MTXC Sim = 6,000 Lufthansa Miles & More voor €20

135678

Berichten

  • bhermans
    bhermans

    Kaart geactiveerd en meteen €7 balance gekregen.
    Nog iemand?

  • vincentjanv
    vincentjanv
    edited september 2016

    @bhermans said:
    Kaart geactiveerd en meteen €7 balance gekregen.
    Nog iemand?

    (Helaas) niet, heb je ook aangemeld voor je SIM op miles.mtcx.eu ? Of je kaart ergens anders gevraagd? Misschien geven ze na de 1000 simkaarten je 7eur extra waarde ipv de miles? Just a guess natuurlijk, maar kan indicatie zijn.

  • bhermans
    bhermans

    Ik heb ze volgens mij eerder besteld dan anderen in deze thread, dus ik kan toch niet de enige zijn dan?

  • claenen
    claenen

    Hier ook 7 EUR krediet na activeren. En was ook een van de eersten oo te bestellen. Sta wat argwanend tov PP betaling aangezien het een authorisatie is voor huidige en toekomstige betalingen. Ben daar zo niet voor (al weet ik dat ik dit kan stopzetten)

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Hier geen 7€ krediet na activeren, dus het lijkt me dat ik bij de 1000 gelukkigen zit dan?
    Ik hou jullie op de hoogte als ik activiteit zie op mijn mijlenbalans...

  • Glenn
    Glenn

    Volgens mij is niet het moment van bestellen van belang, maar het moment van activeren.

  • bhermans
    bhermans

    Volgens mij niet hoor. Er staat toch duidelijk: first 1000 ordered sim cards.

  • vincentjanv
    vincentjanv

    Voor zij die 7 eur waarde hebben gekregen, dan heb je niet de gratis sim gevraagd via miles.mtcx.eu lijkt ? Dit schrijft Phil, de medewerker van MTXC (confirmed):

    When you order SIM card for 5 euro, you will get it with 7 euro on balance. So, it is still free, and with a little bonus.

    Bron: frequentmiler.boardingarea.com/2016/09/11/miles-and-more-6k/#comment-1816969

  • batusai
    batusai

    Ook hier als snelle aangevraagd via de correcte link. En ook 7€ gekregen. Als de miles niet komen is dit maar een louche praktijk. Eens boos mailtje sturen

  • daruda
    daruda

    hopelijk dat diegene die meermaals geprobeerd te bestellen hebben, als straf geëxcludeerd worden van de 1000 ;)

  • vincentjanv
    vincentjanv

    De 5000 miles gekregen! Hopelijk volgen de andere 1000 snel.

  • claenen
    claenen

    Hier ook 5000 mijlen zelfs met de 7 EUR.

  • claenen
    claenen

    Hier ook 5000 mijlen zelfs met de 7 EUR.

  • bhermans
    bhermans

    Ook de 5000 miles gekregen, zonder €20 op te laden. Free miles dus!

  • EK184
    EK184

    5000 miles; check. Ga nu de andere 2 SIM proberen. Update asap

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    @Bhermans, heb jij dan niets geactiveerd of opgeladen? Enkel de brief met sim card in de bus gekregen en verder niets moeten doen?

  • bhermans
    bhermans

    @oldgrumpy said:
    Bhermans, heb jij dan niets geactiveerd of opgeladen? Enkel de brief met sim card in de bus gekregen en verder niets moeten doen?

    Brief gekregen en sim geactiveerd. Heb toen onmiddellijk €7 gekregen. Heb niks extra opgeladen omdat ik niet zeker was dat ik bij de eerste 1000 zat.

  • Koja78
    Koja78

    Sim gekregen maar moet hem nog activeren.

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Hier brief gekregen met 7€, dan 20€ opgeladen en nu idd 5000miles!!! Komende weken in Duitsland data genoeg dus...

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    hebben jullie dan een dual sim toestel of een reserve toestel allemaal :-)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!