California

13»

Berichten

  • Koja78
    Koja78

    @Chris eerlijk.. ik zou er zelf niet meer aan beginnen bandenwissel... ben verwend.. leasewagens... kortom nooit zelf moeten doen. me = pussy

  • Chris
    Chris

    @Koja78 said:
    Chris eerlijk.. ik zou er zelf niet meer aan beginnen bandenwissel... ben verwend.. leasewagens... kortom nooit zelf moeten doen. me = pussy

    Als het even kan doe ik het ook niet maar ik ga geen 2 uur wachten OF in de hitte van death valley OF midden in de nacht. dan is ff vervangen sneller.

  • Koja78
    Koja78

    Even update.. interne vlucht LAX - SFO geboekt .. huurwagen voor 10d vanaf daar (+- 500€ via sunnycars)

    Als iemand interessante klantenkaarten kent om te nemen en te gebruiken in de US.. plz let me know. Moet dringend mijn definitief traject uittekenen.

  • mgo72
    mgo72

    @Koja78 said:
    Even update.. interne vlucht LAX - SFO geboekt .. huurwagen voor 10d vanaf daar (+- 500€ via sunnycars)

    Als iemand interessante klantenkaarten kent om te nemen en te gebruiken in de US.. plz let me know. Moet dringend mijn definitief traject uittekenen.

    As usual --) Check groupon en andere van deze soortgelijke sites. Dikwijls meer dan de moeite om bijv te gaan eten. Check wel altijd kwaliteit van de zaak.

  • Koja78
    Koja78

    gewoon klein vraagje... als iemand de tweede handtekening zet op de nationale parken kaart kan die die kaart toch ook gewoon met vier personen gebruiken?

  • Leo
    Leo
    edited augustus 2017

    @Koja78 said:
    gewoon klein vraagje... als iemand de tweede handtekening zet op de nationale parken kaart kan die die kaart toch ook gewoon met vier personen gebruiken?

    Voor zo ver ik de NP pass meerdere jaren gebruikt heb, was het steeds voor alle inzittenden van het voertuig, dit geldt natuurlijk niet voor grote bussen.
    Bij aankoop van de kaart wordt soms gevraagd of er een tweede vaste gebruiker is, en zo ja wordt verwacht dat die ook een handtekening zet. Dus neen antwoorden.
    Na drie weken gebruik heb ik telkens de kaart met 1 handtekening en ruim 11 maanden geldigheid verkocht op eBay, later nooit klachten over beperkingen gekregen.

    ... Maar het is natuurlijk niet echt de bedoeling dat je de kaart verkoopt!

  • Koja78
    Koja78

    Het is voor familie.. dus eigenlijk nog in de terms en conditions dan :)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!