ERROR RATE: overnachten in een waterbungalow op de Malediven voor €22

24

Berichten

  • Jelle
    Jelle
    edited februari 2016

    Ik dacht dat ik niet meer kon inloggen maar had men eigen naam fout geschreven :p voorlopig zie ik de reservatie nog altijd. Tickets kosten idd ook van Brussel rond de 600 al zal er tegen september wel een nieuwe Iberia of Aeroflot deal komen.

    Je kan momenteel ook Alaska miles kopen met 40% bonus voor Emirates om tot daar te geraken..

  • Jeroen
    Jeroen

    Ja er is nieuws. Mail die collega van Prestigia kreeg:

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    ja dat was te verwachten he

  • Emmy
    Emmy

    Amai kunnen ze zagen en klagen als er een nulletje te weinig staat.

    Als er een nulletje teveel staat en je boekt kun je als klant waarschijnlijk ook nooit je gelijk halen.

  • Jelle
    Jelle
    edited februari 2016

    :( Hopelijk zoals bij de Ethiopian deal een paar mazen door het net waar er deze week ook nog een kerel business vloog. Zen rate was blijkbaar nooit aangepast.

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    als je niet kan vliegen is 1 ding maar als je daar staat aan het hotel na je vlucht en ze honoreren niet, dan sta je daar mooi

  • Jeroen
    Jeroen

    Neem voor de zekerheid een tent en een matje mee en leg je in de lobby of het strand.

  • Jelle
    Jelle

    Denk dat @kristof degene is die de eerste stay heeft hier (in mei?) dus ze zullen dan wel snel iets laten weten.
    Vraag me eigenlijk wel af als je nu voor volgende week boekt, en je koopt meteen ook je vliegtickets en vertrekt wat ze dan doen? Zijn er wettelijke verplichtingen in dat geval of staat er ergens in die kleine lettertjes dat ze steeds mogen annuleren. Wat zou je dan doen in zo'n geval als je aankomt en ze honoreren niet?

  • kristof
    kristof
    Yup, ik heb eerste nacht op 1/5. Ben er vrij zeker van dat ze me iets gaan laten weten ivm annulatie en dergelijke maar het blijft steeds afwachten.
    Moest je toch naar daar gaan en je komt aan en ze honoreren niet dan denk ik wel dat ze reduced rate zullen toepassen op voorwaarde dat je achteraf geen klacht indient..... Anderzijds kan dat natuurlijk een "te" rooskleurig gedacht zijn!
  • claenen
    claenen
    Denk dat dat te rooskleurig is ;) Reduced gaat wrs nog steeds veel geld zijn en wat als er geen availability is?
  • kristof
    kristof
    Die availability is op dat moment hun probleem aangezien ik geen enkele indicatie heb dat mijn booking niet geldig is.
    De waanzinnige prijs voor verblijf is natuurlijk wel mijn probleem
  • Ivooss
    Ivooss

    Damn! Helaas te laat gezien!
    M'n laptop was gecrashed dus had ff 'n halve dag nodig weer online te komen....
    Ben benieuwd of ie gehonoreerd wordt!
    Enjoy!

  • Jelle
    Jelle

    Geachte Jelle Van den Eede,

    We hebben ontdekt dat er een prijs verkeerd op onze website is dat invloed heeft op de boeken dat u bij ons heeft gemaakt.

    Hoewel wij ervoor zorgen dat alle prijzen op onze website correct zijn, er zijn momenten waarop duidelijke fouten zullen optreden en we behouden ons het recht om dergelijke boekingen te annuleren en de klant volledige terugbetalen. Dit geldt zelfs na bevestiging van de boeking is verstuurd.

    In het kader van onze algemene voorwaarden, zullen we uw boeking annuleren en volledige terugbetalen zo spoedig mogelijk. Restitutie zal normaal 4-5 werkdagen duren.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Vriendelijke groeten

    Customer Services
    Natalia
    hoteling.com

  • Jelle
    Jelle

    Ik ga gewoon even hun prijzen op Booking.com zelf aanpassen en opnieuw boeken :p

  • Ivooss
    Ivooss

    @Jelle said:
    Ik ga gewoon even hun prijzen op Booking.com zelf aanpassen en opnieuw boeken :p

    Succes, ben benieuwd...

  • Chris
    Chris

    @Jelle said:
    Ik ga gewoon even hun prijzen op Booking.com zelf aanpassen en opnieuw boeken :p

    Laat even weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kan ik ook boeken :-)
    en ik heb nog wel wat andere verzoekjes.

  • Jelle
    Jelle
    edited februari 2016

    Haha. In theorie kan ik het wel maar dan zit ik morgen in de rechtbank vrees ik.

    Ze hebben wel het komende jaar ongelooflijk veel beschikbaarheid dus het zou fijn zijn geweest om als 'geste' een deel te accepteren :p Zitten echt volledig leeg.

    Op sommige dagen geven ze een 35% korting op de totaalprijs wat aardig is maar vond voor de rest van 2016 geen enkele dag waar die actief is.

    Communicatie hier is wel een pak minder chaotisch dan bij ET.

  • Antoine
    Antoine

    hier ook cancelled

    We regret to inform you that the booking number XXXX made for the Anantara Veli Resort & Spa through the website www.hotelopia.com has been cancelled due to lack of accuracy concerning the information provided in Hotelopia’s website.

    As you may have noticed the price per room shown in Hotelopia’s website concerning Anantara Veli Resort & Spa is totally unreal; circumstance completely perceivable by anyone.

    From Hotelopia, we work to get the best hotel rates to offer to all our customers, despite all our efforts it is obvious and manifest that the price indicated was, approximately, 1000% under current market rates for the Anantara Veli Resort & Spa, therefore we have been obliged to cancel all bookings affected and refund the money you paid for the booking.

  • Jelle
    Jelle
    edited februari 2016

    1000% haha

    Ja kijk liever zo dan dan dat ET die het eerst nog op ons steekt. Klaar en duidelijk hier. Top.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!