Berichten

  • Chris
    Chris

    PS> zelf gevonden.

  • Jeroen
    Jeroen

    Was in veel steden op Booking.com zo, in Shanghai kon je boeken voor de volle €0. Maar ook Londen, Parijs,... was beschikbaar. Ik ken iemand die heeft geboekt, kreeg een uur later al een annulatie van het desbetreffende hotel.

  • Chris
    Chris

    @Jeroen said:
    Was in veel steden op Booking.com zo, in Shanghai kon je boeken voor de volle €0. Maar ook Londen, Parijs,... was beschikbaar. Ik ken iemand die heeft geboekt, kreeg een uur later al een annulatie van het desbetreffende hotel.

    geen idee, ik was voor Nara aan zoeken omdat ik daar 28-30 moet zijn en vandaag was hij opeens maar 4 euro.

  • Jelle
    Jelle
    edited december 2016

    gaat allemaal niet door en was bijna 10 minuten later voor london bijvoorbeeld opgelost.

  • Jelle
    Jelle

    niet arrogant ofzo bedoeld maar heb bij Booking gewerkt en komt elke dag voor, wordt nooit gehonorreerd. FYI :)

  • Chris
    Chris

    @Jelle said:
    niet arrogant ofzo bedoeld maar heb bij Booking gewerkt en komt elke dag voor, wordt nooit gehonorreerd. FYI :)

    ff screenshot niet bij de hand maar er stond bij iets van "jackpot deal". dacht dat ik gewonnen had......

  • Jelle
    Jelle

    dat willen ze u doen geloven ;) "secret deals" noemen die maar iedereen die Genius klant is en ingelogd ziet deze.

  • Chris
    Chris

    @Jelle said:
    dat willen ze u doen geloven ;) "secret deals" noemen die maar iedereen die Genius klant is en ingelogd ziet deze.

    I know ;-)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!