IHG: Bora Bora La Moana: Award Space volledig jaar ingeladen

Chrismeister
Chrismeister
edited december 2016 in Deals Deals Deals
Tagged:

IC Bora Bora La Moana, naast Thallasso het 2de intercontinental hotel op bora bora heeft zonet award space ingeladen voor het volledig jaar!!!

check van 15 - 16 april om kaart te zien, want deze dag is niet beschikbaar, volledig juli tem augustus wel beschikbaar!

Ik weet niet of dit fout is of gewoon een deal (nieuwe award space) dus best snel claimen als je mogelijks hier naartoe wil gaan

Informatie: Bora bora is één van de ultieme award redemptions voor IHG, award space is meestal voor volledig jaar geclaimed

https://www.ihg.com/hotels/nl/nl/reservation/searchresult?qAdlt=2&qBrs=ic.ki.cp.in.vn.hi.ex.rs.cv.sb.cw.ul&qChld=0&qCiD=15&qCiMy=032017&qCoD=16&qCoMy=032017&qDest=Bora+Bora,+French+Polynesia&qGRM=0&qPSt=0&qRRSrt=rt&qRef=sr&qRms=1&qRpn=1&qRpp=20&qRtP=6CBARC.IVANI&qSHp=1&qSmP=3&qSrt=sDD&qWch=0&srb_u=1

Tagged:

Berichten

  • Jelle
    Jelle

    damn, net al men punten er door gejaagd voor nyc.

  • claenen
    claenen

    Nice find. In La Moana is er wel vaker availability, al is dit wel extreem :) Toch zou ik gaan voor Thalasso. Schijnt vele keren beter te zijn.

  • Darrow
    Darrow

    Is er eigelijk ooit availability voor Thalasso? Al verschillende keren een jaar verder gekeken maar bij Thalasso is er nooit iets. Of moet je echt elke dag op een bepaald tijdstip klaarzitten tot de kamer van de verste boekingsdatum gereleased word?

  • Chrismeister
    Chrismeister
    edited december 2016

    @Darrow said:
    Is er eigelijk ooit availability voor Thalasso? Al verschillende keren een jaar verder gekeken maar bij Thalasso is er nooit iets. Of moet je echt elke dag op een bepaald tijdstip klaarzitten tot de kamer van de verste boekingsdatum gereleased word?

    Ongeveer jaar op voorhand checken idd

    Feit is voor Moana, vanaf het moment dat iemand dit ook ontdekt en blogt zal alles wel in 123 geredeemed worden (zeker voor juni - september), andere maanden minder snel (en groot deel USA is nog aan het slapen nu, dus zal nog eventjes duren vooraleer iemand er een opmerking over maakt)

  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans
    edited december 2016

    Thalasso is wel stukken beter en zou meer durven zeggen: naar Bora Bora gaan en enkel Le Moana doen zou zonde van de trip zijn. Maar das mijn mening :)

  • gregorycop
    gregorycop

    @SvenLuckermans said:
    Thalasso is wel stukken beter en zou meer durven zeggen: naar Bora Bora gaan en enkel Le Moana doen zou zonde van de trip zijn. Maar das mijn mening :)

    +1.

    Le Moana enkel bezocht (niet geslapen), maar voelde meteen aan dat die niet echt kon tippen aan Thalasso (waar we wel 5 nachten hebben geslapen).

  • Aaron
    Aaron

    Heeft iemand een idee hoe de award availability voor Le Moana óf Thalasso wordt vrijgegeven? Ik heb in maanden geen beschikbaarheid meer gezien. Had op Flyertalk gelezen dat deze op zondagochtend wordt ingeladen, maar nog geen succes.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!