MTXC Sim = 6,000 Lufthansa Miles & More voor €20

123578

Berichten

  • thom
    thom

    @oldgrumpy said:

    miles is nog wat vroeg vermoed ik, geen krediet

  • batusai
    batusai

    Hier ook de 5000 miles binnen. Zonder 20€ betalen. Dus free miles en nog eens 7€ krediet op de kaart gratis erbij. Nice

  • fbruno
    fbruno

    Haha sh*t de bonus miles zijn ook bij mij gisteren al bijgeschreven, terwijl ik mijn kaart pas vannacht herladen heb. Dat herladen was dus totaal niet nodig...

  • bhermans
    bhermans

    @fbruno said:
    Haha sh*t de bonus miles zijn ook bij mij gisteren al bijgeschreven, terwijl ik mijn kaart pas vannacht herladen heb. Dat herladen was dus totaal niet nodig...

    Ik kreeg een notification van Awardwallet op m'n phone, anders had ik het ook niet gezien.

  • Itachimaru
    Itachimaru

    @fbruno said:
    Haha sh*t de bonus miles zijn ook bij mij gisteren al bijgeschreven, terwijl ik mijn kaart pas vannacht herladen heb. Dat herladen was dus totaal niet nodig...

    Blijft gewoon interessant om die kaart te hebben met wat euro's op denk ik dan. Tenzij je een ander plan hebt voor buitenland is het een goed(koop) alternatief.

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Europa heeft vandaag roaming wet goedgekeurd. Die kaart is voor niks meer nodig nu ;) Haha

  • claenen
    claenen

    @Gigi2m02 said:
    Europa heeft vandaag roaming wet goedgekeurd. Die kaart is voor niks meer nodig nu ;) Haha

    Is het goedgekeurd? Of is het voorstel?

  • daruda
    daruda

    pas juni 2017

  • claenen
    claenen

    Ik lees in de tijd:

    Com­mis­sie­voor­zit­ter Jean­Claude Junc­ker be­sloot daar­om vlak na de zomer het voor­stel met de 90 dagen terug in te trek­ken. Nu ligt er een nieuw voor­stel op tafel, waar­in er geen tijds­li­miet meer is. Mis­bruik wordt nu op an­de­re ma­nie­ren be­stre­den: Eu­ro­pe­a­nen zul­len al­leen maar kos­te­loos in het bui­ten­land kun­nen bel­len als ze een SIM-kaart ge­brui­ken van het land waar ze wonen, of waar ze wer­ken of stu­de­ren.

    De vorige voorstellen werden ook altijd als beslissing gecommuniceerd vandaar mijn vraag/twijfel.

  • vincentjanv
    vincentjanv

    In De Standaard staat: Het nieuwe voorstel van de EU-Commissie wordt nu aan de lidstaten ter goedkeuring voorgelegd.

    Ik had gisteren ook ergens gelezen, dat 'ze' (wie dit juist was weet ik niet meer) bezwaar konden aantekenen tot 15 Oktober. On elk geval zullen zie zich nog mogen haasten om inderdaad alles tegen juni 2017 rond te krijgen.

    Maar dan is MTXC inderdaad een beetje uit de boot geduwd, althans voor Europese klanten. Nog steeds interessant voor Amerikanen en iedereen buiten Europa die op Eurotrip gaan of zo..

  • Koja78
    Koja78

    Gisteren geactiveerd.. voorlopig nog geen mijlen te zien

  • vincentjanv
    vincentjanv

    @Koja78 said:
    Gisteren geactiveerd.. voorlopig nog geen mijlen te zien

    En 20eur gestort?

  • vincentjanv
    vincentjanv
    edited september 2016

    / double post /

  • MichelK
    MichelK

    5000 miles ontvangen. Had onmiddellijk na ontvangst al wel 20 euro opgeladen.

  • Koja78
    Koja78

    Neen nog geen 20 € gestort.. is dat een conditione sine qua non?

  • Koja78
    Koja78

    ja blijkbaar

  • EK184
    EK184

    Gisteren 2de SIM geladen voor 20EUr... nog geen miles....

  • claenen
    claenen

    @Koja78 said:
    Neen nog geen 20 € gestort.. is dat een conditione sine qua non?

    Nee, 5k gekregen zonder op te laden. Ik dacht dat opladen = 1000 mijlen extra

  • vincentjanv
    vincentjanv

    @claenen said:

    Nee, er stond wel als voorwaarde bij minimum 20 eur ook op te laden normaal gezien. Maar ja blijkbaar dus niet altijd...

  • flrvt
    flrvt

    Ik heb eergisteren mijn kaart geactiveerd, nog niet opgeladen. Nog geen mijlen te bespeuren.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!