Hotel deal: 25 € korting zonder MBW

Berichten

  • Chrismeister
    Chrismeister
    edited februari 2016

    Niet schlecht. nachtje hilton warschau ***** voor €37 ontbijt incl
    regent warschau ***** €34 euro

  • daruda
    daruda

    heb holiday inn in nice geboekt, vreemd genoeg maar €1 met credit card moeten betalen? Benieuwd hoe de rest gaat gebeuren.

  • Chrismeister
    Chrismeister

    @daruda said:
    heb holiday inn in nice geboekt, vreemd genoeg maar €1 met credit card moeten betalen? Benieuwd hoe de rest gaat gebeuren.

    Ik heb ook goedkoop HI zien staan zoals in berlijn aan 40€ - 25€ = 15€, op website van IHG 77€ advance saver rate ...

  • mgo72
    mgo72

    Heb geprobeerd te boeken voor hotel in Bordeaux op 09/6. Maar zegt dat de code niet geldig is.

    Iemand een idee?

  • michelvst
    michelvst
    @mgo72 toevallig mobiel? Lukt bij mij ook niet.
  • Stijn_A
    Stijn_A

    Deal is gone lijkt me

  • bodemvisser
    bodemvisser
    edited februari 2016

    Wou ook nog boeken, werkt idd niet meer, heb de vraag gesteld aan Julia van de website, voorlopige reactie:Julia:
    Bitte warten Sie einen Augenblick. Ich kümmere mich um Ihr Anliegen. Vielen Dank.

    Julia haar reply:Ich kann Ihnen folgendes anbieten entweder teilen Sie uns die Reservierungsnummer für die gebuchte Reise mit und wir machen eine Weiterleitung zum Backoffice oder Sie rufen im Kundenservice an.

    Julia was zo goed om het voor mij in het Engels te vertalen:

    I can offer you to send us your Reservation number and I can give your case to our Backoffice and they will have a look for you. Or otherwise you can call our Customer Service

    Ik ga het niet proberen. Einde deal lijkt mij ook. Vermoedelijk hadden ze dit niet verwacht.

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Valt dat te riskeren?

  • Chris
    Chris

    Denk als je kunde service belt om een boeking van 0 euro te doen ze dit niet echt gaan doen :-)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!