Etihad Guest sweet spots ?

Chris
Chris
edited juni 2016 in Airline loyalty

Iemand een goede tip voor een sweet spot bij Etihad Guest? Ik heb nu wat mijlen en zal er volgende maand nog wat bij krijgen in het family account. Wil ze daarna ook z.s.m. op maken omdat het niet een programma is waar ik veel mijlen wil hebben. Elders crediteren is geen optie omdat ik het niet vaak vlieg en nu alleen zo gekozen heb ivm het family account.

Tips welkom! Het gaat circa om 150000 mijlen. mogelijk een paar meer omdat ik mogelijk na de eerstvolgende leg status heb en dan terug wat meer krijg. maar 150k is het minimum.

Berichten

  • fbruno
    fbruno

    SN als het je lukt! (Is in theorie mogelijk maar in de praktijk zo goed aks onmogelijk.

    Voor AA wordt de pre-devaluatie chart nog gebruikt.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    ANA First intercontinentaal was tot een jaar geleden 70tal k. Tot er iemand dat met luide trompet op FT ging verkondigen...

    SN kan geen enkele agent boeken: geen availability beschikbaar in het systeem.

  • Glenn
    Glenn
    edited juni 2016

    @disillusionedTM said:
    SN kan geen enkele agent boeken: geen availability beschikbaar in het systeem.

    Etihad bellen en blijven proberen tot het lukt...
    http://onemileatatime.boardingarea.com/2016/05/24/etihad-miles-brussels-airlines/

  • Chris
    Chris

    Ik ga eens kijken naar brussels airlines. Nog suggests om eventueel in Zuid Amerika te komen daarmee?

  • claenen
    claenen

    Een snelle blik op de website van SN leert dat die niet naar Zuid-Amerika vliegen:

    https://www.brusselsairlines.com/nl-be/bestemmingen/Default.aspx

  • Chris
    Chris

    @claenen said:
    Een snelle blik op de website van SN leert dat die niet naar Zuid-Amerika vliegen:

    https://www.brusselsairlines.com/nl-be/bestemmingen/Default.aspx

    Mss een andere goede partner?

  • claenen
    claenen

    Waarschijnlijk wel, maar je vroeg naar SN he ;)

  • Chris
    Chris

    @claenen said:
    Waarschijnlijk wel, maar je vroeg naar SN he ;)

    dat is waar ;-)

    maar SN is idd wel ERG goedkoop. heb die award chart een zitten te kijken. Maar voor Europa is niet zo interessant natuurlijk omdat ik eerst naar BRU moet dan. Wél erg weinig mijlen. Jammer dat alleen NYC is richting westen. Denk dat ik naar Afrikaanse bestemmingen ga kijken.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Natuurlijk betaal je ook nog alle taxen etc. Dus ALS je uberhaupt SN al zou kunnen boeken, komt er nog altijd 50 a 100 euro bij.

  • Chris
    Chris

    @disillusionedTM said:
    Natuurlijk betaal je ook nog alle taxen etc. Dus ALS je uberhaupt SN al zou kunnen boeken, komt er nog altijd 50 a 100 euro bij.

    Ja; maar dat heb ik bij Flying Blue mijlen ook .... dus het blijft goedkoop :-)

  • Antoine
    Antoine

    SN gaat niet lukken, denk ik. Ik heb via Flyertalk contact gehad met de Etihad Guest verantwoordelijke op het forum en die blijft ontwijken dat er iets niet juist is. Volgens hen zou er availability moeten zijn voor New York, amar ik vroeg om eender welke data in 2016 en die kon ze niet geven. Volgens haar kon Kigali dan weer niet en die staat ook gewoon op hun lijst.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    IDD. Het gaat niet.

  • Darrow
    Darrow

    Heb nog 14000 Mijlen staan hier. Geen idee wanneer ze vervallen maar zou er natuurlijk wel graag IETS mee doen. Verder sparen voor Etihad Apartment zou mooi zijn, maar ik vlieg nooit met Etihad :D

    Iemand suggesties hoe ik deze het beste kan spenderen voor ze vervallen OF hoe makkelijk Etihad mijlen aan te dikken?

    Voorlopig denk ik er aan om ze te gebruiken voor een SN one way business binnen Europa :#

  • Antoine
    Antoine

    je kan ze gebruiken voor lounge access in Abu Dhabi. 11000 miles voor 2u business lounge
    ben niet zeker dat SN award booking nog werkt.

  • Jeroen
    Jeroen

    Heeft die ooit gewerkt dan?

  • VDW
    VDW

    In 2017 zou het een korte periode toch mogelijk geweest zijn om SN te redeemen bij ETIHAD, intussen is de redemption chart aangepast.

  • Antoine
    Antoine

    @Jeroen said:
    Heeft die ooit gewerkt dan?

    volgens sommigen wel, ik ben er nooit in geslaagd om iets te kunnen boeken

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!