Turkmenistan Airlines

Chris
Chris

Heeft iemand dit ooit gevlogen in bizz?

dacht, die vliegen aan 1500 euro bizz naar BKK. Oké niet beste prijs maar als ik paar dagen Turkmenistan kan meepakken (daar geraak je anders ook niet zomaar).

Berichten

  • Koja78
    Koja78

    Ge wilt de marmeren stad zien? :)

  • Chris
    Chris

    Hmm ik ben van Turkmenistan toch maar ff afgestapt. Dat kost even wat meer tijd dat rond te krijgen dan ik dacht. Blijkbaar kan je niet ff een auto huren en wat rond gaan toeren.

  • Koja78
    Koja78

    dat heb je met die dictaturen

  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans

    @Chris said:
    Hmm ik ben van Turkmenistan toch maar ff afgestapt. Dat kost even wat meer tijd dat rond te krijgen dan ik dacht. Blijkbaar kan je niet ff een auto huren en wat rond gaan toeren.

    vertel?

  • Chris
    Chris

    @SvenLuckermans wat ik las ben je beperkt. Heb jij amdere ervaring? Buiten de hoofdstad dan bedoel ik en 2-3 andere steden. Extra permits enzo.

  • Jeroen
    Jeroen

    Geen idee of het online te vinden is maar Reizen Waes had een aflevering voor Turkmenistan. Was echt verschrikkelijk qua regeltjes enzo blijkbaar.

  • claenen
    claenen

    @Jeroen said:
    Geen idee of het online te vinden is maar Reizen Waes had een aflevering voor Turkmenistan. Was echt verschrikkelijk qua regeltjes enzo blijkbaar.

    Klopt dat er veel regels waren in die aflevering, maar dag kwam omdat het om een televisieomroep ging. Reizen binnen Turkmenistan zijn perfect mogelijk via bv. GAdventures.

  • Chris
    Chris

    @claenen klopt maar je moet wel via een tour-operator doen. Dat kan wel. alleen vind ik dat niet zo super... ondertussen dus Milan - Singapore geboekt.

  • claenen
    claenen

    Het blijft dan ook een dictatuur he ;) Enigste land waar wij als bedrijf niet mogen leveren.

  • michelvst
    michelvst

    @claenen said:
    Het blijft dan ook een dictatuur he ;) Enigste land waar wij als bedrijf niet mogen leveren.

    Pyongyang hoort wel tot jullie portfolio dan? :tongue:

    /offtopic

  • claenen
    claenen

    @michelvst said:

    @claenen said:
    Het blijft dan ook een dictatuur he ;) Enigste land waar wij als bedrijf niet mogen leveren.

    Pyongyang hoort wel tot jullie portfolio dan? :tongue:

    /offtopic

    ELK land... Oorlog of niet. Zot eigenlijk dat wij dat doen. Sinds kort wel gevarenpremie die we aanrekenen voor bv Irak en Syrië.

  • daruda
    daruda
    edited april 2016

    Als ik vragen mag, wat leveren jullie dan dat zo belangrijk is voor de 800 mensen die in Vaticaanstad wonen?

  • claenen
    claenen

    Werk voor DHL, wij versturen wat de klant opstuurt.

  • Chris
    Chris

    @claenen dictatuur ok. Ben in Noord Korea geweest. Maar nu staat Turkmenistan boven aan m'n speciale lijstje.

    Ik ga wel kijken of ik daarheen kan. Ben wel van het aparte.
    ben oa aan het kijken naar Angola ook. Erg moeilijk binnen te komen. iemand tips?

  • doddel
    doddel

    Angola is ridicuul duur

  • fbruno
    fbruno
    edited april 2016


    Je kan er tegenwoordig wel goedkoop overstappen :D
    https://www.kayak.es/flights/CPT-LIS/2016-06-13/LIS-CPT/2016-06-28

  • Koja78
    Koja78

    @Chris said:
    @claenen dictatuur ok. Ben in Noord Korea geweest. Maar nu staat Turkmenistan boven aan m'n speciale lijstje.

    Ik ga wel kijken of ik daarheen kan. Ben wel van het aparte.
    ben oa aan het kijken naar Angola ook. Erg moeilijk binnen te komen. iemand tips?

    Voor de olieindustrie of de grote baggeraars gaan werken

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!