MTXC Sim = 6,000 Lufthansa Miles & More voor €20

245678

Berichten

  • bhermans
    bhermans

    Kaarten zijn nog niet aangekomen.

  • claenen
    claenen

    Is nog maar sinds maandag bekend hier. Zo snel zijn die simkaarten er nog niet hoor ;)

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Ja ok, maar de punten mss wel

  • Glenn
    Glenn

    @Stijn_A said:
    Ja ok, maar de punten mss wel

    I prefer miles! ;)

  • Emile
    Emile

    Slecht nieuws...

  • bhermans
    bhermans

    @oldgrumpy said:
    Emile, ik zie niets

    Iemand heeft 30 sims besteld en mtxc contacteert hem om te zeggen dat ze ze gaan annuleren.
    Er moet altijd iemand overdrijven...

  • EK184
    EK184

    Afwachten...nog geen SIMS ontvangen...

  • claenen
    claenen

    @Stijn_A said:
    Ja ok, maar de punten mss wel

    Krijg je pas na activeren he...

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Hier aangekomen. Juist 20 euro op geplaatst. Eens kijken wanneer ik die 6000 miles ontvang...

  • kristof
    kristof

    Vraag blijft; "hoe weet je dat je bij de eerste 1000 bent" want op de site staat duidelijk ;"This marketing offer valid for the first 1000 ordered SIM-cards. Miles will be accrued according to marketing offer conditions"

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    @kristof said:
    Vraag blijft; "hoe weet je dat je bij de eerste 1000 bent" want op de site staat duidelijk ;"This marketing offer valid for the first 1000 ordered SIM-cards. Miles will be accrued according to marketing offer conditions"

    Nergens gelezen, heb je een link ?

  • Koja78
    Koja78

    dat heb ik ook nergens gelezen.. dan voel ik me wel een beetje opgelicht

  • vincentjanv
    vincentjanv
    edited september 2016

    @Itachimaru said:
    Hier aangekomen. Juist 20 euro op geplaatst. Eens kijken wanneer ik die 6000 miles ontvang...

    Same here, ben benieuwd. normaal gaat dit wel vrij snel...

    Op hun site (miles.mtcx.eu) bij FAQ: Award miles are usually credited within 3 days of activation/using the service, but it can take up to 4 weeks, in limited cases.

  • Tim
    Tim


    100% zeker dat dat er niet stond toen ik de sim-kaart bestelde..

  • Jelle
    Jelle

    Kaart is aangekomen maar ze schrappen dubbele orders. Had er 5 besteld just in case en maar 1 gekregen.

  • Itachimaru
    Itachimaru
    edited september 2016

    @Tim said:

    100% zeker dat dat er niet stond toen ik de sim-kaart bestelde..

    Idd stond er zeker niet bij mij. Heb er echt nog naar gekeken, heb het nog al eens voorgehad... Benieuwd dus of ze verschijnen. Anders toch wel even iets van zeggen!

  • Christophe
    Christophe

    Oei slecht nieuws, heb de kaarten vandaag gekregen, nog de moeite om te storten of niet?

  • vincentjanv
    vincentjanv

    Heb opgeladen met PayPal. Deze voorwaarden zijn inderdaad pas na enige tijd erbij verschenen, wij konden dit dus niet weten an sich. Als het blijkt dat ik er niet 'bij' zou zijn/geen bonus miles krijg, dan zal ik hen dit eerst vriendelijk melden dat zij achteraf de voorwaarden hebben aangepast en dit niet hebben gemeld (voor enige storting). Dan kunnen ze nog steeds de PP-transactie terugdraaien, toch miles geven of niets doen, waarbij je dan gewoon een PP-claim indient lijkt me.

  • Glenn
    Glenn

    Inderdaad, om die reden ook de 20 euro opgeladen met PP! Ben eens benieuwd naar het vervolg...

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!