Bagage niet aangekomen

Antoine
Antoine

Een vriend zit nu in Sicilië en zijn bagage is niet aan gekomen bij de heenreis (Vueling)

Waar heeft hij recht op? Kan hij nu een tandenborstel en een paar sooken kopen? of niet?

Tagged:

Berichten

  • Dima
    Dima

    Heeft hij reisverzekering (of annulatieverzekering)? Anders: nope. Alzou die misschien het toch moeten kopen ;-) Of het nu terugbetaald wordt of niet.

  • Jeroen
    Jeroen

    Die €10 zal er wel af kunnen zeker? Gewoon naar Vueling bellen of tweeten, sowieso dat je wel recht hebt op iets. Maar denk dat dat pas na 24u is.

  • Chris
    Chris

    Tip van een FF ;-) Lol. Neem altijd een setje ondergoed mee in handbagage.

    Tandenborstel heeft hotel altijd wel maar heb ik altijd mee (een InterCon tandenborsteltje ;) Ook een mini flesje deo en andere. (20-25ml). heb dat zitten in een zeer klein etui.

    Kom je altijd een nacht door..... want of je nu vergoeding krijgt of niet.... als je moet gaan kopen kost je dat gewoon tijd.

  • Dima
    Dima

    Heb die les zelf ook ooit moeten leren... Aangekomen op bestemming met 0,0 kleding in handbagage, bagage was blijkbaar niet meegevlogen (voor de helft van de passagiers) en ergste van al: aankomst was zaterdagavond en zondag is alles dicht. En ik was vuil geworden door een kindje die besloot zijn cola in de lucht te gooien.

    Sindsdien reis ik altijd met kleding voor 1 dag in handbagage en voor bestemmingen met zwembad / zee ook een zwembroek.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!