MTXC Sim = 6,000 Lufthansa Miles & More voor €20

1234568»

Berichten

  • Darrow
    Darrow

    Die 4GB is enkel binnenland, geen roaming. Die 700MB een is extra aangekocht roamingpakket (€20)

  • fbruno
    fbruno

    4GB voor 15€ is nog duur :p

    Three UK geeft voor 20£ 12GB in heel de EU+US,AU,NZ,HK,ID,...
    Ook lagere pakketjes beschikbaar. Werkt perfect!
    (Zolang niet half Europa het begint te gebruiken natuurlijk ;) )

  • Darrow
    Darrow

    @fbruno said:
    4GB voor 15€ is nog duur :p

    Three UK geeft voor 20£ 12GB in heel de EU+US,AU,NZ,HK,ID,...
    Ook lagere pakketjes beschikbaar. Werkt perfect!
    (Zolang niet half Europa het begint te gebruiken natuurlijk ;) )

    Supertip! :*

    Gebruik je die nu standaard als SIM in België? En welk netwerk gebruikt die hier?

  • fbruno
    fbruno

    In België gebruik ik gewoon een Orange herlaadkaart (4GB gratis na 15€ te herladen). Kan voorlopig nog niet zonder Belgisch nummer.
    Op Three dataroaming is er trouwens alleen 3G, geen 4G. Tethering op iOS kan ook niet zomaar.

  • flrvt
    flrvt

    Goeie tip @fbruno ! Klinkt handig voor een MiFi device

    Hoe bekom je het best zo'n Three UK SIM?

  • Klingsor
    Klingsor
    edited oktober 2016

    @Darrow said:
    Die 4GB is enkel binnenland, geen roaming. Die 700MB een is extra aangekocht roamingpakket (€20)

    Klopt, is enkel binnenland!
    (was... - na het zien van bovenstaande berichten)

  • fbruno
    fbruno

    Hoe bekom je het best zo'n Three UK SIM?

    Bij poundland voor 1£, of uit een automaat in Heathrow voor +- 20£.
    Waarschijnlijk ook op eBay etc

    Zou wel eerst testen of het op je mifi werkt, ze doen vanalles om tethering te blokkeren op roaming.

  • mgo72
    mgo72
    edited oktober 2016

    Three werkte bij mij niet op MIFI. Je kan bij Three ook andere prijs boeken nu. Betaal je per dag een beetje en heb je 100mb. Interessanter dan dd unlimited meestal.

    Hoe herlaad je? Want je hebt een Engelse creditcard nodig. Een VPN loste het bij mij niet op.

  • Darrow
    Darrow

    @mgo72 said:
    Three werkte bij mij niet op MIFI. Je kan bij Three ook andere prijs boeken nu. Betaal je per dag een beetje en heb je 100mb. Interessanter dan dd unlimited meestal.

    Hoe herlaad je? Want je hebt een Engelse creditcard nodig. Een VPN loste het bij mij niet op.

    Engels CC.. Curve? Of Viabuy en consoorten?

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Three tethering werkte bij mij vorig jaar in Italië wel. Zaten met het max connecties dat mijn S6 aan kon. Maar je moet geen YouTube proberen kijken

  • Klingsor
    Klingsor

    @fbruno said:
    In België gebruik ik gewoon een Orange herlaadkaart (4GB gratis na 15€ te herladen). Kan voorlopig nog niet zonder Belgisch nummer.

    Net als bij MV (met extra datakeuze) dus...

  • fbruno
    fbruno

    Dacht dat je bij hun standaard maar 2GB krijgt voor je 15€ (tenzij je vrienden hebt gereferaled ofzo, of extra pakketjes koopt). Bij Orange is het standaard 4GB.
    Voordeel van Orange vind ik ook dat de data zich tor 12GB opstapeld als je niet alles opgebruikt en binnen de maand herlaad.

    Bellen is wel goedkoper bij MV, en we kunnen hun natuurlijk ook dankbaar zijn dat ze de markt hebben opengegooid waardoor de rest wel moest concurreren.
    Was een van de 500 eerste klanten bij Mobile Vikings. Toen kon je alleen klant worden met referals, kreeg je een speciaal welkomstdoosje, en hebben ze mij en een paar andere klanten 2x getrakteerd in de Pizza Hut :D
    Jammer dat ze afhankelijk zijn van de netwerkeigenaar en hun aanbod dus lastig kunnen verscherpen nu.

  • EK184
    EK184

    9 SIM later werkt de truc nog altijd...
    M&M stapelen mooi op

  • vincentjanv
    vincentjanv

    @EK184 said:
    9 SIM later werkt de truc nog altijd...
    M&M stapelen mooi op

    De vermelding van de 5000 miles is van de site gehaald al een paar dagen. Zou ik het nog riskeren?

  • EK184
    EK184

    @vincentjanv said:
    om te bestellen of opladen?

  • claenen
    claenen

    Zou toch oppassen. Als M&M fraude verdenkt (wat je eigenlijk pleegt met 9x claimen terwijl T&C zegt 1x per account), ben je mss je heel account kwijt ;)

  • Klingsor
    Klingsor
    edited oktober 2016

    @fbruno said:
    Dacht dat je bij hun standaard maar 2GB krijgt voor je 15€ (tenzij je vrienden hebt gereferaled ofzo, of extra pakketjes koopt). Bij Orange is het standaard 4GB.
    Voordeel van Orange vind ik ook dat de data zich tor 12GB opstapeld als je niet alles opgebruikt en binnen de maand herlaad.

    Bellen is wel goedkoper bij MV,

    Tegenwoordig mag je bij MV per herlading kiezen of je extra belkrediet ofwel data wenst voor je 15 euro. Zo krijg je dus 4GB (maar dan bel je wel wat duurder) of inderdaad de standaard 2GB (en dan bel je goedkoper).
    Wie bijzonder weinig belt, heeft dus wel degelijk 4GB bij 15 euro belkrediet.
    En die stapelen zich net zo op, als je overlappend herlaadt.

    Enig minpunt lijkt mij momenteel nog hun netwerk, meestal is dat dik ok, maar heel soms heb je daar wat last van (traag, slechte dekking).

    (Ik heb de omgekeerde weg gevolgd. Mijn eerste gsm was nog van Mobistar, maar die werden in datatijden totaal onbetaalbaar.)

  • vincentjanv
    vincentjanv

    Een reactie van MTXC op Facebook:
    Hi Vincent, thanks for reaching out! Unfortunately the 5000 miles offer has expired, however she can still get 50 miles for each euro she spends

  • EK184
    EK184

    @vincentjanv said:
    Een reactie van MTXC op Facebook:
    Hi Vincent, thanks for reaching out! Unfortunately the 5000 miles offer has expired, however she can still get 50 miles for each euro she spends

    Is dit voor nieuwe SIMs of geleverde SIMs opladen? Heb er nog een paar liggen thuis...

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!