Misschien willen ze tijdens de zeeeeeeeer kalme periodes de goedkope boekingen wel houden, kwestie van toch iets van revenue te behouden + extra revenue te genereren dankzij food&beverage/excursies/spa/....
Mijn booking staat momenteel ook nog ok. Periode is eerste week van mei.
Wie zijn booking is momenteel nog steeds in orde en voor welke periode?
Ik heb wat zitten rondhoren en voor de duidelijkheid, geen enkele boeking is een geldige boeking en ze worden allemaal gecanceld. Het hotel zelf ziet geen enkele boeking op deze manier gemaakt. Otel.com zei dat we zelf een mail moesten sturen om het geld terug te krijgen. Denk als je niets doet ze zelf wel een mail gaan sturen.
Ik raad dus niet aan om naar het hotel te vertrekken, ze gaan je reservatie niet zien. Het is dus duidelijk dat alle boekingen helaas terugbetaald gaan worden.
Is eigenlijk wel straf! Een booking maken die het hotel niet kan zien! Khad moeten boeken voor 2 dagen na de error fare! Had dan wel eens willen weten wat ze gedaan hadden.
Ma bon, het is niet dat we het niet zagen aankomen
@Jeroen said:
Ik heb wat zitten rondhoren en voor de duidelijkheid, geen enkele boeking is een geldige boeken en ze worden allemaal gecanceld. Het hotel zelf ziet geen enkele boeking op deze manier gemaakt. Otel.com zei dat we zelf een mail moesten sturen om het geld terug te krijgen. Denk als je niets doet ze zelf wel een mail gaan sturen.
Ik raad dus niet aan om naar het hotel te vertrekken, ze gaan je reservatie niet zien. Het is dus duidelijk dat alle boekingen helaas terugbetaald gaan worden.
Heeft iedereen zijn geld terug gekregen, of tenminste een mail gekregen van de OTA?
Ik heb momenteel nog steeds niets gehoord van Hoteling.com, ondanks het feit dat ik hen gecontacteerd heb om te vragen of ze mij de reservatie code (die het hotel wel kan zien) zouden kunnen doorgeven. Behalve een korte mail waarin staat dat ze het nakijken en zullen doorgeven (2 weken geleden) niets meer van hen gehoord.
Boeking is binnen 5 weken dus wil asap alles afhandelen. Iemand ervaring met deze OTA? Of iemand een idee hoe ik druk kan uitoefenen op hen?
Ik zou er vanuit gaan dat er echt geen reservatie is in het hotel zelf, dat ze die niet kunnen zien. Ik weet dat Hoteling al bij anderen gecanceld heeft, raar dat dit niet bij u is. Hebben ze geen telefoonnummer?
Ze hebben alle gegevens die ze nodig hebben maar ik krijg niks van info. Sure, ik besef ook wel dat het niet zal doorgaan, maar zou tenminste graag m'n geld terug zien in dat geval.
Als je langs hun kant niets maar dan ook niets hebt gehoord over het feit dat deze deal niet doorgaat vraag ik me af wat ze kunnen doen. Enige nadeel is mss dat ze de OTA kunnen contacteren en dat dat jouw email naar boven komt waarin je vermoedelijk reeds zei dat je je geld terug wil omdat de deal niet zou doorgaan?
ik heb tot nu toe niet gevraagd om m'n geld terug te krijgen. Heb hen gezegd dat ze een oplossing zoeken aangezien ik geen fout begaan ben en met hen een legaal contract heb afgesloten.
Dus long story short; ik heb de voorbije week een zeer fijne tijd gehad in Anantara Veli
Hoteling wist me uiteidelijk toch een bookingscode te geven die het hotel wel kon terug vinden waardoor ik zonder problemen mijn reservatie kon verzilveren. Heb ook nog snel m'n status bij GHA geregeld ( zie hier ).
Let wel; het verblijf mag dan wel aan een "uitzonderlijke" prijs geboekt zijn, de kosten ter plaatse zijn immens aangezien de prijzen van drank en eten simpelweg de pan uitswingen.
Vervoer van en naar het hotel vanuit Malé is makkelijk te regelen; 250 usd pp aller/retour
Om een idee te krijgen van hoe het ter plaatse is check je maar effe m'n instagram. Daar staan paar impressies op.
