IHG pointsbreaks - Early 2016

2

Berichten

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    Nou, als de Etna in Napels ligt dan wil ik wel eens gaan kijken, dan hoef ik niet meer naar Sicilie om de Vesuvius te zien ;-)

  • claenen
    claenen

    @Koja78 said:
    me = stupid AND blind

    blame it on Monday ;)

  • Chris
    Chris

    @oldgrumpy said:
    Nou, als de Etna in Napels ligt dan wil ik wel eens gaan kijken, dan hoef ik niet meer naar Sicilie om de Vesuvius te zien ;-)

    Damn en ik maar zoeken naar Pompeii op Sicilië.

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    Zal wel aan mij liggen maar ik zie totaal andere hotels op de lijst staan ???

  • Leo
    Leo

    @oldgrumpy said:
    Zal wel aan mij liggen maar ik zie totaal andere hotels op de lijst staan ???

    Is nog de vorige Pointbreaks lijst waarmee je tem 31 jan kan boeken, zodra de lijst later vandaag vernieuwd zullen de hotels voor de volgende drie maanden erop vermeld staan.

  • bhermans
    bhermans
    edited januari 2016

    Meestal wordt de nieuwe lijst rond 17u onze tijd actief.

    EDIT: zie net een tweet van IHG: noon EST (= 18u CET)

  • bhermans
    bhermans

    Ze zijn beschikbaar!

  • claenen
    claenen
    CP Vilnius geboekt eind april
  • Chris
    Chris

    Yes. Ook geboekt.

    10-13 / 17-20 maart beide weekenden Napels EN Vilnius.
    check later waar ik heen ga.... ene weekend met een van de kids (Vilnius), de andere met mijn vrouw (napels)

    wilde eigenlijk over pasen doen maar vluchten zijn dan niet aantrekkelijk.

  • Glenn
    Glenn

    Toch maar HIX Bangkok Sukhumvit 11 geboekt voor 1 nacht.

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    2 nachten HIX Bangkok geboekt als extra back up voor moest een BPG voor IHG of Hilton niet lukken ! Telt niet mee want er staat dat ik er 0 punten op verdien...
    Moet wel zeggen dat de HIX in Azie qua kamers toch zeker op HI-niveau zit!

  • Chris
    Chris

    @Bucketqueen said:
    2 nachten HIX Bangkok geboekt als extra back up voor moest een BPG voor IHG of Hilton niet lukken ! Telt niet mee want er staat dat ik er 0 punten op verdien...
    Moet wel zeggen dat de HIX in Azie qua kamers toch zeker op HI-niveau zit!

    natuurlijk staat er 0 punten. De kosten zijn toch 0 USD?? = 0 punten.
    het is wel een reward night die telt voor status.

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Aha! Ja dat bedoelde ik dus... ik dacht dat hij nergens voor mee telde aangezien er geen punten verdiend konden worden.

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    CP Vilnius intussen trouwens verdwenen van de point breaks lijst

  • daruda
    daruda
    edited april 2016

    iemand idee wanneer deze voor volgende maanden beschikbaar gaat komen?

    EDIT: Nevermind op flyertalk spreken ze over dit weekend/maandag.

  • Dima
    Dima
    edited april 2016

    Ja, meestal zien we rond het weekend voor einde van huidige sale een preview (en eventueel al boekmogelijkheid).

    Ben wel benieuwd of er wat interessants tussen staat. Laatste tijd is het een "meh" lijst. Al blijfjt het onklopbare waarde en als je toch iets van de lijst van plan was te bezoeken, kan het een mooie value hebben.

  • Chris
    Chris

    @Dima said:
    Ben wel benieuwd of er wat interessants tussen staat. Laatste tijd is het een "meh" lijst. Al blijfjt het onklopbare waarde en als je toch iets van de lijst van plan was te bezoeken, kan het een mooie value hebben.

    agree. Ik zoek nog wat (oa Bali over 3 weken) en voor de zomer nog 2 weken zuid oost azie. Het maakt me dan niet zoveel uit waarheen vaak. Ben dus benieuwd. Vorige keer had ik Vilnius en Napels geboekt alleen uit eindelijk niet gegaan.

    Kan me niet herinneren maar volgens mij afgelopen 2 of zelfs 3x geen IC erin?

  • Dima
    Dima

    Inderdaad, zelfs bijna geen CP's meer. En als er een IC is, is het eentje waar 99% van de mensen toch niet naartoe gaat gaan.

    Ik was vorig jaar in Budapest, die stond toen op de PB lijst, maar de locatie was zo rampzalig, dat het ook geen interessante optie was. En ik zie dat regelmatig met hotels op PB lijst: er is altijd iets serieus mis met het hotel.

    2 jaar geleden was de PB lijst vol interessante deals: bv. CP Muscat in Feb-Apr, wat perfecte periode is in een super-hotel. Die zien we nooit meer.

  • Chris
    Chris

    Klopt ja, CP Muscat heb ik ook gedaan. 5 nachten met oud/nieuw. IC Lshasa 10 nachten. IC egypte 2x10 nachten. Dat waren goede opties.

    ze moeten denk ik haast wel weer wat goeds erop zetten. Ten minste, al is het voor PR, dat zo'n hotel snel weg is maakt niet uit. Mensen weten dat er iets KAN komen.... --> ze zorgen dat ze punten hebben.

  • claenen
    claenen

    @Dima said:
    Inderdaad, zelfs bijna geen CP's meer. En als er een IC is, is het eentje waar 99% van de mensen toch niet naartoe gaat gaan.

    Ik was vorig jaar in Budapest, die stond toen op de PB lijst, maar de locatie was zo rampzalig, dat het ook geen interessante optie was. En ik zie dat regelmatig met hotels op PB lijst: er is altijd iets serieus mis met het hotel.

    Bedoel je IC BUD? Die ligt anders pal in centrum toch?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!