Hoi allemaal,
Ik speur vaak de website socialdeal.be af voor goeie food deals in Antwerpen. Regelmatig staat daar eentje tussen van het restaurant van 't Radisson Blu in Antwerpen. Op dit moment loopt deze deal: Culinair vier-gangen-wilddiner aan 50% korting.
Zeker een website om in de gaten te houden, zijn soms echt gouden zaakjes op te doen! Het is ook zo dat als je 3 vrienden kan overtuigen om de deal te nemen, de deal voor jou gratis is. Feest!
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
Datum: zondag 3 januari 2016.
Voorlopig programma (suggesties welkom)
De bijeenkomst is ideaal om reistips te delen en vragen te stellen aan elkaar over bestemmingen, loyalty programma's en travel hacks. We kunnen na het diner in het hotel ook een kleine workshop houden als je specifieke vragen hebt of boekingen wilt doen.
Hebben aanwezigheid bevestigd
..jij ook? Iedereen kan hier nog inschrijven.
Count me in!
Staat er eigenlijk een datum op of is dit vrij te kiezen?
Ik ga mee, nog 1 persoon te gaan!
Ik zie dit wel zitten.
Super idee! Ben zeker fan van, mini meetup klinkt goed!
Check!
als we 8 mensen krijgen ..
Ook wel geïnteresseerd!
Lijkt me zeker mogelijk!
then i'm in
Ook geïnteresseerd.
Spreken jullie nu allemaal tesamen af? misschien is eerst datum handig en dan afspreken? Ik wil ook wel afkomen afh van data
We zijn met genoeg precies
De deal loopt nog maar tot middernacht vandaag. Je krijgt een voucher en je moet pas na aankoop een dag te reserveren.
Dus ik zou zeggen hopen die handel en dan zien we wel wanneer we gaan. Ten laatste 30 januari 2016.
Alleen maar omdat niemand het heeft gepost: kopen via deze link. Zodat we de promo 3+1 krijgen.
Wanneer ik je op het etentje zie, return ik de favour me plezier.
Wij hebben ondertussen 4 vouchers gekocht. Geïnteresseerden hebben nu nog 1 uur om het te kopen!
De datum van de meetup moeten we dan nog bepalen voor de reservatie.
De aanbieding is trouwens nog steeds beschikbaar.
Deal nog beschikbaar.
Is er een voorstel tot datum?
Ik wil gerust nog 4 vouchers kopen!
Bedankt iedereen voor de interesse, tijd om de plannen wat concreter te maken.
Datum: zondag 3 januari 2016.
Voorlopig programma (suggesties welkom)
Goed opgemerkt van @disillusionedTM, de aanbieding is nog steeds beschikbaar. De 'tijd resterend' die wordt weergegeven loopt altijd tot middernacht daarna wordt de klok gewoon gereset Iedereen kan hier dus nog inschrijven.
OK. Ingevuld. Nog 2 geinteresseerden nodig om de 3+1 te bereiken hier