[3 JAN 2016] Nieuwjaarsdiner @ Radisson Blu Astrid Antwerpen

2

Berichten

  • flrvt
    flrvt

    Als je al een voucher hebt, kan je jouw plek al vastleggen op de site van Social Deal.

    Reserveer op 3 januari om 19:00u en vermeld bij de opmerkingen "Jumpseat gezelschap". Zo weet het hotel dat we deel uitmaken van dezelfde groep.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Als je ook geïnteresseerd bent, laat mij iets weten. Dan zorg ik ervoor dat we aan 3+1 komen.

  • bodemvisser
    bodemvisser

    Ik heb je pm gestuurd.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Yup is in orde. Als er nog iemand geïnteresseerd is, stuur me een bericht. Ik zorg voor de 3+1.

  • Morten
    Morten

    reservatie voor 3/1 ok

  • flrvt
    flrvt

    @Jelle @Glenn @mgo72 @Chrismeister jullie waren ook geïntereseerd. Lukt het voor jullie om op 3 januari te komen?

    Zoja, best zo snel mogelijk de voucher kopen via de link van disillusionedTM of die van mezelf, en vervolgens de reservatie doen.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Als je zeker wilt zijn van de 3+1, contacteer me dan direct. Eens we aan 4 zitten mag mijn link hier gerust van afgehaald worden.

  • Glenn
    Glenn

    @flrvt 3 januari lukt helaas niet voor mij, zit dat weekend in Nederland. Volgende keer dan maar!

  • Jelle
    Jelle
    edited november 2015

    Same here :/ Familiefeesten en stuff rond die periode altijd.

    Enjoy!

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Ik zie dat er al 8 mensen bevestigd hebben. Geraken we nog aan 3 extra?

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Voor mij past 3 januari ook jammer genoeg niet :(

  • fbruno
    fbruno

    Ik wil ook wel gaan! Is er een groep die nog vervolledigd moet worden ? :smile:

  • flrvt
    flrvt

    Ik heb gemerkt dat het niet echt 3+1 is. Als je 3 mensen uitnodigt, krijg je het bedrag van de voucher terug als krediet om andere deals mee aan te komen.

    Dus je kan de bonus niet echt delen door 4, maar de persoon die de anderen heeft uitgenodigd mag wel eens trakteren ;-)

    @fbruno je kan je nog altijd inschrijven via mijn link, ik heb nog 1 persoon nodig.

  • Antoine
    Antoine

    Besteld, betaald en gereserveerd!

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Inderdaad. Om aan 3+1 te komen zoek ik nog 2 personen.

    Daarom dat ik eerder @Stijn_A en @fbruno een PM heb gestuurd. Maar voorlopig nog geen antwoord. Laat mij iets weten, en ik boek ook voor jullie zodat we aan 3+1 komen.

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Ben nog aan het twijfelen!

  • Gigi2m02
    Gigi2m02
    edited november 2015

    Zeer zeker geïnteresseerd, maar op 2 januari ben ik waarschijnlijk nog ff op reis :smirk:
    Staat die datum al vast?

    Ik woon dus trouwens in het gebouw naast het radisson, dichter kan bijna niet :blush:

  • Chris
    Chris

    Ik ben er niet bij; ben dan nog in China......

  • Antoine
    Antoine

    @Gigi2m02 said:
    Zeer zeker geïnteresseerd, maar op 2 januari ben ik waarschijnlijk nog ff op reis :smirk:
    Staat die datum al vast?

    Ik woon dus trouwens in het gebouw naast het radisson, dichter kan bijna niet :blush:

    Datum ligt vast idd!

  • mgo72
    mgo72

    Helaas kan ik dan niet.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!