Begin februari vlieg ik BKK-DOH-DXB Z dankzij deze deal. Nu heeft QR mij op een eerdere vlucht gestoken voor de leg tussen DOH en DXB, waardoor ik maar 25 min. in DOH heb.
25 min. lijkt me sowieso heel krap + dan is een bezoek aan de Al Safwa lounge uitgesloten.
Wat is mijn beste optie? QR contacteren om toch op de latere vlucht naar DXB te kunnen nemen?
25min is heel krap, ook al liggen de gates dicht bij mekaar. Zou toch eens checken met QR. Ik denk dat er tussen DXB en DOH ongeveer elk uur een vlucht is. Je kan het verkopen door te zeggen dat je je aansluiting niet wil missen en daarom liever een vroegere vlucht hebt. Je neemt de langere layover er dan wel bij . Al Safwa is leuk maar echt enorm stil. Voelt raar aan... Sushi is niet echt aanrader. Hoop dat hij af is tegen dag je er bent. De decoratie was in december nog steeds in orde...
"You are traveling with Qatar Airways but your ticket (127-) shows issued by Vrg Linhas Aereas. Kindly contact your ticket provider for further assistance. Thank you."
@Glenn
Misschien wel geticket door GOL. maar als je je connectie mist in Doha ivm 25 minuten is het toch echt wel Qatar die DAAR wat moet gaan doen lijkt me.
En ik snap niet dat GOL zomaar een ticket aanpast? is de vlucht die je eigenlijk had vervallen?
ik heb overigens wel al 4x een nieuwe update email gehad dat het vlucht nummer DOH-SIN veranderd was. (ik vlieg niet naar BKK, helaas dus business). terug vanaf BKK wel.
@Chris Goed punt! Even gecheckt op QR site en vlucht QR1016 op 12 feb. is er niet meer te vinden. Dat zal de reden zijn waarom ze mij op QR1010 gezet hebben. GOL ging het uitzoeken.
Dat zou niet lukken vermoed ik, want er is bijna ieder uur wel een vlucht van DOH naar DXB met QR. Enfin, GOL heeft het uiteindelijk in orde gekregen. Connection time is nu 3u25, genoeg om van de lounge te genieten
@Chris Inderdaad, al bij al was het nog snel geregeld. Ik zal wel mijn Amex in het oog houden de volgende dagen, ik zie ze nog in staat om hier een charge voor aan te rekenen.
@michelvst Ik heb hen via Twitter gecontacteerd. Gewoon in het Engels, het antwoord moet je er in het Portugees wel bijnemen. Maar al bij al kreeg ik steeds snel een antwoord.
Volgens mij rekent GOL iets van 45 euro voor wijzigingen.. Op Facebook werd ik laatst continu doorverwezen naar de telefonische helpdesk. Die hebben uiteindelijk - in gebrekkig Engels - geholpen.
Mijn vlucht ex-Doha was een uur vertraagd.
Begin februari vlieg ik BKK-DOH-DXB Z dankzij deze deal. Nu heeft QR mij op een eerdere vlucht gestoken voor de leg tussen DOH en DXB, waardoor ik maar 25 min. in DOH heb.
25 min. lijkt me sowieso heel krap + dan is een bezoek aan de Al Safwa lounge uitgesloten.
Wat is mijn beste optie? QR contacteren om toch op de latere vlucht naar DXB te kunnen nemen?
Heb ze op Twitter gecontacteerd, eens zien of ze er iets kunnen aan doen.
QR kan er helaas niks aan doen:
"You are traveling with Qatar Airways but your ticket (127-) shows issued by Vrg Linhas Aereas. Kindly contact your ticket provider for further assistance. Thank you."
Grrr...
Maar ze kunnen wel een leg aanpassen naar een vroegere vlucht? Rare uitleg...
Zou eerder eens bellen dan kan je extra uitleg geven.
Wel de leg werd aangepast door GOL, dus ergens kan ik er wel in komen. Heb nu die Brazilianen gecontacteerd, dat wordt weer een moeilijke bevalling...
@Glenn
Misschien wel geticket door GOL. maar als je je connectie mist in Doha ivm 25 minuten is het toch echt wel Qatar die DAAR wat moet gaan doen lijkt me.
En ik snap niet dat GOL zomaar een ticket aanpast? is de vlucht die je eigenlijk had vervallen?
ik heb overigens wel al 4x een nieuwe update email gehad dat het vlucht nummer DOH-SIN veranderd was. (ik vlieg niet naar BKK, helaas dus business). terug vanaf BKK wel.
@Chris Goed punt! Even gecheckt op QR site en vlucht QR1016 op 12 feb. is er niet meer te vinden. Dat zal de reden zijn waarom ze mij op QR1010 gezet hebben. GOL ging het uitzoeken.
Good luck!
Zal nodig zijn. Kreeg daarnet een nieuw ticket maar ze hebben me nu geboekt op een vlucht 25u later...
Kun je niet zo gratis hotel nu ofzo, die Arabische carriers doen dat toch soms?
Dat zou niet lukken vermoed ik, want er is bijna ieder uur wel een vlucht van DOH naar DXB met QR. Enfin, GOL heeft het uiteindelijk in orde gekregen. Connection time is nu 3u25, genoeg om van de lounge te genieten
@Glenn valt me mee dat het toch nog relatief snel dus is gelukt!!
@Chris Inderdaad, al bij al was het nog snel geregeld. Ik zal wel mijn Amex in het oog houden de volgende dagen, ik zie ze nog in staat om hier een charge voor aan te rekenen.
@Glenn welke coordinaten heb je gebruikt om GOL te bereiken? Ik moet mogelijk ook enkele, ehm, adjustments doen aan mijn vluchten...
@michelvst Ik heb hen via Twitter gecontacteerd. Gewoon in het Engels, het antwoord moet je er in het Portugees wel bijnemen. Maar al bij al kreeg ik steeds snel een antwoord.
Ik zou die mannen van GOL zelfs niet durven contacteren. Of had jij je miles gekocht vóór de T&A naar 'only-Brasilian' werd aangepast? @Glenn