Ik heb het leuke idee om eens met een groep mensen af te spreken in Warschau.
Voor wie de stad nog niet kent: de vluchten zijn goed betaalbaar, en eenmaal daar aangekomen heb je een ruime keuze aan luxe hotels voor weinig geld. Het is er over het algemeen echt niet duur: voor 20 euro p.p. heb je heel goed gegeten en voor dat zelfde geld kan je ook al eens goed doorzakken.
Ik heb eens zitten rondkijken naar de goedkoopste vluchten waar er nog genoeg beschikbaarheid is op geschikte uren. Zo kwam ik uit begin november 2016. Brussels Airlines biedt dan veel handige one-ways aan tussen BRU en WAW.
Heen en terug voor 68 euro.
5 november 's morgens vroeg terug (nachtje door)
Geen hotel nodig, gewoon goed feesten en rechtstreeks de vlieger terug. Meer dan 5 seats beschikbaarheid.
Je kan ook terugvliegen op andere data als je nachtje door niet de moeite vindt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag etc... allemaal voor 68 euro in totaal!
Google flights is het handigste. Klik op één van de links hierboven en boek twee one-ways. Roundtrips in dit geval zijn vaak duurder!
Laat iets weten als je vluchten hebt geboekt.
@michelvst (4-5 nov)
@flrvt (4-5 nov)
@bhermans (4-5 nov)
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
Leuk Flor, maar daar ben ik te oud voor geworden.
Indien genoeg volk, count me in!
Ik zou geen herfstvakantie weekend nemen, want dat gaat de vlucht duurder maken voor degenen die later nog zouden willen aansluiten.
Denk dat het ook beter is om een avondvlucht terug te nemen, als we met 50% gold kaart houders zijn kunnen we dan allemaal de zalige LOT star gold lounge in (Nicolas Feuillate Champagne, Hendricks Gin, volwaardige warme maaltijden, ...)
mss join ik wel, ik kan al één iemand mee de lounge in nemen in dat geval
Heb wel LOT vluchten geboekt destijds voor €40, dus eventueel nog betere optie?
Ik denk dat het sowieso duurder zal worden, daarmee dat je nu eenmaal vroeg moet boeken...
Ik tel al 3 geïnteresseerden hier. @michelvst wil ook mee. Plus ik zijn we al met 5. Ik ben star gold trouwens.
de IC Warsaw kost ook amper 70€ voor 2p als je die op voorhand boekt voor een nacht...
Count me in, liefst mss idd een ander weekend. Ik vlieg wel over van Dublin dan wss.
mijn verjaardag de 4de :-)
maar zit dan waarschijnlijk in China.
I'm in! Geen *A Gold hier, dus als iemand me wil binnen loodsen in de lounge...
ook wel geinteresseerd
Interesse, maar dan in het buitenland met het werk, dus die periode is niet mogelijk
Vrijdag 4/11 21u vertrek
Zondag 6/11 19u40 in Brussels
=€94
Kan ook een optie zijn voor die langer willen blijven
Het zal toch herfstvakantie worden.
4/11 is de enige vrijdag van 2016 dat je 's avonds BRU-WAW one-way kan vliegen voor 39 euro en met meer dan 1 persoon.
Terugvliegen voor in totaal 68 euro kan op zaterdag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag etc voor wie een weekendje tekort vindt. Je moet wel twee one-ways boeken!
Ik boek dit weekend nu. Laat iets weten als je ook hebt geboekt en welke data!
Misschien de eerste post editen met wie op welke data gaat. Voor mij is het nachtje door ook goed.
Hotel Gromada Warsaw Airport (7,2 op booking) is gratis te boeken nu voor 4-5 November!
Heb hem al geboekt voor de zekerheid moest ik nog meekunnen
https://www.jumpseat.be/forum/discussion/375/hotel-deal-25-korting-zonder-mbw#latest