Jumpseat meetup @ Warschau (november 2016)

flrvt
flrvt

Ik heb het leuke idee om eens met een groep mensen af te spreken in Warschau.

Voor wie de stad nog niet kent: de vluchten zijn goed betaalbaar, en eenmaal daar aangekomen heb je een ruime keuze aan luxe hotels voor weinig geld. Het is er over het algemeen echt niet duur: voor 20 euro p.p. heb je heel goed gegeten en voor dat zelfde geld kan je ook al eens goed doorzakken.

Ik heb eens zitten rondkijken naar de goedkoopste vluchten waar er nog genoeg beschikbaarheid is op geschikte uren. Zo kwam ik uit begin november 2016. Brussels Airlines biedt dan veel handige one-ways aan tussen BRU en WAW.

Heen en terug voor 68 euro.

4 november 's avonds heen

5 november 's morgens vroeg terug (nachtje door)

Geen hotel nodig, gewoon goed feesten en rechtstreeks de vlieger terug. Meer dan 5 seats beschikbaarheid.

Je kan ook terugvliegen op andere data als je nachtje door niet de moeite vindt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag etc... allemaal voor 68 euro in totaal!

Hoe boeken?

Google flights is het handigste. Klik op één van de links hierboven en boek twee one-ways. Roundtrips in dit geval zijn vaak duurder!
Laat iets weten als je vluchten hebt geboekt.

Hebben reeds hun vluchten geboekt

@michelvst (4-5 nov)
@flrvt (4-5 nov)
@bhermans (4-5 nov)

«13

Berichten

  • Leo
    Leo

    Ik ga voor het nachtje door. Who's in?!

    Leuk Flor, maar daar ben ik te oud voor geworden.

  • Ulker32
    Ulker32

    Indien genoeg volk, count me in!

  • bodemvisser
    bodemvisser
    Flor, enig minpuntje voor mij, herfstvakantie , ga men best doen
  • fbruno
    fbruno

    Ik zou geen herfstvakantie weekend nemen, want dat gaat de vlucht duurder maken voor degenen die later nog zouden willen aansluiten.

    Denk dat het ook beter is om een avondvlucht terug te nemen, als we met 50% gold kaart houders zijn kunnen we dan allemaal de zalige LOT star gold lounge in (Nicolas Feuillate Champagne, Hendricks Gin, volwaardige warme maaltijden, ...)

  • daruda
    daruda

    mss join ik wel, ik kan al één iemand mee de lounge in nemen in dat geval ;)

    Heb wel LOT vluchten geboekt destijds voor €40, dus eventueel nog betere optie?

  • Gigi2m02
    Gigi2m02
    Count me in! Nachtje door of niet, beiden interesseren me wel. Ik neem graag een optie op die 50% die geen gold heeft :-)
  • flrvt
    flrvt
    @fbruno dat weekend was er de meeste beschikbaarheid op vluchten die zowel nachtje door gingen als een weekend te doen waren. Doe gerust een tegenvoorstel als je er betere vindt.

    Ik denk dat het sowieso duurder zal worden, daarmee dat je nu eenmaal vroeg moet boeken...

    Ik tel al 3 geïnteresseerden hier. @michelvst wil ook mee. Plus ik zijn we al met 5. Ik ben star gold trouwens.
  • daruda
    daruda

    de IC Warsaw kost ook amper 70€ voor 2p als je die op voorhand boekt voor een nacht...

  • Jelle
    Jelle

    Count me in, liefst mss idd een ander weekend. Ik vlieg wel over van Dublin dan wss.

  • Chris
    Chris

    mijn verjaardag de 4de :-)
    maar zit dan waarschijnlijk in China.

  • Glenn
    Glenn

    I'm in! Geen *A Gold hier, dus als iemand me wil binnen loodsen in de lounge... :p

  • Tim
    Tim
    Ik ga waarschijnlijk ook wel mee feesten. Misschien niet dezelfde vluchten en ga nu ook nog niet boeken, maar als ik niet ergens anders aan het reizen ben, zal ik er zijn.
  • mgo72
    mgo72

    ook wel geinteresseerd

  • Jeroen
    Jeroen
    Halve interesse, als ik ga is het voor langer
  • RubenH
    RubenH

    Interesse, maar dan in het buitenland met het werk, dus die periode is niet mogelijk :)

  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans

    Vrijdag 4/11 21u vertrek
    Zondag 6/11 19u40 in Brussels
    =€94

    Kan ook een optie zijn voor die langer willen blijven

  • flrvt
    flrvt

    Het zal toch herfstvakantie worden.

    4/11 is de enige vrijdag van 2016 dat je 's avonds BRU-WAW one-way kan vliegen voor 39 euro en met meer dan 1 persoon.

    Terugvliegen voor in totaal 68 euro kan op zaterdag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag etc voor wie een weekendje tekort vindt. Je moet wel twee one-ways boeken!

    Ik boek dit weekend nu. Laat iets weten als je ook hebt geboekt en welke data!

  • Ulker32
    Ulker32

    Misschien de eerste post editen met wie op welke data gaat. Voor mij is het nachtje door ook goed.

  • claenen
    claenen
    Ik doe m'n best om er ook te zijn. Wrs in combinatie met iets anders in PL.
  • fbruno
    fbruno

    Hotel Gromada Warsaw Airport (7,2 op booking) is gratis te boeken nu voor 4-5 November!
    Heb hem al geboekt voor de zekerheid moest ik nog meekunnen :D
    https://www.jumpseat.be/forum/discussion/375/hotel-deal-25-korting-zonder-mbw#latest

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!