Berichten

  • daruda
    daruda

    nog niet boekbaar

  • Darrow
    Darrow

    Als je nu meerdere opeenvolgende dagen boekt op PB. Kan je dan achteraf de boeking nog wijzigen (inkorten, niet verlengen) ?

  • daruda
    daruda
    edited juli 2016

    max 2 nachten per hotel mogelijk.

    Wijzigingen mogelijk zolang beschikbaarheid :)

  • Darrow
    Darrow

    "Due to the limited availability, each member may only book two PointBreaks® Reward Nights reservations per hotel during the special offer time period."

    Het was toch max 2 reservaties per hotel, geen 2 nachten?

  • daruda
    daruda

    hmmmm dan had ik het fout geïnterpreteerd.

  • Darrow
    Darrow
    edited juli 2016

    Boekbaar! IC Phnom Penh geboekt voor een weekje :smile:

  • claenen
    claenen

    @Darrow said:
    Boekbaar! IC Phnom Penh geboekt voor een weekje :smile:

    Zou nu niet direct hele week in Phnom Pehn verblijven. Is op zich niet zoveel te zien.

  • Darrow
    Darrow
    edited juli 2016

    @claenen said:
    Zou nu niet direct hele week in Phnom Pehn verblijven. Is op zich niet zoveel te zien.

    Vandaar m'n eerdere vraag of het mogelijk was om in te korten. Plannen zijn helemaal nog niet concreet maar ben wel "in de buurt". Zo ben ik nog een beetje flexibel als ik de boeking wijzig :smile:

  • Leo
    Leo
    edited juli 2016

    @Darrow said:
    Vandaar m'n eerdere vraag of het mogelijk was om in te korten. Plannen zijn helemaal nog niet concreet maar ben wel "in de buurt". Zo ben ik nog een beetje flexibel als ik de boeking wijzig :smile:

    Als je PB verblijf verkort moet worden kan je vaak best gewoon 5k punten per nacht opofferen, want als het contingent PointBreaks kamers opgebruikt is betaal je bij wijziging het normale aantal punten voor de nachten die je uiteindelijk wel verblijft.

    Het is mij een keer overkomen dat ik een nacht moest inkorten, online wordt echter de volledige reservering herzien wat voor mij neerkwam op 3 x 35k i.p.v. 4 x 5k.
    Omdat ik dit niet zo echt zag zitten heb ik eerst Amb Services telefonisch gecontacteerd; er werd geadviseerd om de oorspronkelijke reservering te laten bestaan en een dag eerder uit te checken.

    Ik moest hen dan achteraf opnieuw contacteren om de teveel betaalde 5k retour te krijgen. De eerste maal na het verblijf werd dit geweigerd omdat het tegen hun policy is, het was slechts bij een 2de contact dat een supervisor erkende dat dergelijke toezegging in mijn case file stond en de punten hierdoor bij uitzondering werden teruggestort.

  • Chris
    Chris

    Je mag 2x 1 hotel boeken. Ikzelf heb Abu Dhabi geboekt. 1 week maar wel 1x 3 dagen en 1x4 dagen. (en mijn vrouw ook).
    eerder kon je altijd per nacht boeken maar dat gaat niet meer.

    ik zou als nog kan die Phnom phen opslitsen in 2 boekingen. zodat je er altijd 1 kan annuleren.
    mocht je dan bv van 3 nachten naar 2 moeten dat kan je dat gewoon laten zolang je maar in gaat checken; uitchecken kan je die laatste nacht skippen. dan betaal je dus 15000 ipv 10000 voor 2 nachten; ook niet slecht.

  • Koja78
    Koja78

    Ik kon montpellier wel gebruiken.. maar sold out op de datums die ik nodig heb

  • bhermans
    bhermans

    @Chris said:
    eerder kon je altijd per nacht boeken maar dat gaat niet meer.

    Het kan nog altijd, heb het een tijdje terug per ongeluk gedaan. 4 nachten geboekt, allemaal aparte stays.
    Erna dacht ik er plots aan dat dat idd niet meer mocht en heb het toen aangepast.
    Maar vraag me dus idd af of ze dat gewoon periodiek checken, of de regel er eerder is om af te schrikken en bij misbruik.

  • TimT
    TimT

    Er is een nieuwe Points Break Beschikbaar maar voor Europe ziet het er alvast niet te vet uit naar mijn mening.
    http://www.ihg.com/hotels/us/en/global/redeem-rewards/pointbreaks

  • michelvst
    michelvst

    Ik heb niks geboekt deze keer. Niet echt iets bij wat in mijn plannen past.

  • flrvt
    flrvt

    Ik heb voor mijn zus een overnachting in Parijs geboekt. Geen super hotel denk ik, vooral de ligging is nogal lastig, maar voor 5k punten kan je niet sukkelen :)

  • Tim
    Tim

    Ik heb 2 nachten Abu Dhabi geboekt. Geen super hotel en locatie is niet fantastisch, maar het kwam gewoon goed uit :)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!