Hotelprijzen in Brussel gekelderd door aanslagen

michelvst
michelvst
edited mei 2016 in Deals Deals Deals
Deze discussie is afgesplitst van Aanslagen Brussels Airport.

Berichten

  • Katrien
    Katrien

    En ondertussen zijn de prijzen v d hotelkamers i Brussel de bodem ingedoken. Ideaal als je nog e nacht mist voor je status-behoud. SPG Four Points bvb. Onder de 60 eur. En als je zoekt, vind je nog een BRG, en heb je er dus nog 2000 pten bovenop.
    Ik kreeg deze avond een upgrade naar 1 van hun beste kamers en een heerlijke doos koekjes van Maison Dandoy.

  • Darrow
    Darrow
    edited april 2016

    Ik zit momenteel in de HI Schuman voor €59 (accelerate vervolledigen) :p Morgen in de Aloft, BPG gedaan maar nog geen reactie gehad.

    Kwestie van de lokale economie beetje te steunen ;)

  • claenen
    claenen
    @darrow 59 EUR is normale prijs voor HI Schuman hoor. Is die wat deftig?
  • Koja78
    Koja78

    @claenen said:
    darrow 59 EUR is normale prijs voor HI Schuman hoor. Is die wat deftig?

    Als je één van hun vernieuwde kamers hebt wel.

  • Darrow
    Darrow
    edited april 2016

    2x geweest nu en telkens "Business room" gekregen. Mooie moderne kamer, enkel de badkamer is niet m'n ding (douchegordijn!). Ontbijt vond ik ook zeer deftig (stroop, speculoospasta <3 ) en kan je bijboeken voor maar €12 extra (2 personen). Geen speciaal hotel maar vanwege prijs ideaal voor Accelerate. Locatie is ook prettig, vlakbij Jubelpark en metro Schuman.

  • Jeroen
    Jeroen

    Ik vind de Brusselse hotels nu gaan brg'en precies een beetje ongemakkelijk, de prijzen zijn al belachelijk goedkoop omdat de hotels leeg zijn.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!