M&M Bargains in januari 2018

Klingsor
Klingsor
edited januari 2018 in Algemene discussies

Nooit eerder zo bitter weinig en vooral ook oninteressante aanbiedingen gezien als deze maand als Miles & More bargains.
Zou dat de nieuwe tendens zijn? Weet er iemand meer? (Hopelijk niet...)

Berichten

  • VDW
    VDW

    Ik neem aan dat het om een foutje gaat. Vanuit Duitsland zou je enkel naar Zürich kunnen vliegen. Vanuit België enkel vluchten met Austrian of Swiss. De longhaul en business opties zijn bij mijn weten altijd met Lufthansa.

  • Christophe
    Christophe

    Hoop toch op een foutje want ging eindelijk boeken met mn miles

  • VDW
    VDW

    De volledige lijst is nu beschikbaar.

  • Christophe
    Christophe

    @VDW said:
    De volledige lijst is nu beschikbaar.

    Vond er toch mn zin niet in, dus het is een vlucht LH first naar MIA geworden.

  • Frosch
    Frosch

    Vorige maand(en) waren er toch heel aantrekkelijke bestemmingen.
    Desondanks zijn er betere manieren om je mijlen te dumpen en die idiote YQ te vermijden.

  • Jelle
    Jelle

    @Christophe said:

    @VDW said:
    De volledige lijst is nu beschikbaar.

    Vond er toch mn zin niet in, dus het is een vlucht LH first naar MIA geworden.

    Seoul zit er opnieuw bij. Mooi prijs hoor voor return.

  • Jelle
    Jelle

    @Frosch said:
    Vorige maand(en) waren er toch heel aantrekkelijke bestemmingen.
    Desondanks zijn er betere manieren om je mijlen te dumpen en die idiote YQ te vermijden.

    ik spaar enkel bij m&m met de credit cards. Zijn er dan ook manieren om die miles eventueel over te zetten naar ergens anders?

  • Klingsor
    Klingsor

    @Frosch said:
    Desondanks zijn er betere manieren om je mijlen te dumpen en die idiote YQ te vermijden.

    Such as ?

  • kristof
    kristof

    een nespresso machine :p

  • Frosch
    Frosch

    @Klingsor said:

    @Frosch said:
    Desondanks zijn er betere manieren om je mijlen te dumpen en die idiote YQ te vermijden.

    Such as ?

    SQ vliegen, bijvoorbeeld, hebben YQ afgeschaft.
    Zo zit je met de paradox dat je voor eenzelfde traject (bv FRA-SIN-FRA) met LH ca 600 EUR kwijt bent, en met SQ ca 60 EUR.
    Hotline bellen.

  • wimbor
    wimbor

    Er zijn wel meer mogelijkheden. LOT heeft geen YQ, zover ik weet. Binnen Noord-Amerika rekent United dat ook niet aan. Een binnenlandse vlucht in de USA kan grote afstanden hebben en duur zijn, maar is met M&M aan 35.000 miles return in Business Class te boeken, of 17.000 mijlen enkel. SQ doet het inderdaad niet. Brazilië verbiedt YQ, dus daar zijn ook mogelijkheden.

    Zie ook onze reeks over M&M, bijvoorbeeld in: https://www.jumpseat.be/miles-more-basics-uitzonderlijke-awards/

  • VDW
    VDW

    ANA rekent ook weinig extra kosten aan.

  • Glenn
    Glenn

    Idem voor Thai Airways.

  • Jelle
    Jelle

    Nja wel geen 70k return in J natuurlijk. Wikken en wegen.

  • Ivan Belgium
    Ivan Belgium

    Een kort week Rio in business voor 70000 is wel een goeie deal

  • Glenn
    Glenn

    @Ivan Belgium said:
    Een kort week Rio in business voor 70000 is wel een goeie deal

    Tot je de taxen ziet die je er voor moet betalen... Voor mileage redemptions In J probeer ik LH toch te vermijden.

  • VDW
    VDW

    Vanaf mei kan je Miles 'poolen' in family accounts ( twee volwassenen, vijf kinderen).

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!