Stockholm - Must do

Gigi2m02
Gigi2m02
edited oktober 2015 in Bestemmingen

In de top 3 citytrips zie ik bij enkelen Stockholm in de top 3 of zelfs op 1 staan.
Laat ik daar nu toevallig 1 dagje passeren op terugweg van een goedkoop tripje Moskou (€80 euro H/T).

Wat spreekt jullie zo hard aan aan Stockholm, wat zijn must do's of heb je toevallig ergens een review staan op je blog?

Berichten

  • bhermans
    bhermans

    Even terugkomen op dit topic.
    Ik zit er een weekendje in maart, iemand tips voor hotels (weinig ketens precies?) en things to do?

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Er zijn verschillende hier die Stockholm in hun top 3 zitten hebben, dus er mag hier zeker wat input komen :disappointed:

  • Glenn
    Glenn
    edited februari 2016

    Radisson Blu Waterfront vond ik top. Zeer centraal gelegen, vlakbij het centraal station. Super ontbijt en ruime moderne kamers met mooi uitzicht op het water.

    Oh, en BRG mogelijkheid... ;)

  • Antoine
    Antoine

    Eten bij Frantzen. (2 sterren Michelin)
    Slapen : Radisson strand

  • gregorycop
    gregorycop

    Vasamuseum was wel cool.

  • Antoine
    Antoine

    @gregorycop said:
    Vasamuseum was wel cool.

    +1

  • Glenn
    Glenn

    Ook Skansen is zeker de moeite (niet ver van Vasamuseum).

  • doddel
    doddel

    iemand tips voor een familiehotel in Stockholm? Reizen met 2 kleinen kinderen (1 en 3).

  • timmeken2
    timmeken2

    Ik ben er in maart geweest op de terugweg van Hong Kong. Van 20 graden naar -5 graden is een groot verschil :). Ik heb in Hilton slussen verbleven. Hotel was niet echt top (wat verouderd) maar wel leuke upgrade gekregen. Het ontbijt was dan wel weer top.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!