Firstly we would like to thank you for your preference towards our hotel regarding you stay in Lisboa next December.
Kindly be informed that due to an operational error the rate in your reservation for the 26th of December 16 was incorrect.
As this situation was due to a mistake we kindly request you to consider changing your rate to the amount of 60€ per night.
27ste aan 29 EUR geboekt en daar zeggen ze (nog) niets van... Als ze die Peijs normaal vinden, is 60 EUR overpriced...
Ga nog even wachten en het zo spelen denk ik...
@claenen said:
27ste aan 29 EUR geboekt en daar zeggen ze (nog) niets van... Als ze die Peijs normaal vinden, is 60 EUR overpriced...
Die dag ook geboekt aan 29. (nog?) Geen mail gekregen voor die prijs.
Firstly we would like to thank you for your preference towards our hotel regarding you stay in Lisboa next December.
Kindly be informed that due to an operational error the rate in your reservation for the 26th of December 16 was incorrect.
As this situation was due to a mistake we kindly request you to consider changing your rate to the amount of 60€ per night.
Lol. Een doodsaaie HI, op de minst drukke dag van het jaar, in een land waar het minimum loon 600 euro per maand is.
60 euro is een rip off. Zelfs 30 euro is bezwaarlijk een deal te noemen.
Die dag ook geboekt aan 29. (nog?) Geen mail gekregen voor die prijs.
27ste - please consider rate of 69 EUR. Considered and computer says NO
Ze behouden gewoon de prijzen, doen niet moeilijk.
Gaat er iemand gaan? Ik zit er 27 december als tussenstop richting NYC. Let me know
Heb al geannuleerd, paste er echt niet meer bij
Ik heb hem ook gecancelled, geraak er echt niet