Ik denk dat ik in April eens langs de CP Vilnius ga gaan. Twee jaar geleden daar ook geweest en was er best ok, kan je niet voor sukkelen voor 5k punten.
HIX Bangkok komt wel mooi uit! Als ik deze boek met punten en erna eventueel annuleer (bij best flex) heb ik dan meteen mijn punten terug op mn account staan of duurt dat even?
UPDATE: even gekeken maar slechte lijst........
Holiday Inn Express Bangkok Sukhumvit 11 komt goed uit voor binnen een goeie week.
Zag het ook net. Heb momenteel boeking staan in de Aloft BKK, misschien houd ik het hier gewoon bij.
5.000 punten in Gent, misschien passeer ik daar nog wel eens een weekendje dan. Gent is altijd leuk
en precies elke keer dezelfde hotels, al klinkt een weekendje gent idd niet slecht.
Ik denk dat ik in April eens langs de CP Vilnius ga gaan. Twee jaar geleden daar ook geweest en was er best ok, kan je niet voor sukkelen voor 5k punten.
HIX Bangkok komt wel mooi uit! Als ik deze boek met punten en erna eventueel annuleer (bij best flex) heb ik dan meteen mijn punten terug op mn account staan of duurt dat even?
pointbreaks tellen niet mee voor qualifying nachten zeker ?
volgens mij wel hoor. is gewoon een reward night.
hoe laat worden deze meestal actief?
Voor welke boekingsperiode zal dat wezen?
staat erbij in de link 25 januari tot 30 april
zie link
stays from January 25, 2016 through April 30th 2016
me = stupid AND blind