geen jumpseat alert

schorvoort
schorvoort

ik heb al een tijdje telegram op men gsm , en ingeschreven op de jumpseat alerts maar ik krijg nooit geen alert aan ? weet er iemand wat ik fout doe?

Berichten

  • Tim
    Tim

    Staan je notificaties aan?

  • schorvoort
    schorvoort

    @Tim said:
    Staan je notificaties aan?

    ja die staan aan.

  • bhermans
    bhermans

    Zie je het bericht wel in het Alert channel?
    Toon eens een screenshot.

  • Gert
    Gert

    Hier hetzelfde voor. Krijg de deal te zien als ik telegram open doe, maar krijg geen melding.
    Heb reeds telegram verwijderd en opnieuw opgestart, maar nog steeds geen melding.
    De gsm waar ik mee werk is Huawei. Kan het zijn dat huawei dit niet ondersteunt?

  • deesistim
    deesistim
    edited november 2016

    Ik heb dit ook trouwens! Heb meldingen aangezet in Telegram, in de settings van de gsm zelf ook aangezet. Heb een Xiaomi telefoon.

  • Glenn
    Glenn

    Als je naar de Jumpseat Alert channel gaat, zie je onderaan "Geluid aan" of "Geluid uit"?

  • Gert
    Gert

    Deze kan ik eens proberen, maar het is niet enkel het geluid.
    De melding krijg ik ook niet te zien.
    Bij mijn whatsapp komen die berichten ook binnen zonder geluid.

  • daruda
    daruda

    Sms marcheert sowieso niet meer

  • bhermans
    bhermans

    Uit de Telegram FAQ:

    NOTE: Huawei and Xiaomi devices have evil task killer services that interfere with the Telegram notification service. For our notifications to work, you need to add Telegram to allowed apps in those devices' security settings. Huawei: Phone Manager App > Protected Apps > Add Telegram to the list. Xiaomi: Services > Security > Permissions > Autostart, find Telegram and enable autostart.

    https://telegram.org/faq#notification-problems

  • deesistim
    deesistim

    Had zelf nog niet de moeite genomen om dit effectief te googlen. Maar wow thx! Wist ik niet.

  • Gert
    Gert

    Heb nu de toelating gegeven dat telegram blijft draaien bij het uitzetten van de gsm. Dit zal allicht het probleem verhelpen.
    Dikke merci. Als het werkt ben je ene tegoed van mij.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!