@Koja78 said:
Ik dacht dat ze dat bij sommige maatschappijen ook effectief moesten doen... bijbetalen.
hoe weten ze op voorhand het gewicht van ieman die boekt? En vlak voor de vlucht ff leuk gaan zeggen "bijbetalen om wille van je gewicht" lijkt me ook sterk?
Ik heb nog niet gehad dat iemand naast mij zat die "over" de armleuning kwam. Als dat wel het geval zou zijn zou ik aan het cabine personeel vragen voor een andere stoel. Iemand hoort op ZIJN/HAAR stoel te zitten. niet half op die van mij. heeft niks met discrimineren te maken.
Heb dit gehad bij icelandair. Zat in business maar cabin was vol. Die mens was zo dik dat hij dus nauwelijks in een business class Seat paste, en zijn armen kwamen tot over mijn armsteun. Tot daar aan toe, maar hij (Duitser) was daarenboven extreem onbeleefd tegen mij en tegen de staff. Halverwege de vlucht is hij erin geslaagd een bijna volle fles water over mij om te stoten.
Heb geen compensatie gevraagd omdat ik vooral medelijden had met de flight attendendants...
Berichten
Ik dacht dat ze dat bij sommige maatschappijen ook effectief moesten doen... bijbetalen.
hoe weten ze op voorhand het gewicht van ieman die boekt? En vlak voor de vlucht ff leuk gaan zeggen "bijbetalen om wille van je gewicht" lijkt me ook sterk?
Ik zal het eens moeten opzoeken.
Soit.. voor sommige vluchten moet je WEL vooraf je gewicht doorgeven.
Zelf moeten doen voor Bocas Del Toro - Panama Albrook... op Shorts 360
independenttraveler.com/travel-tips/none/airline-obesity-policies
I d Pacific hebben ze dat al een tijd geleden geintroduceerd:
http://edition.cnn.com/2013/04/02/travel/samoa-air-fare-by-weight/
De inwoners daar in de South Pacific zijn dan ook de allerdikste op aarde
Ik heb nog niet gehad dat iemand naast mij zat die "over" de armleuning kwam. Als dat wel het geval zou zijn zou ik aan het cabine personeel vragen voor een andere stoel. Iemand hoort op ZIJN/HAAR stoel te zitten. niet half op die van mij. heeft niks met discrimineren te maken.
Heeft met veiligheid te maken.. als er iets gebeurd kan jij niet weg
vlucht zat vol, kon niet veel doen.
Anyway had het gemeld bij KLM achteraf, voucher gekregen van €100.
Customer support KLM is wel dik in orde.
Heb dit gehad bij icelandair. Zat in business maar cabin was vol. Die mens was zo dik dat hij dus nauwelijks in een business class Seat paste, en zijn armen kwamen tot over mijn armsteun. Tot daar aan toe, maar hij (Duitser) was daarenboven extreem onbeleefd tegen mij en tegen de staff. Halverwege de vlucht is hij erin geslaagd een bijna volle fles water over mij om te stoten.
Heb geen compensatie gevraagd omdat ik vooral medelijden had met de flight attendendants...
echt wel .... daarom prefereer ik dus KLM.......