Heeft er iemand nog steeds een reservatie die niet geannuleerd is?
Berichten
Nog geen nieuws van getaroom hier
Nu wel een annulatiemail van getaroom met de optie om andere accommodatie te zoeken of ne full refund
Mijn booking bij otel is nog steeds geldig.
Mijn booking staat momenteel ook nog ok. Periode is eerste week van mei.
Wie zijn booking is momenteel nog steeds in orde en voor welke periode?
Ik heb wat zitten rondhoren en voor de duidelijkheid, geen enkele boeking is een geldige boeking en ze worden allemaal gecanceld. Het hotel zelf ziet geen enkele boeking op deze manier gemaakt. Otel.com zei dat we zelf een mail moesten sturen om het geld terug te krijgen. Denk als je niets doet ze zelf wel een mail gaan sturen.
Ik raad dus niet aan om naar het hotel te vertrekken, ze gaan je reservatie niet zien. Het is dus duidelijk dat alle boekingen helaas terugbetaald gaan worden.
Ma bon, het is niet dat we het niet zagen aankomen
Jeroen - de destroyer of dreams.
Ik kreeg zaterdag een mail van getaroom, op zondag gereageerd en vandaag geld alleszins al terug op Amex.
Vlotte afhandeling dus.
Yep bij mij ook na 4 dagen geld terug.
Heeft iedereen zijn geld terug gekregen, of tenminste een mail gekregen van de OTA?
Ik heb momenteel nog steeds niets gehoord van Hoteling.com, ondanks het feit dat ik hen gecontacteerd heb om te vragen of ze mij de reservatie code (die het hotel wel kan zien) zouden kunnen doorgeven. Behalve een korte mail waarin staat dat ze het nakijken en zullen doorgeven (2 weken geleden) niets meer van hen gehoord.
Boeking is binnen 5 weken dus wil asap alles afhandelen. Iemand ervaring met deze OTA? Of iemand een idee hoe ik druk kan uitoefenen op hen?
Ik zou er vanuit gaan dat er echt geen reservatie is in het hotel zelf, dat ze die niet kunnen zien. Ik weet dat Hoteling al bij anderen gecanceld heeft, raar dat dit niet bij u is. Hebben ze geen telefoonnummer?
Ze hebben alle gegevens die ze nodig hebben maar ik krijg niks van info. Sure, ik besef ook wel dat het niet zal doorgaan, maar zou tenminste graag m'n geld terug zien in dat geval.
Als je zelf geen bericht heb gekregen van annulatie langs hun kant, en je hebt betaald, zou het dan ook niet lukken er te geraken?
er geraken is niks, tis het honoreren dat het probleem is...... ;-)
Dat bedoel ik
Als je langs hun kant niets maar dan ook niets hebt gehoord over het feit dat deze deal niet doorgaat vraag ik me af wat ze kunnen doen. Enige nadeel is mss dat ze de OTA kunnen contacteren en dat dat jouw email naar boven komt waarin je vermoedelijk reeds zei dat je je geld terug wil omdat de deal niet zou doorgaan?
ik heb tot nu toe niet gevraagd om m'n geld terug te krijgen. Heb hen gezegd dat ze een oplossing zoeken aangezien ik geen fout begaan ben en met hen een legaal contract heb afgesloten.
Dus long story short; ik heb de voorbije week een zeer fijne tijd gehad in Anantara Veli
Hoteling wist me uiteidelijk toch een bookingscode te geven die het hotel wel kon terug vinden waardoor ik zonder problemen mijn reservatie kon verzilveren. Heb ook nog snel m'n status bij GHA geregeld ( zie hier ).
Let wel; het verblijf mag dan wel aan een "uitzonderlijke" prijs geboekt zijn, de kosten ter plaatse zijn immens aangezien de prijzen van drank en eten simpelweg de pan uitswingen.
Vervoer van en naar het hotel vanuit Malé is makkelijk te regelen; 250 usd pp aller/retour
Om een idee te krijgen van hoe het ter plaatse is check je maar effe m'n instagram. Daar staan paar impressies op.
Heeft er iemand nog steeds een reservatie die niet geannuleerd is?
Kan je eens een voorbeeld geven van de prijzen van eten en drank?