Nooit eerder zo bitter weinig en vooral ook oninteressante aanbiedingen gezien als deze maand als Miles & More bargains.
Zou dat de nieuwe tendens zijn? Weet er iemand meer? (Hopelijk niet...)
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
Ik neem aan dat het om een foutje gaat. Vanuit Duitsland zou je enkel naar Zürich kunnen vliegen. Vanuit België enkel vluchten met Austrian of Swiss. De longhaul en business opties zijn bij mijn weten altijd met Lufthansa.
Hoop toch op een foutje want ging eindelijk boeken met mn miles
De volledige lijst is nu beschikbaar.
Vond er toch mn zin niet in, dus het is een vlucht LH first naar MIA geworden.
Vorige maand(en) waren er toch heel aantrekkelijke bestemmingen.
Desondanks zijn er betere manieren om je mijlen te dumpen en die idiote YQ te vermijden.
Seoul zit er opnieuw bij. Mooi prijs hoor voor return.
ik spaar enkel bij m&m met de credit cards. Zijn er dan ook manieren om die miles eventueel over te zetten naar ergens anders?
Such as ?
een nespresso machine
SQ vliegen, bijvoorbeeld, hebben YQ afgeschaft.
Zo zit je met de paradox dat je voor eenzelfde traject (bv FRA-SIN-FRA) met LH ca 600 EUR kwijt bent, en met SQ ca 60 EUR.
Hotline bellen.
Er zijn wel meer mogelijkheden. LOT heeft geen YQ, zover ik weet. Binnen Noord-Amerika rekent United dat ook niet aan. Een binnenlandse vlucht in de USA kan grote afstanden hebben en duur zijn, maar is met M&M aan 35.000 miles return in Business Class te boeken, of 17.000 mijlen enkel. SQ doet het inderdaad niet. Brazilië verbiedt YQ, dus daar zijn ook mogelijkheden.
Zie ook onze reeks over M&M, bijvoorbeeld in: https://www.jumpseat.be/miles-more-basics-uitzonderlijke-awards/
ANA rekent ook weinig extra kosten aan.
Idem voor Thai Airways.
Nja wel geen 70k return in J natuurlijk. Wikken en wegen.
Een kort week Rio in business voor 70000 is wel een goeie deal
Tot je de taxen ziet die je er voor moet betalen... Voor mileage redemptions In J probeer ik LH toch te vermijden.
Vanaf mei kan je Miles 'poolen' in family accounts ( twee volwassenen, vijf kinderen).