London

michelvst
michelvst

Dit weekend zit ik zo'n 24 uur in London. Een bezoekje aan Duck & Waffle staat absoluut weer op de planning (zie hier voor meer info over Duck & Waffle ;) ). Ben al een paar keer in Londen geweest, maar ben wel eens benieuwd of er enkele verborgen pareltjes zijn die ik gemist heb de voorbije keren...

Berichten

  • Jelle
    Jelle
    edited januari 2016

    Busaba Earththai zijn wij voor ons 3j samen gaan eten. Lekker en gezellig :)

    Super leuk interior design en leuk concept. Grote tafels die je dan shared met eventueel anderen of zo. Super lekker gegeten!

  • wimbor
    wimbor

    Suggesties voor IHG-hotels? Welke zijn de beste? Met de award aanpassingen moet ik misschien toch eens wat punten gebruiken.

  • michelvst
    michelvst
    @Jelle cool, thx. Die Thai klinkt perfect!
  • kristof
    kristof

    Beetje te laat voor michel maar ongetwijfeld gaan er nog velen onder ons naar Londen gaan dus bij deze een paar van die "verborgen pareltjes" waar je naar op zoek was.

    Fancy en alsdusdanig niet echt goedkoop (what's new in London) is Aqua. Enorm leuk terras met zicht op Regent Street. Lekkere sushi en mooi kader. http://aqua-london.com/

    Cool concept en lekker aziatische fusion keuken. Hier begint het avontuur bij het bestellen! http://www.inamo-restaurant.com/

    Lekkerste Vietnamees vd stad waar enkel locals komen en waar je dus ook minder betaald is Saigon Saigon in Hammersmith ( was 1 van onze vaste plaatsen om culinair te genieten toen we nog in Londen woonden). De soft shell crab is een must als voorgerecht! http://www.saigon-saigon.co.uk/

    Als je mond id fik zou staan is afkoelen in de Icebar de beste optie! Leuk ervaring, zelfs al woon je in het koude belgie. http://www.icebarlondon.com/

    Afternoon tea is eveneens een ervaring. Neem hier de tijd voor en bespaar niet teveel. Je kan beter een volledige afternoon tea ervaring doen dan betalen voor half werk! Gekende plaatsen zijn oa de Ritz en Claridge's.

    Cheers mate!

  • deesistim
    deesistim

    Had de 68 H/T geboekt in December, gisteren dagje in de zeer hippe buurt Shoreditch. Leuke art/design/vintage winkels.
    Voor het eten is Dishoom een zware aanrader. Liefst wel reserveren. http://www.dishoom.com/shoreditch/

  • gschnieders
    gschnieders
    edited september 2016

    Uiteraard ga ik proberen om een BPG te regelen, maar welke andere leuke hotels kunnen jullie mij aanbevelen (periode eind november)?

  • kristof
    kristof

    Alles is afhankelijk van budget ;-) Er zijn meerdere super hotels in Londen, maar alles heeft zijn prijs natuurlijk.

    Ik zou al eens kijken naar Hilton hotels, zeker nu ze hun nieuwe BRG voorwaarden hebben. Wat je ook kan doen (indien je in het weekend gaat) is hotels zoeken in de buurten waar vooral in de week veel te doen is maar minder in de weekends (financial district aka richest square mile, docklands,....).
    Als je het niet erg vindt om effe op de tube te zitten dan kan je makkelijk goedkopere opties vinden rondom Heathrow. Zorg dan wel dat je een hotel hebt met makkelijke toegang tot de Piccadily line en dan ben je op een dik half uur in het centrum.

    Airbnb is natuurlijk ook altijd een oplossing....

  • gschnieders
    gschnieders
    edited september 2016

    @kristof said:
    Alles is afhankelijk van budget ;-) Er zijn meerdere super hotels in Londen, maar alles heeft zijn prijs natuurlijk.

    Ik zou al eens kijken naar Hilton hotels, zeker nu ze hun nieuwe BRG voorwaarden hebben. Wat je ook kan doen (indien je in het weekend gaat) is hotels zoeken in de buurten waar vooral in de week veel te doen is maar minder in de weekends (financial district aka richest square mile, docklands,....).
    Als je het niet erg vindt om effe op de tube te zitten dan kan je makkelijk goedkopere opties vinden rondom Heathrow. Zorg dan wel dat je een hotel hebt met makkelijke toegang tot de Piccadily line en dan ben je op een dik half uur in het centrum.

    Airbnb is natuurlijk ook altijd een oplossing....

    De moed zakt me gewoon in mijn schoenen als ik de prijzen bekijk voor te overnachten in London. Prijzen lijken mij in vergelijking met 2 jaar terug weer gevoelig gestegen te zijn.

    Heb de afgelopen jaren in Apex (Temple Court) en St. Ermin's Autograph Collection verbleven, maar we gaan deze keer maar 1 nacht (29/11 - 30/11) en hopen 's avonds een toneelstuk mee te pikken.

  • Leo
    Leo

    @gschnieders said:
    Uiteraard ga ik proberen om een BPG te regelen, maar welke andere leuke hotels kunnen jullie mij aanbevelen (periode eind november)?

    Ik heb al 4x een leuk verblijf gehad in de CP Battersea, niet het meest centrale hotel -to say the least-, maar als Spire heb ik er steeds een kamer gekregen met zicht op de Thames en de Heliport. Om de hoek is er een rechtstreekse busverbinding met Victoria Station. Het ontbijt en restaurant zijn hun geld echt niet waard, maar bovenop de laagste prijs van £84 per nacht die ik er betaalde ben ik er ook telkens in geslaagd om Club voordelen te krijgen voor £20 en dan wordt het ontbijt wel een koopje in combinatie met de gratis dranken 's avonds.

    De CP Ealing is vaak nog goedkoper en tegenover een metro station waarmee je veel sneller in het centrum bent.

    Ikzelf geeft echter voorkeur aan Battersea vanwege de river view en leuke wellness in de kelder.

    Voor beiden geldt meestal dat je echt wel best flex moet boeken want de prijzen kunnen flink schommelen.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!