chris

    @Leo

    komt goed!
    Maar, een weekend stay hoeft toch niet perse 2 nachten te zijn met zaterdag? Bij mij postte een stay in praag van 5 nachten daarvoor. dat was wo t/m zo.

  • Leo
    Leo
    edited november 2016

    @Chris said:
    komt goed!

    Keeping my fingers crossed voor de volgende sweep, maar net zoals bij RubenH staat in mijn challenge voorwaarden expliciet dat het twee nachten moeten zijn... A Friday and Saturday or Saturday and Sunday night stay required.

    En die voorwaarde heb ik 2x gehaald, het schijnt alleen niet door te dringen bij cs.

    Tijdens jouw 5n verblijf waren het toch ook de vrijdag- en zaterdagnacht die samen de challenge afvinkten. Maar in tegenstelling met mij boek jij meestal meerdaagse verblijven onder 1 reservering, terwijl ik steeds afzonderlijke reserveringen per nacht boek... wat overigens vroeger nooit een probleem was tot IHG onlangs met die pending stays begon.

  • daruda
    daruda

    Er staat ook duidelijk vrijdag en zaterdag nacht stay. Indien het allemaal apart geboekte stays zijn, heeft ihg in principe gelijk...

  • Koja78
    Koja78
    edited november 2016

    @Leo al eens op twitter van je tak gemaakt?

  • Leo
    Leo

    @daruda said:
    Er staat ook duidelijk vrijdag en zaterdag nacht stay. Indien het allemaal apart geboekte stays zijn, heeft ihg in principe gelijk...

    In de algemene voorwaarden van Rewards Club staat dat meerdere consecutive nights ongeacht het aantal reserveringsnummers, zelfs met dagelijkse check-ins steeds aanzien wordt als 1 stay.

  • Leo
    Leo

    @Koja78 said:
    @Leo al eens op twitter van je tak gemaakt?

    Neen, ben geen twitter gebruiker. Maar bedankt voor de tip.

  • vkpeter
    vkpeter

    @Leo said:
    Tijdens jouw 5n verblijf waren het toch ook de vrijdag- en zaterdagnacht die samen de challenge afvinkten. Maar in tegenstelling met mij boek jij meestal meerdaagse verblijven onder 1 reservering, terwijl ik steeds afzonderlijke reserveringen per nacht boek... wat overigens vroeger nooit een probleem was tot IHG onlangs met die pending stays begon.

    Uit interesse: Waarom boek je elke nacht apart, dat lijkt extra administratie?
    Is het company policy, meer kans op bpg, meer punten, betere prijzen, of nog iets anders?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!