Niet geboekt, want ik geraak er toch niet. Leuke prijs natuurlijk, maar blijft een saaie Holiday Inn en vluchten zullen duur zijn. Al is Lissabon wel een geweldige stad.
Niet geboekt, want ik geraak er toch niet. Leuke prijs natuurlijk, maar blijft een saaie Holiday Inn en vluchten zullen duur zijn. Al is Lissabon wel een geweldige stad.
Ook dagen er rond heel goedkoop. Geboekt voor 27 december bij de layover van Parijs-Lissabon richting New York voor 29 euro Flex.
Ook geboekt. Nog geen idee of ik ga gaan. We zien wel
26 en 27 geboekt
26 geboekt. Gratis te annuleren dus ik zie ook wel of ik er geraak!
Yolo-gewijs ook geboekt. De rest zien we later wel.
Als ge 26 tem 28 is goedkoper tesamen als apart
tis 19 euro totaal voor 2 nachten dan
Geen ontbijt dan wel
https://www.ihg.com/hotels/gb/en/reservation/book?method=roomRate&qAdlt=2&qBrs=ic.ki.cp.in.vn.hi.ex.rs.cv.sb.cw.ul.6c&qChld=0&qCiD=26&qCiMy=112016&qCoD=28&qCoMy=112016&qDest=Lisbon,+Portugal&qFRA=1&qGRM=0&qLat=38.717346&qLng=-9.143454&qPSt=0&qRRSrt=rt&qRad=50&qRdU=0&qRef=rr&qRmP=K.O.T.X&qRms=1&qRpn=1&qRpp=20&qSHp=1&qSlH=LISBN&qSmP=3&qSrt=sDD&qWch=0&srb_u=1&icdv=99629865#roomratestitle
Geboekt voor 26 december. Nog geen idee of ik er geraak.
Ook geboekt tussen 26 en 28, ook nog geen idee of ik ga.
Ook geboekt 26-28
Deal is dood nu, je hebt blijkbaar de laatste geboekt
26 en 27 (apart) geboekt. We zien wel of we gaan. Zou wel tof zijn om in 1 week LIS en MOW te doen. 'Beetje' de uiteinden van Europa
Afgelopen weekend in LIS geweest. De TimeOut food market aan het water is echt super!
@Jeroen en @daruda zijn clones?
Nee maar dit was ideaal om een meme te starten.
Nee, maar een mooi voorbeeld van leiders en volgers.
Bescheidenheid siert de mens
Jeroen bescheiden? Laten we ff serieus blijven he
Ik zou het niet weten I'm no member of the in-crowd.