M&M CC mee bij verhuis?

Jelle
Jelle

Hallowkes,

Ik verhuis volgende maand naar Dublin. Ik heb eens rondgekeken op FT maar Ierland is voor zover ik kon vinden nog zieliger dan België op het vlak van punten sparen met kaarten. Je hebt er gewoon geen één buiten dan zo de standaard amex kaarten die ja dan aan 1:1, 4:3 e.d. kan omzetten.

Nu vroeg ik me af of ik in in theorie mijn m&m mc mee kan nemen en zelfs nu ik nog in België woon rap die platinum aanvragen een meenemen. Op zich komen ze daar toch nooit achter of vergis ik me?

Iemand mss ervaring met cc in Ierland? mss heb ik erover gekeken

1 van the threads die ik vond was deze http://www.flyertalk.com/forum/credit-card-programs/1236191-living-ireland-collecting-airline-miles.html

Berichten

  • mgo72
    mgo72
    Idd. Eens je aanvaard bent ÉN alle rekeningen op tijd betaald, kan je blijven gebruik maken ervan.
  • Jelle
    Jelle
    edited februari 2016

    perfect! :) rap die platinum is fixen. iemand referal linkje ;) ?

  • VDW
    VDW
    edited februari 2016

    @Jelle

    Zie PM. Heb daarvoor enkele gegevens nodig.

    Edit : Heb in mijn enthousiasme om een referral te kunnen gegeven rap geantwoord. Als 1 van de mods deze wil leveren, doe gerust. Het is enkel dankzij jullie dat ik deze optie überhaupt ken.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!