Geen beloofde bonusmijlen met Hertz!

Klingsor
Klingsor
edited december 2016 in Reisbenodigdheden
Tagged:

Deze zomer was er een extra promotie van Miles & More bij Hertz - extra, want die is er zowat altijd.
Ik huurde in augustus een wagen bij hen in Australia en zou daarvoor 5x miles gekregen hebben, 2500 dus, dat werd mij ook ter plaatse 'bevestigd'.
Alle codes waren langs mijn kant netjes vermeld en correct geboekt, dat soort zaken was allemaal in orde.

Na terugkomst echter niks geen mijlen!
Na wat over en weer gemail, overigens met steeds dagen tot een week wachttijd tussendoor, bleek de gehuurde wagen (al dan niet gecombineerd?) met mijn prijs geen mijlen op te leveren...
(Overigens ginder nog veel bijbetaald voor een betere verzekering, maar dat was mijn keuze, geen probleem daarmee.)

M&M volgt Hertz. Bij hun Hertz-promoties, dus ook bij de huidige, staat inderdaad steeds piepklein dat de actie onderhevig is aan alle voorwaarden van Hertz.

Bij Hertz echter stond daarvan niks vermeld bij het huren van de wagen, zelfs niet na doorverwijzing via de portaalsite van M&M enz.
Zij sturen me door naar M&M.

Nog al een paar keer gehad, dit soort problemen, en tweemaal met goed gevolg, maar deze keer gaan we helemaal bot vangen, vrees ik.
M&M doet helemaal niks.
Hertz houdt het steevast bij 'your car was not eligible for miles'.

Wat me vooral stoort is dat je zou moeten weten dat of (het tarief van) de wagen al dan niet mijlen oplevert. Geen idee hoe dan wel. (Niet zo bij airlines, waar het al dan niet toekennen van mijlen en hoeveel of hoe weinig dan wel steeds helder is van meet af aan, je vindt daar alles over.)

Het gaat om honderden euro, we spreken toch van een paar duizend mijlen met de promotie, dat is niet niks.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Tagged:

Berichten

  • Klingsor
    Klingsor

    Hertz heeft nog maar eens bevestigd dat er inderdaad geen miles toegekend kunnen worden voor de betreffende wagen/boeking.

    Dat betekent dus dat je die advertenties op bv. M&M ook al niet voor waar kunt aannemen tot de miles achteraf werkelijk op je account bijgeboekt staan, ondanks hun bijzonder klare en heldere taal en duidelijke toezeggingen op de luchthaven zelf.

    Onaanvaardbaar en nooit meer Hertz voor mij!

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!