Connections 30 euro korting

bodemvisser
bodemvisser

Met de code SUNDAY30 krijg je vandaag, 12/06/2016, 30 euro korting bij connections.

Voorwaarden:
*Om te profiteren van deze promotie geef je deze code in bij "Actiecode" tijdens het reservatie proces. Deze actiecode is enkel deze zondag 12 mei 2016 geldig en kan uitsluitend gebruikt worden bij het online (www.connections.be) boeken van een vlucht. Deze actiecode is niet combineerbaar met andere kortingen. Eén code per dossier.

Alle door Connections vermelde prijzen zijn louter indicatief en onder voorbehoud. De tarieven zijn afhankelijk van plaatsbeschikbaarheid op de vertrekdatum en gelden voor individuele reizen. De term "taksen" verwijst naar alle voorafbetaalbare luchthaventaksen berekend en gekend op de publicatiedatum. De afkorting "va." verwijst naar een 'vanaf'prijs per persoon. Onze prijzen zijn niet bindend en zijn exclusief dossierskosten vanaf €12 per persoon.

Tagged:

Berichten

  • Nico1880
    Nico1880

    Bedankt!

    Boekingskost is wel gestegen naar 20 EUR ondertussen.

    Enkeltje CRL - BUD geboekt aan 5 EUR.

    Mogelijkheid tot gratis vluchten !

  • bodemvisser
    bodemvisser

    Boekingskosten lowcost zijn 20 euro, de andere meestal 12,5 euro.

  • Jelle
    Jelle

    Heb er een paar geboekt, 40 euro bespaard.

  • flrvt
    flrvt

    Nice! Dit kan ik wel gebruiken voor mijn positionering naar Oslo volgend jaar. En het spaart ons een paar tientjes uit. Merci!

  • Stijn_A
    Stijn_A

    De data in maart 17 die ik wil boeken zijn natuurlijk weer duurder dan alle andere dagen er rond.. Is nochtans een donderdag

  • flrvt
    flrvt

    Momenteel ligt de website precies plat. Iets te veel bezoekers denk ik :)

  • bodemvisser
    bodemvisser

    Staat op alle grote blogs :/ momenteel.

  • Jeroen
    Jeroen

    Je kunt/kon boeken via flight.connections.be, die werkte wel nog. Zelf een retour naar Dublin geboekt voor €17, goedkoper gaat het niet worden :)

  • fbruno
    fbruno

    Denk dat ze morgen wel een financieel katertje zullen hebben op het Connections HQ dankzij SF en F4F :D

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Technische dienst connections werkt niet in weekends dus vanavond zal er geen fix meer zijn

  • Jelle
    Jelle

    4 tickets geboekt. 2 voor de mama 2 voor de jonge broer (-16). Die van ons moeder zijn de tickets van binnen maar voor de broer niets ontvangen. Er stond natuurlijk wel dat -16 jarige niet alleen mogen vliegen op Ryanair en aangezien ik ze alle 4 apart geboekt heb weet het systeem niet dat hij samen met ons moeder vliegt natuurlijk maar als ik connections morgen bel zouden ze die tickets voor de broer dan gewoon moeten kunnen ingeven als ik hen uitleg dat hij niet alleen vliegt. Geld hebben ze wel al genomen.

  • Emile
    Emile

    @Jelle said:
    4 tickets geboekt. 2 voor de mama 2 voor de jonge broer (-16). Die van ons moeder zijn de tickets van binnen maar voor de broer niets ontvangen. Er stond natuurlijk wel dat -16 jarige niet alleen mogen vliegen op Ryanair en aangezien ik ze alle 4 apart geboekt heb weet het systeem niet dat hij samen met ons moeder vliegt natuurlijk maar als ik connections morgen bel zouden ze die tickets voor de broer dan gewoon moeten kunnen ingeven als ik hen uitleg dat hij niet alleen vliegt. Geld hebben ze wel al genomen.

    Heb dit al eens meegemaakt met Ryanair. Maar dan heb ik m'n tickets via een andere site geboekt. Je zal je broer niet online kunnen inchecken aangezien het allemaal aparte boekingen zullen zijn. Maar je zal je broer moeten laten inchecken op de luchthaven zelf. Dit is gratis. Op de website van Ryanair zelf staat er meer info hierover:

    https://ryanair.com/gb/en/useful-info/help-centre/faq-overview/Travelling-with-children/Can-a-child-under-16-be-added-to-an-existing-reservation

  • Jelle
    Jelle

    Heb net een uur met de customer service can connections aan de lijn gehangen en ze ging de tickets voor de kleine manueel pushen zei ze. Ben dus benieuwd met wat ik hier boven lees. Merci in ieder geval @Emile :) Kijken wat ze doen.

  • daruda
    daruda
    edited juni 2016

    de vraag is dan of die €10 korting al die extra moeite waard is :)

    Als je weet wat je op een uur kan doen...

  • pangea
    pangea

    @daruda said:
    de vraag is dan of die €10 korting al die extra moeite waard is :)

    Als je weet wat je op een uur kan doen...

    Keep the positive vibe ;)
    Idem aan https://forum.jumpseat.be/discussion/626/sq-scl-bcn-sin-nepal-india-business-aan-circa-1000-euro#latest
    Het blijft een hobby!

  • Jelle
    Jelle
    edited juni 2016

    @daruda said:
    de vraag is dan of die €10 korting al die extra moeite waard is :)

    Als je weet wat je op een uur kan doen...

    Voor een alleenstaande moeder met ne kleine is het geen moeite ;)

    Alle tickets zijn nu confirmed, 2.5u later. Ondanks de ongelooflijke drukte toch niet echt te klagen :)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!