Welke (europese) citytrips zou je aanraden als je 2 a 4 dagen hebt?
Zo veel citytrips zelf nog niet gedaan maar de top 3 van die ik al wel heb gedaan:
Heb ook niet echt veel citytrips gedaan, maar mijn top 3 (in niet bepaalde orde)
Is allemaal een beetje afhankelijk van wat je precies wil (cultuur, gastonomie, goed weer,....). Mijn top drie binnen Europa;
Londen
Istanbul
Berlijn
zonder twijfel : 1. Stockholm 2. Barcelona 3. Moscow ( volledig anders en toch europa )
Mijn top 3:
Voor Berlijn heb je wat langer nodig
Volgende in het lijstje wordt Berlijn, dankzij de promo op dit forum.
Zag hier ook Moskou voorbij komen, als ik dan al Russisch getint ga is naar mijn mening Sint-Petersburg veel leuker als Moskou. Wel liefst in de zomer gaan.
1) Berlijn 2) Madrid / Sevilla (oa omwille van beste bistro ever) - duidelijke voorkeur op Barcelona 3) Dubrovnik
Ben wel benieuwd naar Stockholm, want ik had altijd gehoord dat Kopenhagen beter was. Sint-Petersburg is inderdaad ook goed
Ik update mijn lijst
Istanbul Madrid Gent
Valencia Londen Dusseldorf
Valencia vond ik echt top
Blijkbaar nog niet ingevuld, momenteel the 3 B's.
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
Zo veel citytrips zelf nog niet gedaan maar de top 3 van die ik al wel heb gedaan:
Heb ook niet echt veel citytrips gedaan, maar mijn top 3 (in niet bepaalde orde)
Is allemaal een beetje afhankelijk van wat je precies wil (cultuur, gastonomie, goed weer,....).
Mijn top drie binnen Europa;
Londen
Istanbul
Berlijn
zonder twijfel :
1. Stockholm
2. Barcelona
3. Moscow ( volledig anders en toch europa )
Mijn top 3:
Voor Berlijn heb je wat langer nodig
Volgende in het lijstje wordt Berlijn, dankzij de promo op dit forum.
Zag hier ook Moskou voorbij komen, als ik dan al Russisch getint ga is naar mijn mening Sint-Petersburg veel leuker als Moskou. Wel liefst in de zomer gaan.
1) Berlijn
2) Madrid / Sevilla (oa omwille van beste bistro ever) - duidelijke voorkeur op Barcelona
3) Dubrovnik
Ben wel benieuwd naar Stockholm, want ik had altijd gehoord dat Kopenhagen beter was. Sint-Petersburg is inderdaad ook goed
2. Budapest
3. Berlijn
Ik update mijn lijst
Istanbul
Madrid
Gent
Valencia
Londen
Dusseldorf
Valencia vond ik echt top
Blijkbaar nog niet ingevuld, momenteel the 3 B's.