Schitterende dag gehad. Plekken in en rond Reykjavik gedaan die je anders als toerist nooit zou zien. Erg leuk! Programma is ook heel flexibel, op de dag zelf hebben we nog samen beslist om ergens anders een wandeling te maken, omdat het onverwacht prachtig weer was.
Terugvlucht was overboekt dus nog even getwijfeld om aanbod van extra nacht + 400euro aan te nemen, maar toch maar beslist ge vliegen. Zit nu ergens boven Schotland. Fred WiFi rules!
@doddel said:
Niet helemaal on topic, maar in dezelfde lijn: donderdag maak ik gebruik van het stopover buddy program van icelandair.
Ik ga een hele dag op uitstap met een personeelslid (vind ik het erg dat het een 30-jarige lokale blondine is?). Paardrijden, wandelingetje, zwemmen, ontbijt, lunch en diner. Kijk ernaar uit!!! (Type dit van in de lounge in KEF, erg stylish en treffelijke eten)
Terugvlucht was overboekt dus nog even getwijfeld om aanbod van extra nacht + 400euro aan te nemen, maar toch maar beslist ge vliegen. Zit nu ergens boven Schotland. Fred WiFi rules!
en onze foto van het personeelslid?
*** zoekt nu leuke tickets Icelandair ***
Ja @doddel ??
en een wandeling elders heen?
:-D
Misschien vinden we haar wel terug op hun website
http://www.icelandair.nl/stopover-buddy/