IHG Hot Picks sale

Emmy
Emmy

Laat IHG u helpen met het creëren van uw ultieme zomer met kamers vanaf € 57 met onze 72 uur durende Hot Picks uitverkoop van juli!

Als IHG Rewards Club-lid geven wij u 72 uur de tijd om te kiezen uit onze beste aanbiedingen van deze maand, verspreidt over 20 locaties, wanneer u rechtstreeks bij ons boekt.

Enkel te boeken via de IHG applicatie voor uw verblijf tussen 26 juli en 7 september in één van onze Hot Pick bestemmingen in Europa en met onze Laagsteprijsbelofte is uw verblijf steeds goedkoper wanneer u rechtsreeks bij ons boekt.

Tik hieronder op onze Hot Picks en selecteer uw periode om onze beste aanbiedingen van deze maand te ontdekken:

InterContinental Madrid - 131€

Holiday Inn Wolverhampton - 45£

Crowne Plaza Milan - Linate - 68€

Holiday Inn Paris - Montmartre - 68€

Hotel Indigo York - 123£

Holiday Inn Prague Congress Centre - 66€

Holiday Inn Ijmuiden - Seaport Beach - 92€

Crowne Plaza Paris-Republique - 120€

Holiday Inn Paris - Versailles - Bougival - 120€

Holiday Inn Frankfurt Airport-Neu-Isenburg - 53€

Crowne Plaza Verona - Fiera - 130€

Holiday Inn Express London - Limehouse - 68£

Crowne Plaza Hannover - 66€

Holiday Inn Express London - Greenwich A102(M) - 66£

Crowne Plaza Brussels - Le Palace - 75€

Holiday Inn Brussels Airport - 58€

Holiday Inn Express Frankfurt City - Hauptbahnhof - 77€

Holiday Inn Prague Airport - 74€

Hotel Indigo Birmingham - 124£

Crowne Plaza Rome - St. Peter's - 123€

Om andere bestemmingen te bekijken, tik op BOEK NU en ontdek meer dan 600 hotels in Europa die kamers aanbieden vanaf € 57 met UW TARIEF via IHG Rewards Club Advance met of zonder ontbijt.

BRON: IHG app

Berichten

  • simoniven
    simoniven

    Targeted? Zie dit niet in mijn app.

  • Emmy
    Emmy

    Ik denk het niet. Het is pre sale voor leden. Dus zou vior iedereen moeten zijn. Mss zit er vertraging op? Goed je berichtenmapje in de gaten houden.

  • Koja78
    Koja78

    Heb ik ook gehad

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!