@bhermans Normaal ben ik er bij, wel nog geen vluchten geboekt. Voor hetzelfde geld doe ik ook gewoon een nachtje door en gebruik ik het hotel om wat spullen te stockeren
Deze nog eens de spreekwoordelijke "kick in the butt" geven. Zijn er mensen die inmiddels nog geboekt hebben? Ik zie nog veel beschikbaarheid op Google flights voor goedkope vluchten in die periode. Ik overweeg om mijn terugvlucht te dumpen en een paar dagen later terug te keren, om zo toch een paar dagen te spenderen in Polen.
Hier ook geboekt 4-5 november.
hier ook
Anreise-Datum: 04.11.2016
Zimmer: 1x Economy Single
Gesamtpreis: EUR 25,00
Eingelöste Gutscheine: EUR 25,00
Preis abzgl. Gutscheine: EUR 0,00
Vluchten geboekt voor 4-5 november.
dezelfde vlucht als Flor?
Misschien een hotel boeken in Brussel voor 5/11.
't Gaat pijn doen...
Ik heb de openingspost wat aangepast.
Zijn er nog mensen die ik mag toevoegen aan het lijstje van mensen die al vluchten hebben geboekt?
ik ga er es over nadenken
too soon in advance voor mij
Gaan jullie ook effectief?
@bhermans Normaal ben ik er bij, wel nog geen vluchten geboekt. Voor hetzelfde geld doe ik ook gewoon een nachtje door en gebruik ik het hotel om wat spullen te stockeren
Ik verwacht van wel, enkel nog wat overleggen thuis.
Terugweg neem ik vermoedelijk Brussels Airlines, heenweg Aegean, hou jullie op de hoogte.
heb net reserveringsbevestiging gehad van hotel via post-reisen.
Per post.
Anno 2016.
Zit voor het werk in Las Vegas die week, ik zal aan jullie denken :-)
Duitsers houden heel erg van papier.
Deze nog eens de spreekwoordelijke "kick in the butt" geven. Zijn er mensen die inmiddels nog geboekt hebben? Ik zie nog veel beschikbaarheid op Google flights voor goedkope vluchten in die periode. Ik overweeg om mijn terugvlucht te dumpen en een paar dagen later terug te keren, om zo toch een paar dagen te spenderen in Polen.
Had zeer graag gekomen maar ben dan op reis.
Ga er helaas bniet kunnen bij zijn! Have fun
Zijn er mensen die een volledig weekend gaan?