Indien iemand de trip niet zou kunnen maken, ik woon in Singapore & zou met veel plezier jullie booking over kopen! Zo stom dat ik deze deal heb gemist. Grrrr
It has come to our attention that there was an error in the room rate that was applied to your reservation. We regret to inform you that we are unable to proceed with the reservation on the erroneous room rate.
Rest assured that no payment has been made on your credit card.
The room(s) that you have reserved will continue to be made available to you at S$ 450 inclusive of tax and service charge per room per night. As a gesture of good will, we will offer you a S$100 credit on your final bill should you decide to stay with us.
Please contact us within 7 days at servicerelations@marinabaysands.com so we may confirm your booking at the correct rate. If we have not heard from you within that timeframe, we will release the reservation and consider it cancelled.
ik zou op zijn minst toch nog eens proberen om de originele prijs te krijgen. Bij die deal in Oslo paar maanden terug zeiden ze ook nee en na enkele mails héén en weer verblijf ik er nu voor 10 cent per nacht. Soms kan het dus zeker werken.
@Jelle said:
ik zou op zijn minst toch nog eens proberen om de originele prijs te krijgen. Bij die deal in Oslo paar maanden terug zeiden ze ook nee en na enkele mails héén en weer verblijf ik er nu voor 10 cent per nacht. Soms kan het dus zeker werken.
hadden ze bij Oslo al aan je geld gegezeten?
Dit was prepaid tarief maar het is nooit aangerekend geweest.
Thank you for your e-mail.
As soon as we were alerted to this error, we were working towards a solution that would best address concerns of our affected guests.
We seek your understanding that due to the error in the system your reservation was unable to be processed.
In addition to the special rate we are also extending a hundred dollar credit to your final bill, we sincerely hope you will consider the offer and look forward to have the opportunity to welcome you to Marina Bay Sands.
Thank you.
Berichten
Geboekt.
Anyone else?
Hele mooie deal. Periode komt niet goed uit.
Geboekt! ben benieuw of ie gehonoreerd wordt...
Geboekt!
Indien iemand de trip niet zou kunnen maken, ik woon in Singapore & zou met veel plezier jullie booking over kopen! Zo stom dat ik deze deal heb gemist. Grrrr
Iemand enig idee wat ontbijt daar kost?
Feestje gaat niet door:
It has come to our attention that there was an error in the room rate that was applied to your reservation. We regret to inform you that we are unable to proceed with the reservation on the erroneous room rate.
Rest assured that no payment has been made on your credit card.
The room(s) that you have reserved will continue to be made available to you at S$ 450 inclusive of tax and service charge per room per night. As a gesture of good will, we will offer you a S$100 credit on your final bill should you decide to stay with us.
Please contact us within 7 days at servicerelations@marinabaysands.com so we may confirm your booking at the correct rate. If we have not heard from you within that timeframe, we will release the reservation and consider it cancelled.
Helaas pindakaas.
Ow spijtig. Is direct wel gigantisch veel duurder
Helaas, heb net dezelfde afwijzing ontvangen
push back en zie wat er van komt.100 euro op een booking van 400*5 ofzo is niks
Mij was het puur te doen om de prijs. Verder geen interesse om op hun aanbod in te gaan.
ik zou op zijn minst toch nog eens proberen om de originele prijs te krijgen. Bij die deal in Oslo paar maanden terug zeiden ze ook nee en na enkele mails héén en weer verblijf ik er nu voor 10 cent per nacht. Soms kan het dus zeker werken.
hadden ze bij Oslo al aan je geld gegezeten?
Dit was prepaid tarief maar het is nooit aangerekend geweest.
Oslo ook prepaid inderdaad. Toegegeven dat het aan de OTA lag en dat ze daar hun geld zouden eisen maar niet aan de klant. Vond ik chique.
http://www.channelnewsasia.com/news/business/customers-riled-after-mbs-declines-to-honour-mispriced-room/3345472.html
Inclusief vermelding voor HolidayPirates
Eervol?
Reactie van Senior Manager Service Management:
Thank you for your e-mail.
As soon as we were alerted to this error, we were working towards a solution that would best address concerns of our affected guests.
We seek your understanding that due to the error in the system your reservation was unable to be processed.
In addition to the special rate we are also extending a hundred dollar credit to your final bill, we sincerely hope you will consider the offer and look forward to have the opportunity to welcome you to Marina Bay Sands.
Thank you.